Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on mahdollista, että tavallinen mies on kelpaamaton deittimarkkinoilla?!?

Vierailija
17.08.2025 |

Tervetuloa vaan meidän miesten maailmaan nelikynppiset naiset...

Kommentit (159)

Vierailija
81/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomiakat luulee itsestään liikoja. Mä olen ihan tavallinen amis. Japanilaisille naisille kyllä kelpaa. Innostuvat, kun kertoo olevansa suomalainen. Asuessani 2 vuotta Tokyossa ollessani opettajana seurustelin 2 japanilaisen naisen kanssa. Ja vuosittain Japanissa lomamatkustellessa aina saan yökerhoissa ja baareissa seuraa.

Suomiakat luulevat itsestään liikoja. Haluavat rikkaan. M28

Kuule sä oot ollu 28 vuotias aasianaishullu jo kohta yli 10 vuotta. Oletko mahdollisesti vamppyyri kun et vanhene?

Vierailija
82/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomiakat luulee itsestään liikoja. Mä olen ihan tavallinen amis. Japanilaisille naisille kyllä kelpaa. Innostuvat, kun kertoo olevansa suomalainen. Asuessani 2 vuotta Tokyossa ollessani opettajana seurustelin 2 japanilaisen naisen kanssa. Ja vuosittain Japanissa lomamatkustellessa aina saan yökerhoissa ja baareissa seuraa.

Tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa! No mene sinne sitten. So loooong!

Vierailija
84/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ei tarvitse olla kuin ujo ja hiljainen, niin parisuhteen löytäminen on hyvin haastavaa.

No tässä tilanteessa opetellaan parantamaan niitä sosiaalisia taitoja. Vaikka kirjastoon lainaamaan kirja, joka käsittelee asiaa tai sitten vaikka jonnekin esiintymistaitojen kurssille. Ihan omasta itsestä se on loppujen lopuksi kiinni mitä saa ja mitä ei saa elämässä ja paljonko uskaltaa astua pois omalta mukavuusalueelta.

Nyt sekoitetaan ujous ja sosiaaliset taidot. Ujous on tietynlaista herkkyyttä. Monet näyttelijät on muuten ujoja ja hiljaisia. Al Pacino jne.

Noh, kukaan ei ole sanonut, että palstan naiset olisivat niitä fiksuimpia tapauksia🤷🤷

Onhan se näinkin. Monille naisille sosiaaliset taidot tarkoittaa puheliasta miestä. Puhelias mies, joka puhuu vaan omia juttujaan eikä kuuntele toista, ei omaa sosiaalisia taitoja, mutta tällainen mies on ehkä ehtinyt jo suhteeseen, ennen kuin asia selviää naiselle. Kuuntelu on vähintään puolet sosiaalisista taidoista.

Vierailija
85/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ei tarvitse olla kuin ujo ja hiljainen, niin parisuhteen löytäminen on hyvin haastavaa.

No tässä tilanteessa opetellaan parantamaan niitä sosiaalisia taitoja. Vaikka kirjastoon lainaamaan kirja, joka käsittelee asiaa tai sitten vaikka jonnekin esiintymistaitojen kurssille. Ihan omasta itsestä se on loppujen lopuksi kiinni mitä saa ja mitä ei saa elämässä ja paljonko uskaltaa astua pois omalta mukavuusalueelta.

Nyt sekoitetaan ujous ja sosiaaliset taidot. Ujous on tietynlaista herkkyyttä. Monet näyttelijät on muuten ujoja ja hiljaisia. Al Pacino jne.

Noh, kukaan ei ole sanonut, että palstan naiset olisivat niitä fiksuimpia tapauksia🤷🤷

Joo hah hah. Miehellä lukee profiilissa, että on "syvällinen". Selainen profiilia ja tällä salikuvia peilin kautta otettuna :'D Varmaan tosi deepit on deppien juttujen tasot kaverilla. 

Vierailija
86/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosisologien uuusimmissa tutkimuksissa on todettu että heikoin ennuste on niitä jotka roikkuvat päivänsä vauvapalstalla valittamassa siitä että naiset eivät kiinnostu.

Vaikka olisit hyvätuloinen komea könsikäs, avaruuskirurgi kyynärän kokoisella asialla, niin ennuste on aika heikko. Jo pelkästään naissukupuolen yleistävä syyttely asiasta johon voisit itse vaikuttaa korreloi 99% huonon naismenestyksen kanssa.

Sanoisin kyllä, että tästäkin sontakasasta on mahdollista nousta kukkimaan. Mutta vaikuttaa siltä, että täällä on vain sittiäisiä eikä flooraa joka kasvaisi sonnan yläpuolelle xD

Vierailija
87/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainokaan ei ole mikään ongelma naisille, kunhan ei persvako ja vatsamakkarat vilku paljaana julkisellla paikalla. Eli hygienia myös pukeutumosen suhteen. Verkkarit tuskin haittaa, kunhan ei perse näy.

Vierailija
88/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myöskään kannata kaivella munia työpaikalla tai julkisella paikalla näkyvästi.

Vierailija
89/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani aviomiehet, myös omani ovat aivan tavallisia suomalaisia miehiä.

Vierailija
90/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei myöskään kannata kaivella munia työpaikalla tai julkisella paikalla näkyvästi.

Herrajjestas, kuinka sinä, onneton ja ruma ja vanha ja ja ja naiseläjä kehtaat vaatia noin mahdottomia! Ei se nyt aina onnistu huomaamattomasti, kun se on niin kivaa ja saunankin äiti lämmittää vasta lauantaina. 

Vierailija
91/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä säälittää ns. tavalliset miehet. Ikävuodet 15-30 ilman naista. Tämän jälkeen voi löytyä joku, kun hypergamisilla naisilla tulee biologinen kello vastaan ja on itsellekin kertynyt vähän statusta. 

T: mies, avioliitossa, hyvätuloinen

Vierailija
92/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä säälittää ns. tavalliset miehet. Ikävuodet 15-30 ilman naista. Tämän jälkeen voi löytyä joku, kun hypergamisilla naisilla tulee biologinen kello vastaan ja on itsellekin kertynyt vähän statusta. 

Ja olen tietysti sitä mieltä, että hyvä kun löytyy sitten kolmenkympin jälkeen tasokas naiskumppani menestyneille miehille. Olen iloinen siitä. On vaan vähän surullista, että miehen parisuhde-elämä alkaa kolmekymppisenä, kun on kertynyt statusta. Silloin miesten taso alkaa nousta ja naisten laskea.

Vierailija
93/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olen tietysti sitä mieltä, että hyvä kun löytyy sitten kolmenkympin jälkeen tasokas naiskumppani menestyneille miehille. Olen iloinen siitä. On vaan vähän surullista, että miehen parisuhde-elämä alkaa kolmekymppisenä, kun on kertynyt statusta. Silloin miesten taso alkaa nousta ja naisten laskea.

Meillä normaaleilla miehillä alkaa kyllä jo teini-iässä...

Vierailija
94/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
95/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen elättää itsensä, hänen ei tarvi mitään surkeaa tyyppiä katsella.

Vierailija
96/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään pakko kolmikymppisenä statusmiehenä tyytyä kolmikymppiseen naiseen. Varsin helposti voi saada 5-10 vuotta nuoremman naisen.

M31, jolla N23.

Vierailija
97/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat F1- ja rallikuskitkin ovat käyneet korkeintaan ammattikoulun ja silti tienaavat niin hyvin, ettei heidän tarvitse välttämättä tehdä päivääkään töitä uransa jälkeen, elleivät itse halua.

Vierailija
98/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä tänään tuhan kertaa swaipannu oikealle. Nolla mätsiä

Tavallinen mies

Vierailija
99/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä tuskin kannattaa parisuhdetta etsiä ylipäätään. Itse tavallisena miehenä löysin naiseni harrastuksesta.

Vierailija
100/159 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies on ujo ja hiljainen? On jäänyt oppimatta jotain oleellista ihmisenä olemisesta. 

Ahaa. Mitäs multa on sitten jäänyt oppimatta?

Normaalit sosiaaliset kyvyt? Kiva ja ystävällinen käytös? Juttelu naisten kanssa ilman taka-ajatuksia?

Normaalit sosiaaliset kyvyt?

Ei näy tinderissä.

Kiva ja ystävällinen käytös? 

Ei näy tinderissä.

Juttelu naisten kanssa ilman taka-ajatuksia? 

Ei onnistu ilman mät

No sanoppa mitä nämä paikat on? Oon 100% varma etten käy niissä kun käyn vain kaupassa, töissä, lapset viemässä kouluun, kävelyllä.

Tiesin jo valmiiksi ettei tähän tuu vastausta noilta jotkanpaskoja ohjeitaan jakelevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä