Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, sinä joka ostit 2000 euron puhelimen vanhan toimivan tilalle, mikä on nettovarallisuutesi?

Vierailija
17.08.2025 |

Ihan vaan kiinnostaa tietää.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä varallisuudesta mutta älykkyysosamäärä niillä on heikompi.

Vierailija
2/24 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo applet on vain statuspuhelimia. 2000€ maksaa vaikka 400€ puhelimella hoituu kaikki tarvittava yhtä hyvin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ihan 2000€, mutta melkein. Eikä ollut Apple. Nettovarallisuus n. 50 000. Enemmänkin olisi ollut mahdollista säästää, mutta itse haluan nauttia elämästä ja raha on tehty tässä elämässä käytettäväksi.

M33

Vierailija
4/24 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi varaa ostaa vaikka kymppitonnin kännykkä, mutta en tarvitse sellaista. Ensimmäinen kännykkä maksoi 150 euroa 2003. Toisen ostin käytettynä 2021 ja hinta oli 40 euroa.

Vierailija
5/24 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo applet on vain statuspuhelimia. 2000€ maksaa vaikka 400€ puhelimella hoituu kaikki tarvittava yhtä hyvin. 

Mikä ihmeen statuspuhelin? 29€ osamaksulla ostin tonnin puhelimen ja olen työtön. Jää 560€ kuussa vielä muihin kuluihin.

Statusesine on joku 150 tonnin BMW X5 maasturi tai monen miljoonan merenranta-asunto.

Ei tavara jonka työtönkin saa muutamalla kympillä kuussa.

Vierailija
6/24 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuka tahansa deeku saa suomessa halutessaan uusimman applen. mikään puhelin ei ole statuspuhelin

sellaisena sitä pitävät vain köyhät joilla ei ole mitään muitakaan erottautumistapoja

Vierailija
7/24 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osamaksulla saa. Itseäni ei kiinnosta 200€ kalliimmat puhelimet. 

Vierailija
8/24 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettovarallisuuteni on noin 280000 euroa. Minulla on satasen oppo A 17 puhelin.

Miksi ostaisin kahden tonnin puhelimen.

Vierailija
9/24 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin koska haluan laitteen joka toimii kuten kuuluu, päivitetään säännöllisesti ja on kestävä.

Vierailija
10/24 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin koska haluan laitteen joka toimii kuten kuuluu, päivitetään säännöllisesti ja on kestävä.

Minun oppo ollut minulla 3 vuotta. Kestää hyvin, nettiin pääsee hyvin ja pystyy soittamaan.

Vierailija
11/24 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun oppo ollut minulla 3 vuotta. Kestää hyvin, nettiin pääsee hyvin ja pystyy soittamaan.

Miten puhelin pärjää jos jaat wifin ja katsot koneella jotain pidempää hd-tasoista videota suoratoistona?

Vierailija
12/24 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 800 ekun samsung. Nettovarallisuus aika tarkkaan +- nolla.

Vierailija
13/24 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten puhelin pärjää jos jaat wifin ja katsot koneella jotain pidempää hd-tasoista videota suoratoistona?

Minulla on läppärille eri liittymä dna laajakaista 600 megaa. Puhelimella pääasiassa soitan ja joskus tarviin nettiä. Puhelimella en kuuntele edes musaa tai katso videoita.

Vierailija
14/24 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen statuspuhelin? 29€ osamaksulla ostin tonnin puhelimen ja olen työtön. Jää 560€ kuussa vielä muihin kuluihin.

Statusesine on joku 150 tonnin BMW X5 maasturi tai monen miljoonan merenranta-asunto.

Ei tavara jonka työtönkin saa muutamalla kympillä kuussa.

Ostin toimeentulotuella 2,53 e/kk puhelimen ja töissä ollessa ihan saman puhelimen. En koe, että puhelin on sellainen esine, johon pitäisi työntää ylimääräistä rahaa. Minulle on kuitenkin ihan sama ostaako jotain tukea saava itselleen 25 euron vai 10 000 euron puhelimen. Se on kaikki hänen muista tarpeistaan pois, ei minulta pois.

Vierailija
15/24 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puhelin maksoin 5 vuotta sitten uutena 200e eikä siinä ole mitään vikaa, enkä ole keksinyt mitään toimintoa, mitä sillä ei voisi tehdä.

Itse lähinnä häpeäisin, jos laittaisin 2000e täysin samaan tuotteeseen, minkä saa hintaan 200e, jos ei usko ihan kaikkea mitä mainoksissa sanotaan, kuten vaikka sitä, että tämän puhelimen käyttäjät ovat kauniita, kun mainoksessakin niin näytettiin.

Vierailija
16/24 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuka tahansa deeku saa suomessa halutessaan uusimman applen. mikään puhelin ei ole statuspuhelin

sellaisena sitä pitävät vain köyhät joilla ei ole mitään muitakaan erottautumistapoja

Niin, mitä sellaista 2 tonnin puhelimella oikeasti voi tehdä, mistä 500 euron puhelin ei selviydy?

Vierailija
17/24 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä sellaista 2 tonnin puhelimella oikeasti voi tehdä, mistä 500 euron puhelin ei selviydy?

Kuka sanoi että pitäisi voida tehdä?

Vierailija
18/24 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla 0 euroa, operaattoreilta saa luurin nollakorolla ja kolmen vuoden maksuajalla.

Vierailija
19/24 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla. Mamma maksaa. 

Vierailija
20/24 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosimiehellä on DOOGEE tai Ulefone. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme