Ulkomaalaiset paljon luontevampia mitä tulee flirttailuun tai treffailuun
Onko muilla sama kokemus? Ja puhun ihan australialaisista, saksalaisista, jenkeistä Treffiappeissa ovat aktiivisia tekemään aloitteita ja pyytämään treffeille. Treffeistäkin minulla hyviä kokemuksia, mielellään tarjoavat ja ovat kohteliaita ja hyvätapaisia.
Myös baarissa jos tulevat juttelemaan niin saattavat tarjota juotavaa ja ovat ystävällisiä.
Suomalaiset miehet deittiappeissa tuntuvat odottavan että nainen tekee aloitteen, onko näin? Nainen suunnittelee treffit jne. Tällainen olo minulle on tullut. Saatetaan jatkaa pitkään keskustelua eikä mitään aloitetta mihinkään muuhun tule miehen suunnalta. Baarissa sitten humalassa tulevat joten kiusallista puhumaan.
Miten ulkomaalaiset voivatkin olla niin paljon parempia tässä?
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään, ulkomaalaiset naiset ovat paljon mukavampaia myös meille suomalaismiehille.
Ovatko?
Kyllä ovat. Pohjoismaiset miehet ovat tuolla ulkomailla kovaa valuuttaa.
Oletettu raha on kovaa valuttaa ja kansalaisuus Suomeen. Tässä puhutaan ihan deittailusta jonka perustana on mahdollinen aito rakastuminen molemmin puolin.
Nainen pettyy, kun joku ei näyttele Oscarin arvoisesti naisia miellyttävää käytöstä ja puhetapaa.
Se on helppoa luontevasti flirttailla kun tietää ettei se haittaa ja suomalaisnainen on samantien sakset auki kun ulkkis sanoo pari kaunista sanaa. Suomalaisnaisten maine "helppona" on maailmalla tunnettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään, ulkomaalaiset naiset ovat paljon mukavampaia myös meille suomalaismiehille.
Ovatko?
Kyllä ovat. Pohjoismaiset miehet ovat tuolla ulkomailla kovaa valuuttaa.
Oletettu raha on kovaa valuttaa ja kansalaisuus Suomeen. Tässä puhutaan ihan deittailusta jonka perustana on mahdollinen aito rakastuminen molemmin puolin.
Kommenttisi on malliesimerkki miksi ulkomaalaiset naiset ovat mukavampia, he eivät ensimmäisenä ala mökeltää tuollaista alentuvaa miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on helppoa luontevasti flirttailla kun tietää ettei se haittaa ja suomalaisnainen on samantien sakset auki kun ulkkis sanoo pari kaunista sanaa. Suomalaisnaisten maine "helppona" on maailmalla tunnettu.
Myös ruotsalaisnaisia pidetään maailmalla "helppoina".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla ovat mukavampia? Itse olen lähtökohtaisesti mukava kaikille. Mutra se että joku tulee humalassa nylkyttämään viereen eikä sano mitään kun yritän tanssia, niin voi olla ettei hymy irtoa. T. Ap
Mitä se sinulle kuuluu millä tavalla mukavampia. Mukavampia ovat.
Miksi edes vaivauduit vastaamaan ?
Miksi kyselet tyhmiä?
Millä tavalla ulkomaalaiset naiset ovat mukavampia? Aika oleellinen kysymys johon et ilmeisesti osaa edes vastata.
Ulkomaalaiset miehet ovat aidosti mukavia, kun he tulevat juttelemaan vaikka baarissa niin se ei ole kiusallista vaan hyvin luontevaa. He haluavat tarjota juotavaa ja juttelevat asiallisesti, eivät myöskään ole liian humalassa. Deittiappissa he ovat kiinnostuneita sinusta, kyselevät kysymyksiä ja hyvin nopeasti ehdottavat tapaamista. Ja he ehdottavat paikkaa ja suunnittelevat mitä tehdään. Ovat jollain tapaa paljon miehekkäämpiä ja ihan vaan itsevarmempia. Mutta eivät kuitenkaan ylimielisiä tai naista alentavia, vaan kunnioittavia.
Vierailija kirjoitti:
Nainen pettyy, kun joku ei näyttele Oscarin arvoisesti naisia miellyttävää käytöstä ja puhetapaa.
Niin tai omaa normaaleja käytöstapoja ja ole kunnioittava naista kohtaan. Esim sinä et ole, joten ihmekös ei kukaan huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla ovat mukavampia? Itse olen lähtökohtaisesti mukava kaikille. Mutra se että joku tulee humalassa nylkyttämään viereen eikä sano mitään kun yritän tanssia, niin voi olla ettei hymy irtoa. T. Ap
Mitä se sinulle kuuluu millä tavalla mukavampia. Mukavampia ovat.
Miksi edes vaivauduit vastaamaan ?
Miksi kyselet tyhmiä?
Millä tavalla ulkomaalaiset naiset ovat mukavampia? Aika oleellinen kysymys johon et ilmeisesti osaa edes vastata.
Ulkomaalaiset miehet ovat aidosti mukavia, k
Kuolettavan tylsää jorinaa.
Myös 40+ suomimiehissä törmää tosi paljon ihan naisvihaan. Tämä on ollut tosi surullista huomata. Oletetaan että nainen on heitä varten, eikä tarvitse nähdä edes mitään vaivaa.
En lähtisi luottamaan ihmiseen minkään flirttailu taitojen perusteella. Mutta jokainen suominainen tietty tekee omat valinnat. Jos se näytelty imartelu ja viehättäminen on tärkeää, niin sillä mennään. Itse luotan enemmän suomalaiseen rehellisyyteen.
Koskee myös suomalaisia naisia näin kohta viisikymppisen miehen näkökulmasta. Miehenä teen aloitteen aina Tinderissä mutta treffit natiivien kanssa ovat pääsääntöisesti turhia kun mikään ei tunnu kelpaavan kun puhutaan 40+ naisista. Olenkin säätänyt yläikärajaksi Tinderissä 40-vuotta kun tätä nuorempien kanssa on helpompi keskustella ja jopa päästä treffeille.
Ulkomaalaisten kans olen/olisin päässyt lähes järjestään toisille treffeille ja eikä nämä tosiaan ole olleet mitään thaimaalaisia tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjällä naiset ovat paljon suomalaisia naisia sosiaalisempia. Heille on todella helppo mennä juttelemaan.
Venäläiset naiset tykkäävät jos miehellä on rahaa, mies tarjoaa jne. Mutta kun ei suomimies meinaa tarjota ei sitten millään niin varmaan jutteluksi jää.
Venäjällä voi kadulla tai metrossa alkaa jutella naisen kanssa. Suomessa se ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Jep, kato kun ne saa harjoitella hommaa. Suomessa siitä saa nykyään syytteen!
Harjoittelevat loukkaamatta naisen fyysistä koskemattomuutta! Mua tuli baarissa eräs suomimies hieromaan hartioita samalla kun tuli juttelemaan! Oli aivan oksettava, henkikin haisi niin pahalle ettei voinut edes katsoa päin. Koin oloni tosi loukatuksi ja ihan uhatuksi. Tuli melkeinpä raiskattu olo, että joku tulee tuolla tavalla vaan yhtäkkiä koskemaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on geeneissä ja kulttuurissa.
isomunaiset niigerit ja hiekkaranteet iskee kiinni kuin "sika limppuun"..silloin kun naitattaa,niin heti hommiin kohdalle osuvan pilun kanssa..
Vierailija kirjoitti:
Koskee myös suomalaisia naisia näin kohta viisikymppisen miehen näkökulmasta. Miehenä teen aloitteen aina Tinderissä mutta treffit natiivien kanssa ovat pääsääntöisesti turhia kun mikään ei tunnu kelpaavan kun puhutaan 40+ naisista. Olenkin säätänyt yläikärajaksi Tinderissä 40-vuotta kun tätä nuorempien kanssa on helpompi keskustella ja jopa päästä treffeille.
Ulkomaalaisten kans olen/olisin päässyt lähes järjestään toisille treffeille ja eikä nämä tosiaan ole olleet mitään thaimaalaisia tms.
Pidätkö naista tasa-arvoisena vai haluatko alistettavan?
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi luottamaan ihmiseen minkään flirttailu taitojen perusteella. Mutta jokainen suominainen tietty tekee omat valinnat. Jos se näytelty imartelu ja viehättäminen on tärkeää, niin sillä mennään. Itse luotan enemmän suomalaiseen rehellisyyteen.
Mutta kun se ei ole tällaista. Eivät ulkkarit imartele ollenkaan tai vaikuta teennäisiltä. Ovat vaan tosi itsevarmoja ja luontevia kaikessa mitä tekevät ja se tekee vaikutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Miesten tosiaan pitäisi opetella ulkoa joku ihme rooli.
Ah, sieltä hän saapuu, valkoisella hevosella ratsastaen, unelmien prinssi! Sama kohtaus nykyaikaan käännettynä, oi miten sulavasti hän kaartaa Jopollaan trendiparta suittuna kahvilaan! Jo ensimmäisestä yhteisestä decaf-kauramaito-lattesta lähtien olemme erottamattomat. Hän on Se Ainoa Oikea. Saamme toisemme ja loppuelämä on ihanaa silmiintuijottelua ja toisen loputonta palvomista.
Maailma on muuttunut, mutta seuran hakua arvioi naiset yhä osittain vanhentunein perustein. Nykynainen ei ei kuulemma tarvitse prinssiä pelastamaan itseään pulasta vaan nykynainen hoitaa itse itsensä ulos ilkeän äitipuolen ikeen alta. Näin siis meille väitetään ja näin nykynaisten oletetaan käyttäytyvän.
Mikä on sitten miehen rooli tässä naisen itsenäisessä maailmassa? Tuntuu että naisilla on vaikea päättää kummalle puolelle he kallistuvat, joten he poukkoilevat siinä välillä tilanteesta riippuen. Itsenäisyyttä sovelletaan niihin omiin narsistisiin tarpeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä!!
ihan inhoan sitä kun joku ulkomaalainenntulee lepertelemään vahvassa partavedessä hello beautiful how are you doing.
mimulle hiljainen juro ja jäyhä mies kiitos. Ei mitään hunajalepertelyä. :D ei sytytä yhtään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun se ei ole tällaista. Eivät ulkkarit imartele ollenkaan tai vaikuta teennäisiltä. Ovat vaan tosi itsevarmoja ja luontevia kaikessa mitä tekevät ja se tekee vaikutuksen.
"Tai näin minusta ainakin tuntuu aina kun vaahtopallo kehittyy jalkoväliini aina kun joku puhuu minulle englantia"
Miksi kyselet tyhmiä?