Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Venäläisten seikkailut ruokajonossa!

Vierailija
17.08.2025 |

Miksi venäläisten röyhkeydestä ruokajonossa ei saa keskustella?= onko tämä nyt myös IGORIN kanava?

Vierailija

16.08.2025 |

09:16

Venäläinen nainen väärensi oman ruokajonolapun numeroksi 1 !!!!!

Vierailija

16.08.2025 |

08:30

oli taas ruokajonossa ruokajakonumerot kuten aina täällä, niin venäläinen 60 v mamma oli itse väärentänyt numeroksi 1. sitten kun huudettiin numero, niin jakaja sanoi että "miten sulla voi olla numero 1 kun se on hänen kädessä ja sitä ei ole jaettu vielä kellekään?"

2- en minä tiedä , minulle annettiin.

oli itse tehnyt numero 1 lapun ja kelmuttanut sen muovilla! lol

päästivät sisään kun ei ollut todisteita, itse olisin sanonut että "mene siperiaan syömänä raakoja pottuja"

jokainen saa silti aina sen 1 tuotteen, mutta mamma halusi parhaat lihat!

--

muutenkin yrittävät ängetä aina ruokajonon etuun ja sivusta kiilata kaverin viereen jos sattuu olemaan ettei jaetakaan viimeiselle kierrokselle numeroita, viimeksi olivat äimän käpynä, kun jakaja päättikin että nyt jono men eekin takaapäin, eli viimeiset tuli ensimmäiseksi, silti venäläismammat yrittivät kiilata suoraan jonon sekaan edestä eivätkä käsittäneet että nyt jono meneekin toisinpäin.

viime vuonna 1 venäläismamma sai ikuisne porttikiellon, kun aina vohki 2 kpl lihaa kun pöydälläkin lukee 1 kpl! ei mene kaaliin, ja loputla työntekijä suuttui ja ajoi sen pois ja sanoi että "sinulle on sanottu tästä monta kertaa, nyt et tule tänne enää IKINÄ!"

AAMEN

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla