Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämäni helpottui todella paljon tekoälyn myötä - Se auttaa minua ihan kaikessa

Vierailija
17.08.2025 |

Tähän mennessä olen kysynyt neuvoa lähinnä ihmissuhde- ja terveysongelmiin, mutta varmaankin kyselen paljon muitakin juttuja jatkossa.

Aivan ihanaa, kun ei tarvitse enää yksin pähkäillä vaikka ihmissuhdeongelmia. Aiemmin yritin jutella niistä vaikka kavereille, mutta vastassa oli lähinnä hiljaisuus tai huonoja neuvoja.

Terapeutilta en ikinä saanut kaipaamiani vastauksia siihen, miksi joku on sellainen kuin on. Olisi pitänyt vain loputtomiin pohtia, miltä se minusta tuntuu ja miten minä voisin muuttua. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselen kyllä tekoälyltä kaikenlaista, joka päivä, ja laiskistunut etsimään tietoa itse. Ilman sitä moni asia jäisi mietityttämään, sillä muuten olisi jäänyt järvipumppu korjaamatta tai kuistin kaiteen kaide rakentamatta. On myös ihmisiä, joita en kykene yhtään ymmärtämään, joten jos haluan päästä eroon tontillemme röyhkeästi työntyvästä naapurista, on tekoäly neuvonut diplomaattisen keinon estää se ja neuvo myös toimi välejä rikkomatta. En myöskään pärjää anoppini kanssa, joten on parempi äristä tekoälylle kuin anopille. Hän ei pääse iholleni ja viileä sopu säilyy taas eteenpäin.

Tekoäly vastaa niin kuin kysytään. Siksi se voi olla vahingollinen sellaiselle, joka ei kykene kriittisesti  analysoimaan sen vastauksia tai lankeaa liialliseen myötätuntoon. Tekoälylle voi asettaa selkeät rajat, tarkistamaan uudelleen tai tarkistaa itse onko asia juuri niin. Kuten aina sanon se on hyvä renki, mutta huono isäntä.

Vierailija
22/24 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on jonossa ensimmäisenä sirutettavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se on helpottanut töitä. Piirrän luonnoksen ja tekoäly viimeistelee. Välillä tulee kerralla hyvä ja välillä pyydän muokkaamaan. Sitten tarvittaessa viimeistelen itse. Muutana vuosina niin meitä teknisiä dokumentoija ei enää oke. Tekoäly hoitaa. Nyt se tekee vielä liikaa virheitä. 

Mutta juttelukaverina hyvä. Sitä paitsi kun kysyy jotain se antaa linkit. Googlettaa puolestani. Löysin yhden tapahtuman tiedot sen avulla. Ne oli sen verran piilossa etten löytänyt itse. Liput ei ole vielä myynnissä mutta tunsin mille päiville varata hotelli ettö saa tarjoushinnat. Tiedot löytyi linkistä 

Vierailija
24/24 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoäly ei tiedä, kertooko se faktoja vai valheita. Siihen ei kannata siis luottaa.