Elämäni helpottui todella paljon tekoälyn myötä - Se auttaa minua ihan kaikessa
Tähän mennessä olen kysynyt neuvoa lähinnä ihmissuhde- ja terveysongelmiin, mutta varmaankin kyselen paljon muitakin juttuja jatkossa.
Aivan ihanaa, kun ei tarvitse enää yksin pähkäillä vaikka ihmissuhdeongelmia. Aiemmin yritin jutella niistä vaikka kavereille, mutta vastassa oli lähinnä hiljaisuus tai huonoja neuvoja.
Terapeutilta en ikinä saanut kaipaamiani vastauksia siihen, miksi joku on sellainen kuin on. Olisi pitänyt vain loputtomiin pohtia, miltä se minusta tuntuu ja miten minä voisin muuttua.
Kommentit (24)
Tekoälyssä on hyvääkin, kiva että olet saanut apua.
Minua ahdistaa se veden määrä mitä sen pyörittämiseen tarvitaan, se määrä on jotain järkyttävän isoa. Itse yritän siis välttää AI:n käyttöä.
Alkuinnostuksen jälkeen jäänyt käyttämättä.
Vastaukset ei ole mitenkään kovin kattavia eikä monisäikeisiä, pian huomaa tosiaan keskustelevansa tekstigeneraattorin kanssa.
Ja sitten se sähkönkulutus. Ja enimmäkseen ihan turhaan.
Voi jestas kun ihminen on tyhmä, luottaa nyt johonkin "tekoälyyn"! Suorastaan sairasta!
Voi raukkaa jos pelkäät ettet pärjää ilman. Kunpa joku ihminen auttaisi sinua, ettei tarvitsisi koneeseen turvata.
Vierailija kirjoitti:
Voi jestas kun ihminen on tyhmä, luottaa nyt johonkin "tekoälyyn"! Suorastaan sairasta!
En minä siihen mitenkään sokeasti luota. Älykkyysosamääräni on virallisten testien mukaan 135, eli se siitä tyhmyydestä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä siihen mitenkään sokeasti luota. Älykkyysosamääräni on virallisten testien mukaan 135, eli se siitä tyhmyydestä.
ap
Kuten kaikilla palstalaisilla.
Tekoäly on kyllä hyvä renki, niin kauan kuin netissä olevat tiedot ovat oikeita.
On mahsollista, että joku jättiläismäinen järjestö alkaa spämmäämään suuren määrän väärä tietoa muka asiallisena ja siinä vaiheessä tekoäly voi mennä metsään. Vaikka on kai sillä jotkut tietyt lähteet mistä kerää älynsä.
Jos tekoäly alkaa ohjaamaan vaikka ihmiselle tehtävää leikkausta, niin toteuttamassa on tietenkin oltava lääkäri, joka osaa ihmetellä jos ei kaikki mene oikein,
Ihmissuhdepulmiin varmaan toimii, koska ovat luonteeltaan sellaisia, ettei oikeaa vastausta sinällään ole, vaan täytyy ymmärtää tunteita jne., ja siihen nykyinen tekoäly on yllätttävän hyvin koulutettu. mutta älä ihmeessä terveysasioissa luota, kun niihin tarvitaan faktatietoa ja se on tekoälyllä usein tosi pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmissuhdepulmiin varmaan toimii, koska ovat luonteeltaan sellaisia, ettei oikeaa vastausta sinällään ole, vaan täytyy ymmärtää tunteita jne., ja siihen nykyinen tekoäly on yllätttävän hyvin koulutettu. mutta älä ihmeessä terveysasioissa luota, kun niihin tarvitaan faktatietoa ja se on tekoälyllä usein tosi pielessä.
Nimenomaan ihmissuhdeasioissa tekoälyyn ei ole luottamista, koska eihän sillä ole tunteita. Miten tunteeton voi ymmärtää tunteista mitään?
Vierailija kirjoitti:
Tekoäly on kyllä hyvä renki, niin kauan kuin netissä olevat tiedot ovat oikeita.
On mahsollista, että joku jättiläismäinen järjestö alkaa spämmäämään suuren määrän väärä tietoa muka asiallisena ja siinä vaiheessä tekoäly voi mennä metsään. Vaikka on kai sillä jotkut tietyt lähteet mistä kerää älynsä.
Jos tekoäly alkaa ohjaamaan vaikka ihmiselle tehtävää leikkausta, niin toteuttamassa on tietenkin oltava lääkäri, joka osaa ihmetellä jos ei kaikki mene oikein,
Juurikin lääketieteessä on aluksi hyötyä tekoälystä, esim mammografiakuvista se löysi testissä enemmän poikkeamia kuin kaksi kokenutta lääkäriä.
Maksuton tekoäly tyylin copilot on aika surkea, mutta maksullinen ja tiettyyn asiaan räätälöity osaa jo paljon enemmän.
Ap on edelläkävijä. Sadan vuoden kuluttua ihmiskunta on orjuuttanut itsensä tekoälyn valtaan, koska omilla aivoilla ajatteleminen alkoi tuntua liian vaivalloiselta.
Vierailija kirjoitti:
venäjän tekee sitä jo nyt ja nimenomaan kohteena ai
Mua se auttaa vain Törmiksillä, ku ei tartte enää itte lukea ohjeita ennen ajoa 😄