Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkuvanhempi: miksi sinulle ei käy se, että tapaat uutta kumppaniasi vain lapsivapailla?

Vierailija
17.08.2025 |

Kysymys sinkku henkilöille, joilla on kotona asuvia alaikäisiä lapsia:

Miksi sinulle ei käy se, että jos alat seurustella uuden henkilön kanssa, niin miksi on niin mielettömän ehdottoman tärkeää, että uusi kumppani viettää aikaa kanssasi myös silloin, kun lapset ovat sun luona? Miksei se riitä, että vietätte yhteistä aikaa vain silloin, kun sun lapset ovat toisen vanhempansa luona?

Itse olen pari kertaa törmännyt Tinderissä siihen, että miehellä on pieniä tai isoja lapsia vuoroviikoin kotona ja kun minä olen kysynyt, että sopiiko miehelle sellainen parisuhde, jossa vietetään aikaa yhdessä ilman lapsia, niin se ei ole miehelle käynyt. Itse olen lapseton. Kuulemma uuden kumppanin pitää viettää aikaa myös hänen lastensa kanssa. Mä en ymmärrä, miksei se riitä, että mies viettää aikaa naisystävän kanssa vain lapsivapailla ja sitten kun lapset ovat kotona, niin keskittyy heihin? Tai sitten ehkä näiden miesten kannattaa suunnata katse toisiin sinkkuäiteihin.

Kommentit (173)

Vierailija
121/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan halua esitellä uutta naisystävää lapsilleni missään vaiheessa. Monta suhdetta kaatunut kun nainen halunnut että vietettäisiin aikaa lasteni kanssa. 

Jos joku nainen haluaisi mun kanssa suhteen niin sitten sen on oltava vain lapsivapailla viikoilla tekemisissä kunnes lapset parin vuoden päästä muuttaa omilleen. Sen jälkeen ehkä näkevät joulupöydässä tai jotain.

M42

Miksi lapset haluaisivat joulupöytään ventovieraan kanssa? Jos ei ole edes tutustuttu, ei silloin kyllä mitään jouluakaan vietetä yhdessä.

Eiköhä ne sitten aikusena osaa olla joulupöydässä "tuntemattoman" naisen seurassa.

V

Tärkeintä joukupöydässä, viina 😆

Onneksi mun jalat on eri pöydän alla kuin sulla.

Mä en sentää oo sammunu "joukupöydän" alle kuten sinä.

Vierailija
122/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Absurdi ajatus, että elämän kaksi tärkeintä ihmistä, oma lapsi ja puoliso, pitäisi eristää toisistaan.

Absurdi ajatus, että oma lapsi ja seksikumppani pitäisi saada viettämään aikaa keskenään.

Puoliso=seksikumppani? Säälin sinua, jos ihmissuhteesi ovat tuota tasoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua kun lukee, ihmettelen että miten ihmeessä ihmiset ovat näin sulkeutuneita? Ei missään nimessä haluta edes nähdä jotain lasta tai puolisoa piilotellaan tai se nostetaan esiin ainoastaan tarkalla kellonlyömällä kalenteriin merkittynä ajankohtana. Vasta kun lapsi on tietyn ikäinen, uskalletaan sille toivottaa hyvää joulua ja sitten ei nähdä missään nimessä seuraavaan 364 päivään.

Miten ihmeessä pystytte seurustelemaan yhtään kenenkään kanssa, jos pelkäätte muita ihmisiä näin paljon?

Vierailija
124/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua kun lukee, ihmettelen että miten ihmeessä ihmiset ovat näin sulkeutuneita? Ei missään nimessä haluta edes nähdä jotain lasta tai puolisoa piilotellaan tai se nostetaan esiin ainoastaan tarkalla kellonlyömällä kalenteriin merkittynä ajankohtana. Vasta kun lapsi on tietyn ikäinen, uskalletaan sille toivottaa hyvää joulua ja sitten ei nähdä missään nimessä seuraavaan 364 päivään.

Miten ihmeessä pystytte seurustelemaan yhtään kenenkään kanssa, jos pelkäätte muita ihmisiä näin paljon?

Jos on vajaaälyinen voi ketjun noinkin tulkita

Vierailija
125/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan naisen olevan kanssakäymisessä myös lasteni kanssa, koska etsin kumppania, enkä pelkkää spermaviemäriä masturbaatiovälineeksi.

M42

Se lasten äiti oli kumppanisi. Miksi hän vapautti sinut tehtävistään? Et taida olla kovin hyvä kumppani.

Kyllä me kaikkemme yritettiin, mutta rintasyöpä vei voiton. Sori siitä.

M42

Vierailija
126/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan naisen olevan kanssakäymisessä myös lasteni kanssa, koska etsin kumppania, enkä pelkkää spermaviemäriä masturbaatiovälineeksi.

M42

Se lasten äiti oli kumppanisi. Miksi hän vapautti sinut tehtävistään? Et taida olla kovin hyvä kumppani.

Kyllä me kaikkemme yritettiin, mutta rintasyöpä vei voiton. Sori siitä.

M42

Hyi sika! Syövänki aiheutit naiselle.

T. Kaikki palstamammat

Vierailija
127/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelen viikko-viikko-isän kanssa. Vietän siellä myös aikaa ja öitä kun lapset on paikalla. Ovat jo teinejä, joten heitä ei tarvi hoitaa. Miehen toiveesta seksiä ei lapsiviikkoina ole. Jotenkin tyhmää kun esim viikonloppuisin nukkuvat 13-14 asti..

Vierailija
128/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä seurustelen viikko-viikko-isän kanssa. Vietän siellä myös aikaa ja öitä kun lapset on paikalla. Ovat jo teinejä, joten heitä ei tarvi hoitaa. Miehen toiveesta seksiä ei lapsiviikkoina ole. Jotenkin tyhmää kun esim viikonloppuisin nukkuvat 13-14 asti..

Ehota että meette aamu "lenkille" ni ei lapset oo häiriöksi. Kauashan ei tarvi mennä, vaikka autotalliin.

Vierailija
129/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen ÄITI sen lisäksi että nainen ja eronnut.

Mun pojat on vielä pieniä,8 ja 5v. Deitti kumppani saa hyväksyä että jos tulee kahville,ni pojat kyllä pyörii siinä.

Vierailija
130/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen ÄITI sen lisäksi että nainen ja eronnut.

Mun pojat on vielä pieniä,8 ja 5v. Deitti kumppani saa hyväksyä että jos tulee kahville,ni pojat kyllä pyörii siinä.

Eikös päiväkahvittelua voi tehä sillon ku lapset on muualla? Koulussa tai tarhassa?

Vierailija
131/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkuäiti ja mulle nimenomaan on oleellista, että tapaan kumppaniani pääosin silloin, kun mulla ei ole lapsia ja kumppanillani ei ole lapsia. Ei ole ollut mun suhteissa ongelma, tosin lähinnä yhden ihmisen kanssa olen ollut vakavassa parisuhteessa eron jälkeen lasten isästä ja hänelle tämä sopi hyvin.

Vierailija
132/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen elänyt lapsuuden yh-mutsin kanssa, joka toi minun kotiini vieraita miehiä. En olisi halunnut tutustua heihin. Jos olisin ollut vuoroviikkolapsi, niin mutsi olisi voinut tuoda ne miehet mun kotiin lapsivapailla viikoilla.

Vierailija
133/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on nyt 7v mutta 11 vuoden päästä se on 18v ja muuttaa pois. Se mies jonka tänään tapaat voi olla sun kanssa vielä 40 vuotta tai enemmänki.

Vähän epäilen, että tänään tavattu mies ei jää odottelemaan että saa 11 vuoden päästä viettää aikaa naisystävänsä kanssa... 

Siinä ko epäilet. Miehelle 3 kertaa kuussa seksiä 11 vuoden ajan on enemmän kuin 0 kertaa kuussa.

Entä tunneside, yhteinen arki ja muu sellainen parisuhteeseen kuuluva?

Vierailija
134/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen elänyt lapsuuden yh-mutsin kanssa, joka toi minun kotiini vieraita miehiä. En olisi halunnut tutustua heihin. Jos olisin ollut vuoroviikkolapsi, niin mutsi olisi voinut tuoda ne miehet mun kotiin lapsivapailla viikoilla.

Mä taas elin teininä yh-isän kanssa ja oli kiva saada "äiti ehokkailta" pildeä kun iskä oli töissä.

Vierailija
135/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on nyt 7v mutta 11 vuoden päästä se on 18v ja muuttaa pois. Se mies jonka tänään tapaat voi olla sun kanssa vielä 40 vuotta tai enemmänki.

Vähän epäilen, että tänään tavattu mies ei jää odottelemaan että saa 11 vuoden päästä viettää aikaa naisystävänsä kanssa... 

Siinä ko epäilet. Miehelle 3 kertaa kuussa seksiä 11 vuoden ajan on enemmän kuin 0 kertaa kuussa.

Ei ne ole pakollisia parisuhteessa

Vierailija
136/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla juuri nuo ovat se, mikä erottaa parisuhteen seksisuhteesta.

Vierailija
137/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla juuri nuo ovat se, mikä erottaa parisuhteen seksisuhteesta.

Oletko kysynyt kaikilta asiaa? Ai et ole. No mitän todistat tämän "suurimmalla osalla"?

Vierailija
138/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sotke ikinä lapsia suhteisiin, tapaan aina ilman lapsia. En oo ajatellut että siinä olis mitään outoa. Kun olivat pienempiä, seurustelin 5 vuotta ja ihan muutamia kertoja katsottiin elokuvaa meillä kun olin laittanut lapset unille. Muutamasti kävi meillä syömässä pikaisesti lasten ollessa kotona. Nyt tapailen yhtä miestä ja lapset jo osa aikuisia, 2 teiniä vielä kotona. Käyn miehen luona tai käydään jossain yhdessä, ei ongelmaa. 

Vierailija
139/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossa on se hyvä puoli että lapseton voi tapailla toistakin ihmistä samaan aikaan kun toisella on lapset.

Vierailija
140/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tietenkin haluaa naisen lapsia hoitamaan. Aika selkeä juttu. 

No toisessa jutussa miehellä oli kaksi teiniä vuoroviikoin. Ei kai teinit mitään hoitamista tarvitse?

Toisessa jutussa miehellä oli 5- ja 9-vuotiaat lapset puolet ajasta ja hän nimenomaan painotti, että ei etsi äitiä lapsilleen, mutta kuitenkin tulevan naisystävän pitää tulla toimeen hänen lastensa kanssa ja olla osa heidän elämäänsä.

AP 

No, jos mä alkaisin seurustella jossain kohtaa, niin kyllä mä haluan sellaisen puolison, josta tulee aidosti osa koko mun elämää, ja silloin siihen kuuluu myös mun lapset. Ja nyt siellä jo kiimassa naputetaan alapeukkua, niin sanon vielä, että mun lapset on jo aikuisia, nuorin 17.

Ja ihan samalla tavalla ha

Mitäs sitten kun on kaksi vuotta seurusteltu salassa ja tulee se juhlahetki jolloin kaveri esitetään lapsille ja lapsilta tuleekin täystyrmäys? Ukko luiskaan?