Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL : Kävimme thaihieronta paikoissa kysymässä seksiä - "Haluatko yhden vai kaksi tyttöä"

Vierailija
17.08.2025 |

"Ihan kaikki käy

Kävimme jokaisessa Vaasankadun auki olevassa thaihierontapaikassa kysymässä, millaisia palveluita olisi tarjolla. Kysyimme myös suoraan seksiä. Näin kävi.

Tuulikaapissa pitää soittaa ovikelloa. Nainen avaa oven nopeasti ja toivottaa minut tervetulleeksi.

Kyselen hintoja. Nainen kertoo sujuvalla suomen kielellä, että hieronta maksaa 50 euroa puolelta tunnilta ja 100 euroa tunnilta. Saako seksiä, kysyn. Vastaus tulee todella suoraan: Kyllä. Ihan kaikki käy.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cf046133-1ec6-46bb-b151-26a1c6eb9501

Kommentit (676)

Vierailija
121/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todennut nämä thai-hierontapaikat kätevimmiksi paikoiksi saada seksiä avioliiton ulkopuolella. Lisäksi monessa paikassa suihinoton saa ilman kondomia. Käytän parin viikon välein.

Säälin vaimoasi, sinä puolestaan olet täyttä paskaa

Vaimoani voit sääliä, mutta vaikka kuinka paheksuisit tekojani, on minun haukkumiseni todella lapsellista ja törkeää. Käytöstavat on hyvä pitää mielessä keskustelupalstallakin. 

Vielä lapsellisempaa on pettää. Miksi hitossa et eroa hänestä???

No jos vaimo on muuten hyvä mutta ei tykkää seksistä niin ei kai sen takia erota kannata.

Ja minä tarkastelin asiaa siltä kantilta ja miehenä ilman typerää tunteilua, että tuo mies on oikeasti uhri. Hän on joutunut vaimonsa suihinottamattomuuden uhriksi.

Naiset ei tunnu tajuavan sitä että seksittömässä suhteessa miehen elämä menee hukkaan. Asiaa vain pahentaa jos nainen on muuten aivan paras koska silloin mies haluaisi vieläkin enemmän seksiä hänen kanssaan.

Vierailija
122/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todennut nämä thai-hierontapaikat kätevimmiksi paikoiksi saada seksiä avioliiton ulkopuolella. Lisäksi monessa paikassa suihinoton saa ilman kondomia. Käytän parin viikon välein.

Vaimoani voit sääliä, mutta vaikka kuinka paheksuisit tekojani, on minun haukkumiseni todella lapsellista ja törkeää. Käytöstavat on hyvä pitää mielessä keskustelupalstallakin. 

No jos vaimo on muuten hyvä mutta ei tykkää seksistä niin ei kai sen takia erota kannata.

No jos se osaa hyvän makaroonilaatikon tehdä niin ei todellakaan kannata erota.

Kapeahko näkökulma kylläkin mutta joo:

Naisethan monasti sanovat että on se parisuhde muutakin kuin seksiä (kuten onkin). Ja sitten kun se kaikki muu on kohdallaan mutta seksissä tökkii, niin naisten mielestä miehen vain kuuluu kärvistellä eikä hakea sitä yhtä asiaa muualta.

Voi se tietysti olla toisinkin päin, ei sen puoleen. Mutta mikä vika siinä periaatteessa on että hakee yhden puuttuvan asian muualta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö että suun limakalvolta tarttuu sinuun kaikki taudit aivan samoin kuin alapäästäkin? Siellä on juuri ennen sinua imuuteltu hivistä ja visvaista syyläelintä. Tsemppiä.

Älä sekoita hiviä tuohon. 

Vierailija
124/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, hän varmasti rakastaakin sinua, mutta sinä elät kaksoiselämää pettämisreissuillasi ja väität rakastavasi. Oikeasti, kerro puolisollesi, hän ansaitsee tietää sillä ennemmin tai myöhemmin tuo valheesi tulee vielä julki ja se on sitten todella rumaa jälkeä.

En väitä, vaan tiedän rakastavani. Olisin valmis kuolemaan hänen puolestaan. Kertomiseni ei hyödyttäisi ketään, eikä siitä varmastikaan seuraisi mitään hyvää. Varmasti vaan satuttaisi vaimoani.

Pettämiseni ei tule julki jos en itse siitä kerro. Vaikka vaimoni näkisi joskus minun menevän thaihierontaan, voin sanoa olleeni vaan hieronnassa.

Väität että olisit valmis kuolemaan vaimosi puolesta ja samalla silti kuitenkin valehtelet ja petät? Sinulla on todella vääristyneet prioriteetit vaimosi suhteen, ole mies ja kerro hänelle,

Käytännössä tuo epäsikiö on pilannut ja tuhlannut koko vaimonsa elämän: tämä on joutunut elämään valheellisessa luottamuksessa hirviön kanssa.

Vierailija
125/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luullut että seksin myyminen ja ostaminen on laitonta, ilmeisesti ei ole?

Nää on kato vähän niinku käyttöhuoneita.

Vierailija
126/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako kristityn antaa rahaa budhahindu jumalille ??? Ennemmin Evankeliumille.  Evankeliumia voi ehdottaa thai bordelleissa lahjoittamalla uuden testamentin vaikka englannin kielinen. Thain kielinen . Kiinan. Toki tässä on käynyt niin että hindujen henki siirtyy meditaatio joga tantra. Astanta. KUNDALIN. Kiinassa vietetään lohikäärmeen juhlia ( dragon KUNDALIN tantra budha hindu joga).  Kannattaako tätä ylläpitää rahalla?   

Vierailija
127/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen sitä, wttä miksi nämä pettäjät eivät tajua loppu viimein satuttavansa eniten itseään. Ei se kumppani/puoliso rakas sinua aidosti, hän rakastaa vain valhetta ja "haavekuvaa" siitä millainen ihminen on. Jos hän tietäisi pettämisestä ja rakastaisi sittenkin, olisi se rakkautta, sillä puoliso voi tehdä valinnan. Valehtelijalle tällaista ei suoda. Aitoa hyvää rakkautta. Ette jättäisi edes kertomatta, jos tietäisitte puolisonne rakastavan teitä siltikin. Häviätte itse siis eniten. Sitä, ette tunnu tajuavan. 

Pahalla on tapa projisoida pahuutensa ympärilleen. He ovat pahuutensa vnkeja ihan kaikissa mielissä ja mekityksissä. Jos he kokisivat vaikkapa jeesuksen rakkauden, he itkisivät ja juoksisivat sitä karkuun, kieltäisivät sen, sillä kokisivat, etteivät ansaitse sitä. Ja palaisivat hinkuttamaan itseään thai-naiseen.

Vierailija
128/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 50 euroa puolesta tunnista ja kaikki käy?

Lisähinnasta ilman kumia.

Tarkoitan että pääseekö panemaan 50 eurolla?

Vierailija
129/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentääkö sinulta sylki samalla tavalla suusta ja vaahtoat kuin hullu silloinkin, kun naiset kertovat OF tienesteistään?

Miksi olet näin ilkeä mies tai poika? Vaikutat enemmän alaikäiseltä lapselta, joka ei tiedä lainkaan naisten tilanteesta? Kerro minulle ne tapaukset, milloin moni mies käyttänyt naisia ja alaikäisiä tyttöjä ja poikia hyväkseen. Siis aika moni mies. Mutta sinua ei siis kiinnosta fakta tiedot lainkaan todellisuudesta? Ja millä perusteella haukut minua hulluksi? Eikö naisten seksin käyttäminen ole sitä hulluutta ja myös lasten seksuaalinen hyväksikäyttö? Ja miehethän ne käyttävät näitä only fans tilejä, eli miksi menet sinne? 

Vierailija
130/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 36, minua on petetty useasti ja selkäni takana vielä, eli sitä mitä sinäkin teet. Se näkyy käytöksessä, sanoissa, teoissa. Aavistin että jotain on vinossa ja tapahtumassa selkäni takana ja sitten tulikin tieto että tämä kumppani oli pettänyt minua kuukausien ajan selkäni takana.

Miltä sinusta tuntuisi jos puolisosi tekisi noin? Luulen että se sattuisi ja syvältä, se on viiltävää ja samalla romuttaa luottamuksen toiseen.

Käyttäydyn aivan normaalisti, eikä vaimoni epäile mitään. Jos vaimoni pettäisi, en tietenkään pitäisi siitä, mutta en tuomitsisi koska petän itsekin. Avioliittoamme en haluaisi lopettaa.

Niin, ei vielä epäile. Olet rikkonut avioliittoa, pettänyt vaimoasi ja et edes koe että se on moraalisesti väärin? 

Olen yli 20 vuotta käynyt thaihieronnassa, eikä vaimoni tiedä tästä mitään. Alkuaikoina tunsin pettymystä itseeni pettämisestä. Käsittelin kuitenkin tunteeni ja ymmärsin ettei minun kannata potea huonoa omaatuntoa. Se vaan aiheuttaa suhteeseemme ongelmia.

En oikein osaa vastata enää tuohon, onko pettämiseni moraalisesti väärin. Ehkä se on, mutta pettämisestä kertomiseni olisi ainakin moraalisesti väärin.

Vierailija
131/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy ihmetellä, miksi kotimaiset akat eivät hyödynnä kaupallisesti limalompakkoaan samaan malliin. Toki niiden elopaino on noin kaksinkertainen thaikkutytteleihin nähden, mikä rajoittaa kysyntää.

Hyi miten rumasti puhut naisista

Vierailija
132/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, hän varmasti rakastaakin sinua, mutta sinä elät kaksoiselämää pettämisreissuillasi ja väität rakastavasi. Oikeasti, kerro puolisollesi, hän ansaitsee tietää sillä ennemmin tai myöhemmin tuo valheesi tulee vielä julki ja se on sitten todella rumaa jälkeä.

En väitä, vaan tiedän rakastavani. Olisin valmis kuolemaan hänen puolestaan. Kertomiseni ei hyödyttäisi ketään, eikä siitä varmastikaan seuraisi mitään hyvää. Varmasti vaan satuttaisi vaimoani.

Pettämiseni ei tule julki jos en itse siitä kerro. Vaikka vaimoni näkisi joskus minun menevän thaihierontaan, voin sanoa olleeni vaan hieronnassa.

Väität että olisit valmis kuolemaan vaimosi puolesta ja samalla silti kuitenkin valehtelet ja petät? Sinulla on todella vääristyneet prior

Ei petturisaasta pysty tahraamaan petoksen ulkopuolista, eli esim. uskollista vaimoa. Tämä on koskematon.

Vierailija
133/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petän sua isokyrpäsen herrasmiehen kanssa ;)

t: nyt ex-vaimosi

Sieltä se totuus taas kuultiin naisen suulta. Koolla on sittenkin merkitystä. 😅

Vierailija
134/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 50 euroa puolesta tunnista ja kaikki käy?

Myös naisille?

Luulisin että vain miehille myyvät seksiä.

Näiden kulttuurissa ei sentään ole vajottu niin alas kuin täällä, että kaikki sateenkaarihommat käy.

Vierailija
135/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos vaimo on muuten hyvä mutta ei tykkää seksistä niin ei kai se

Seksuaalisuuteen kuuluu miehen seksuaalisuus: siittäminen ja naisen seksuaailsuus: äitiys. Eli raskaana oleminen, synnyttäminen, imettäminen, lapsen hoiva. Jos toiselta avioliiton osapuolelta on oma seksuaalisuus epätty ja lapsia ei enää tule, ei tarvita toisenkaan osapuolen seksuaalisuutta. Silloin voi olla tyytyväinen seesteiseen ja hyvään toveriliittoon sekä ystävyyteen. 

Vierailija
136/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy ihmetellä, miksi kotimaiset akat eivät hyödynnä kaupallisesti limalompakkoaan samaan malliin. Toki niiden elopaino on noin kaksinkertainen thaikkutytteleihin nähden, mikä rajoittaa kysyntää.

Kuulemma limalompakkokin nelinkertainen thaikkuihin verrattuna. Aika huono kilpailuasema.

Vierailija
137/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi keskustelun herättämää ihmettelyn aihetta:

Miksi seksin ostamista ja myymistä pidetään jatkuvasti yllä iltapäivälehtien taholta? Maailman vanhin ammatti, kaikki tietävät että sitä tapahtuu. Miksi nostaa jatkuvasti pinnalle tällaista asiaa jolla ei uutisarvoa?

Miksi sellaiset ihmiset avioituvat jotka eivät halua olla uskollisia ja pysyä suljetussa suhteessa? Miksi vannoa vala jos ei ole rehellinen?

Vierailija
138/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luullut että seksin myyminen ja ostaminen on laitonta, ilmeisesti ei ole?

Aivan laillista touhua. Jos ei olisi niin kaikki naiset sais syytteet myymisestä ja miehet ostamisesta.

Maksettua seksiä se on ravintolalaskun maksamisella saaminenkin.

Vierailija
139/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska meillä on sosiaaliturva, eikä ole pakko syödäkseen h uorata.

Itse toki jo siinä pisteessä, että kuolisin mieluummin kuin h uoraisin.

Vierailija
140/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissain kulttuureissa ymmärretään vielä hyvän palvelun päälle. Arvostan

-mies30

Ihmiskauppa ja parituksen kautta seksin ostaminen on Suomessa laitonta.