Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL : Kävimme thaihieronta paikoissa kysymässä seksiä - "Haluatko yhden vai kaksi tyttöä"

Vierailija
17.08.2025 |

"Ihan kaikki käy

Kävimme jokaisessa Vaasankadun auki olevassa thaihierontapaikassa kysymässä, millaisia palveluita olisi tarjolla. Kysyimme myös suoraan seksiä. Näin kävi.

Tuulikaapissa pitää soittaa ovikelloa. Nainen avaa oven nopeasti ja toivottaa minut tervetulleeksi.

Kyselen hintoja. Nainen kertoo sujuvalla suomen kielellä, että hieronta maksaa 50 euroa puolelta tunnilta ja 100 euroa tunnilta. Saako seksiä, kysyn. Vastaus tulee todella suoraan: Kyllä. Ihan kaikki käy.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cf046133-1ec6-46bb-b151-26a1c6eb9501

Kommentit (676)

Vierailija
561/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneinä aikoinahan tämän miesten ja naisten halujen eriparisuuteen oli yhtenä ratkaisuna jalkavaimot. Jos vaimo itse ei jaksanut kiinnostua miehensä tarpeista niin ne pystyi kätevästi hoitamaan lähtemättä edes ulos, eikä se edes aiheuttanut aviokriisejä. Nykyään halujen tyydyttäminen on mennyt aivan liian monimutkaiseksi ja hankalaksi, mutta onneksi sentään vielä on näitä thaikkunaisia, jotka eivät turhaan kursaile asian kanssa. 

Vierailija
562/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te varmasti tiedätte lähipiiristänne naisia, joilla on hullun lehmän tauti ja suoltavat tänne järkyttävää miesvihaa. Olkaa ystävällisiä ja yrittäkää järjestää heidät jollekin ammattiauttajalle.

Miehet ovat ihan itse kertoneet tässä ketjussa olevansa täysin epäluotettavia valehtelevia paskakasoja, joiden visvakullit menevät kaiken edelle. Miesviha on ansaittua omien toimintaperiaatteidenne seurauksena. Olette pelkkiä elukoita. 

Menepä nyt paskakasan jankkaaja jo keksimään muuta tekemistä

Paskakasa kiehuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä lähdetään nyt sivuraiteille niin että kolina käy :D

Olen sulle puhunut muistisairauksien esiintyvyydestä ja sen riskitekijöistä, joita jo myönsit omaavasi. Sulla on hyvät mahdollisuudet saada täysosuma tautilotossa ja tiedät sen itsekin. Miksi muuten olisit noin kovasti ärsyyntynyt mun viesteistä.

Laitan sulle vielä lisää tietoa riskitekijöistä ja sivulta löytyy linkki, josta pääset tekemään muistisairauden riskitestin. Onnea arvontaan!

T. Lähihoitaja

Noin jauhot meni trollille suuhun😂 Kerropas nyt vielä kerran miten on mahdollista, että todennäköisesti sairastun muistisairauteen ja kerron pettämisestä vaimolleni, kun alle puolet  ihmisistä sairastuu elämänsä aikana muistisairauteen?

Vierailija
564/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän ongelmaan ole muuta ratkaisua kuin pihtaamisen lopettaminen. Naisten pitää vaan antaa pimppiä miehilleen useammin. Thaihieromoiden menestys perustuu juuri tähän suomalaisten naisten nuivaan asenteen kun ei anneta riittävästi tai seksin laatuun eii panosteta. Onhan se aivan älytöntä jos esim oma vaimo ei suostu edes suuseksiin. Sellaistakin tuolta luin miten mies ei saanut vaimoltaan tarpeeksi seksiä eikä edes suikkaria. 

Vierailija
565/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö asiaa voisi thaikkujen sijaan ratkaista teknologialla. Eikö Temusta tai jostain muualta löydy muka jotain vempelettä, joka simuloi suuseksiä? Vaimolle voisi sitten kanss ostaa jonkun härvelin. Ehkä ne pöristimet ja imettimet voisi ottaa yhdessä mukaan aviovuoteeseen? 

Vierailija
566/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa on se, että seksin osto on kiellettyä, mutta myynti ei. Sama, kun huumeiden myynti olisi sallittua, mutta ostaminen ei.

Ei seksin osto ole Suomessa kiellettyä. 

Vierailija
567/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä Thainaiset niitä baarityttöjä Pattayalta, joita vanhat ukot tuovat Suomeen, valehdellen olevansa varakkaita.   Sitten ukkojen kanssa menee sukset ristiin, kun ukko onkin köyhä, ruma, lihava työtön porsas, jolla ei olekaan rahaa? Tytöt  aloittavat työt hierotapaikoissa? Miksi eivät palaa takaisin Thaimaaseen?  Säälin näitä naisia, jotka joutuvat huijatuiksi näiden sikaniskojen toimesta.

Vierailija
568/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä lähdetään nyt sivuraiteille niin että kolina käy :D

Olen sulle puhunut muistisairauksien esiintyvyydestä ja sen riskitekijöistä, joita jo myönsit omaavasi. Sulla on hyvät mahdollisuudet saada täysosuma tautilotossa ja tiedät sen itsekin. Miksi muuten olisit noin kovasti ärsyyntynyt mun viesteistä.

Laitan sulle vielä lisää tietoa riskitekijöistä ja sivulta löytyy linkki, josta pääset tekemään muistisairauden riskitestin. Onnea arvontaan!

T. Lähihoitaja

Noin jauhot meni trollille suuhun😂 Kerropas nyt vielä kerran miten on mahdollista, että todennäköisesti sairastun muistisairauteen ja kerron pettämisestä vaimolleni, kun alle puolet  ihmisistä sairastuu elämänsä aikana muistisairauteen?

Sulla on tarvittavat riskitekijät jotka nostaa sun mahdollisuuksia saada jackpot. Ihmisillä, jotka elävät terveellisesti: syövät monipuolisesti, liikkuvat säännöllisesti, harrastavat aivojumppaa, eivät käytä alkoholia eivätkä tupakoi, riski on sitten matalampi.  Voit jauhaa loputtomiin käyttämästäni sanasta "todennäköisesti", koska muuta sulla ei ole. Takerruit lillukanvarteen, mutta se sulle suotakoot. Onhan se hyvä, jos sillä tavalla saat herännyttä pakokauhuasi hellitettyä. Pettäjän lisäksi vaikutat olevan myös mies, joka ei kestä sitä, kun nainen näyttää sulle, mistä kana kusee. Menehän nyt maate vaimon viereen ja kysäise vaikka iltapuhteeksi, onko hän huomannu sun unohtelevan asioita viime aikoina. Saatat yllättyä vastauksesta. Hyvää ja muistiystävällistä loppuelämää sinulle!

T. Lähihoitaja

Vierailija
569/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö että suun limakalvolta tarttuu sinuun kaikki taudit aivan samoin kuin alapäästäkin? Siellä on juuri ennen sinua imuuteltu hivistä ja visvaista syyläelintä. Tsemppiä.

Todennäköisyys saada tauti suuseksistä on häviävän pieni. Käyn kuitenkin puolen vuoden välein sukupuolitautitesteissä, eikä ikinä ole mitään ollut vaikka maksullisia olen käyttänyt reilusti yli 20 vuotta. 

Hyi hele. Miettikää jos vahingossa eksyisi tällaisen huoramarkon seuraan tai vielä pahempaa - kumppaniksi (!) 

Vihaajat vihaa. Tämän vuoksi kerronkin tästä vain anonyymisti keskustelupalstalla. Voin kertoa hieman lisätietoa, jotta voitte helpottua etten ole teidän puoliso. Olen yli 70-vuotias parisuhteessa ollut yli 40 v

Boomeri käy huorissa ja pettää vaimoaan. Ei yllätä yhtään!

Vierailija
570/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nämä Thainaiset niitä baarityttöjä Pattayalta, joita vanhat ukot tuovat Suomeen, valehdellen olevansa varakkaita.   Sitten ukkojen kanssa menee sukset ristiin, kun ukko onkin köyhä, ruma, lihava työtön porsas, jolla ei olekaan rahaa? Tytöt  aloittavat työt hierotapaikoissa? Miksi eivät palaa takaisin Thaimaaseen?  Säälin näitä naisia, jotka joutuvat huijatuiksi näiden sikaniskojen toimesta.

Eivät ole.

Vierailija
571/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissain kulttuureissa ymmärretään vielä hyvän palvelun päälle. Arvostan

-mies30

Mutta suomalainen nainen on heti h-sana jo yhden illan jutun takia. Thaimaalainen on pelkkä kulttuurin rikastaja.

Vierailija
572/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa asia josta valehtelen on etten kerro käyväni thaihierontapaikoissa. Rakastan vaimoani ja todellakin olisin valmis kuolemaan hänen puolestaan. Minä vaan satun pitämään suuseksistä ja vaimoni ei.

Vaimonikin on yli 70-vuotias. Mitään muuta kuin pettymystä ja kärsimystä ei tunnustamisesta seuraisi. 

Eli petät ja vielä itsekkäällä tekosyyllä. Et ole hyvä mies, etkä aviomies. 

Ei minulla ole tekosyytä, vaan ihan oikea syy. Itsekäs se on, sen myönnän, mutta elämässä pitää olla joissakin asioissa itsekäs. Tiedän olevani hyvä aviomies ja hyvä isä.

Ennen kumppani nähtiin kumppani kumppanina, arjessa tukena olevana elämäntoverina. Nyt vain mietitään seksuaalista vinkkeliä. Sinimustassa Suomessa perinteinen avioliitto laitetaan takaisin siihen arvoon mihin se kuuluu eli kahden rakastavan aikuisen välinen suhde ja onnellinen perhe-elämä, ei omien yksilöllisten tarpeiden toteuttaminen. Samalla karkoitetaan kaikki thaihierojat ja sandaaliprinssit. Tavoitteena on suomalainen Suomi. 

Vierailija
573/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaikut nauraa noille ukoille. Rahat pois tyhmiltä. 

Vierailija
574/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tähän ongelmaan ole muuta ratkaisua kuin pihtaamisen lopettaminen. Naisten pitää vaan antaa pimppiä miehilleen useammin. Thaihieromoiden menestys perustuu juuri tähän suomalaisten naisten nuivaan asenteen kun ei anneta riittävästi tai seksin laatuun eii panosteta. Onhan se aivan älytöntä jos esim oma vaimo ei suostu edes suuseksiin. Sellaistakin tuolta luin miten mies ei saanut vaimoltaan tarpeeksi seksiä eikä edes suikkaria. 

Itse väitän,jos mies panostaa ,niin nainen panostaa. Mutta jos odottaa palvelua ja on itse surkea, niin ainoa vaihtoehto on maksullinen seksi. Siinä saa tilata palvelun itselleen ja olla antamatta muuta kuin maksun. 

Vierailija
575/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla näyttää ottavan vaan niin hemmetisti aivoon se, että joku mies kehtaa maksaa seksistä.

Jos sille omalle poikaystävälle/avopuolisolle/miehelle antaa riittävän usein sellaista seksiä, jota mies toivoo, seksin ostamisen tarvetta ei välttämättä tule ikinä ollenkaan. Kun mies tarvitsee sitä seksiä kuitenkin usein, ja mielellään monenlaisessa eri muodossa, niin kaikkien etu olisi, että naiset ottaisivat lusikan kauniiseen käteen ja antaisivat sitä sille omalle miehelleen. Tai, vaihtoehtoisesti niin, että antaisivat miehen luvan kanssa ulkoistaa sellaiset palvelut, joihin nainen ei itse halua ryhtyä. Problem solved.

Jos minun mies olis laiska ja odottaisi saavansa palvelua, kuin hieronalaitioksessa, niin sais mennä sinne. Mutta luultavasti saisi mennä kokonaan. Olen onneksi valinnut hyvän rakastajan aviomiehekseni. Myös hän saa mitä haluaa. 

Vierailija
576/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää, kun thaimaalainen satoja pannut on upea tapaus. Ja suomalaiselta naiselta odotetaan olevan mahdollisimman vähän kumppaneita. Itse en ottaisi suihin tai muutenkaan mieheltä, joka käy maksullisissa. Liian ällö jokapaikan heppi. 

Vierailija
577/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse väitän,jos mies panostaa ,niin nainen panostaa. Mutta jos odottaa palvelua ja on itse surkea, niin ainoa vaihtoehto on maksullinen seksi. Siinä saa tilata palvelun itselleen ja olla antamatta muuta kuin maksun. 

Tässähän on myös se puoli, että vaikka se pari kertaa vuodessa tapahtuva avioseksi sisältäisi aivan kaiken naisen huomioinnista kukilla ja illallisilla ennen aktia siihen, että aktin aikana mies nuolee, sormettaa, hieroo ja varmistaa, että nainen saa orgasmin tai useammankin, sitä naista ei välttämättä kaikesta miehen vaivannäöstä huolimatta kiinnosta ottaa hommaa uusiksi kuin seuraavan kerran muutaman kuukauden päästä, jos silloinkaan.

"Hyvää seksiä haluaa aina lisää" on myytti silloin, jos naisella ei yksinkertaisesti ole haluja. Sitten ollaan juuri siinä tilanteessa, että miehen on joko runkattava yksinään tai käytävä maksullisella. Jos niitä haluja ei naisella ole eikä halua miehen mieliksi sellaista esittääkään, maksulliset olisivat oikein sopiva ratkaisu ongelmaan. Mutta kun sekään ei käy, vaan jotkut naiset katsovat, että saavat yksipuolisesti päättää, että miehen seksintarpeen ei tarvitse täyttyä.

Vierailija
578/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Moissa paikoissa ei usein ole viitteitä ihmiskauppaan. Se on plussaa.

Nuo paikat on enemmän tai vähemmän ihmiskauppaa.  Useat ulkomaalaiset naiset haluaisi tehdä jotain muuta. 

Vierailija
579/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän on myös se puoli, että vaikka se pari kertaa vuodessa tapahtuva avioseksi sisältäisi aivan kaiken naisen huomioinnista kukilla ja il

Kyllä se on niin, että hyvää seksiä haluaa aina ja jatkuvasti. Ehkä joskus on liian väsynyt tai lapset haittaavat vapautta harrastaa seksiä. Mutta kukaan ei voi vastustaa orgasmia ja sitä läheisyyttä mitä seksistä saa. 

Vierailija
580/676 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä se on niin, että hyvää seksiä haluaa aina ja jatkuvasti. Ehkä joskus on liian väsynyt tai lapset haittaavat vapautta harrastaa seksiä. Mutta kukaan ei voi vastustaa orgasmia ja sitä läheisyyttä mitä seksistä saa. "

Kuten sanoin, se ei toimi noin silloin kun naisella ei niitä haluja ole ollenkaan.

On helppo sanoa, että kyllä minua se seksi kiinnostaa, mutta jos se käytännössä kuitenkin toteutuu ainoastaan satunnaisesti ja aina pelkästään miehen aloitteesta, niin ei tarvite olla ruudinkeksijä ymmärtääkseen, että juttu on pelkkää sanahelinää.