IL : Kävimme thaihieronta paikoissa kysymässä seksiä - "Haluatko yhden vai kaksi tyttöä"
"Ihan kaikki käy
Kävimme jokaisessa Vaasankadun auki olevassa thaihierontapaikassa kysymässä, millaisia palveluita olisi tarjolla. Kysyimme myös suoraan seksiä. Näin kävi.
Tuulikaapissa pitää soittaa ovikelloa. Nainen avaa oven nopeasti ja toivottaa minut tervetulleeksi.
Kyselen hintoja. Nainen kertoo sujuvalla suomen kielellä, että hieronta maksaa 50 euroa puolelta tunnilta ja 100 euroa tunnilta. Saako seksiä, kysyn. Vastaus tulee todella suoraan: Kyllä. Ihan kaikki käy.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cf046133-1ec6-46bb-b151-26a1c6eb9501
Kommentit (676)
Vierailija kirjoitti:
Mikä kynnysmatto ja tonttu, varmaan provo. Kaikki naiset haluaa tietää, jotta voivat potkaista pettävän, iljettävän tautipesäkkeen pellolle.
Viittaatko tautipesäkkeellä visvaiseen kusikeppiin taikka kulliotukseen? Tädit käyttävät kyllä vekkuleita termejä tänään.
Tautipesäke on se maksullisissa käyvä äijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy ihmetellä, miksi kotimaiset akat eivät hyödynnä kaupallisesti limalompakkoaan samaan malliin. Toki niiden elopaino on noin kaksinkertainen thaikkutytteleihin nähden, mikä rajoittaa kysyntää.
Koska meillä on sosiaaliturva, eikä ole pakko syödäkseen h uorata.
Itse toki jo siinä pisteessä, että kuolisin mieluummin kuin h uoraisin.
Sinun ulkonäöllä ja iällä ei kyllä muuta vaihtoehtoa ole.
Tulleet taikuista nämä. Vanhoja ylijäämäkoneita. Kuulin eräältä ukolta torilla. 🤢
Naisilla näyttää ottavan vaan niin hemmetisti aivoon se, että joku mies kehtaa maksaa seksistä.
Jos sille omalle poikaystävälle/avopuolisolle/miehelle antaa riittävän usein sellaista seksiä, jota mies toivoo, seksin ostamisen tarvetta ei välttämättä tule ikinä ollenkaan. Kun mies tarvitsee sitä seksiä kuitenkin usein, ja mielellään monenlaisessa eri muodossa, niin kaikkien etu olisi, että naiset ottaisivat lusikan kauniiseen käteen ja antaisivat sitä sille omalle miehelleen. Tai, vaihtoehtoisesti niin, että antaisivat miehen luvan kanssa ulkoistaa sellaiset palvelut, joihin nainen ei itse halua ryhtyä. Problem solved.
Vierailija kirjoitti: 50 euroa puolesta tunnista ja kaikki käy?
No se näennäinen hieronta maksaa sen 50 euroa. Jos muuta haluat, niin se maksaa sitten enemmän.
Outoa on se, että seksin osto on kiellettyä, mutta myynti ei. Sama, kun huumeiden myynti olisi sallittua, mutta ostaminen ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena en haluaisi tietää, että mieheni käy suihinotoissa thaihieronnassa jos suhde olisi onnellinen. Tieto lisää tuskaa.
Itse en naisena haluaisi elää valheessa.
En minäkään valheessa haluaisi elää, mutta mieluummin valheessa kuin, että kuulisin pettämisestä ja onnellinen liittoni hajoaisi ja perhe siinä samalla.
No kyllähän se ennen pitkää selviää, kun joku tauti tulee.
Naurettavaa.
Onhan se seksin ostaminen paljon halvempaa kuin naisen pitäminen. Kuitenkin moraalitonta. Toisaalta tämä seksin ostamisen tarve syntyy naisten hypergamiasta ja kristillisten arvojen rapautumisesta
Vierailija kirjoitti:
Outoa on se, että seksin osto on kiellettyä, mutta myynti ei. Sama, kun huumeiden myynti olisi sallittua, mutta ostaminen ei.
Mitä?
Seksin osto ja myynti molemmat ovat Suomessa laillisia.
Seksin osto parituksen uhrilta ja paritus ovat molemmat laittomia.
Te varmasti tiedätte lähipiiristänne naisia, joilla on hullun lehmän tauti ja suoltavat tänne järkyttävää miesvihaa. Olkaa ystävällisiä ja yrittäkää järjestää heidät jollekin ammattiauttajalle.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla näyttää ottavan vaan niin hemmetisti aivoon se, että joku mies kehtaa maksaa seksistä.
Jos sille omalle poikaystävälle/avopuolisolle/miehelle antaa riittävän usein sellaista seksiä, jota mies toivoo, seksin ostamisen tarvetta ei välttämättä tule ikinä ollenkaan. Kun mies tarvitsee sitä seksiä kuitenkin usein, ja mielellään monenlaisessa eri muodossa, niin kaikkien etu olisi, että naiset ottaisivat lusikan kauniiseen käteen ja antaisivat sitä sille omalle miehelleen. Tai, vaihtoehtoisesti niin, että antaisivat miehen luvan kanssa ulkoistaa sellaiset palvelut, joihin nainen ei itse halua ryhtyä. Problem solved.
Miksi pidät naisia omien tarpeidesi tyydyttäjinä? Seisotko sinäkin päälläsi tunnin joka toinen päivä, jos vaimosi niin vaatii?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se seksin ostaminen paljon halvempaa kuin naisen pitäminen. Kuitenkin moraalitonta. Toisaalta tämä seksin ostamisen tarve syntyy naisten hypergamiasta ja kristillisten arvojen rapautumisesta
Kyllä mun naisystävä tienaa ihan reilusti ja käyttää omia rahojansa.
Vierailija kirjoitti:
Te varmasti tiedätte lähipiiristänne naisia, joilla on hullun lehmän tauti ja suoltavat tänne järkyttävää miesvihaa. Olkaa ystävällisiä ja yrittäkää järjestää heidät jollekin ammattiauttajalle.
Miehet ovat ihan itse kertoneet tässä ketjussa olevansa täysin epäluotettavia valehtelevia paskakasoja, joiden visvakullit menevät kaiken edelle. Miesviha on ansaittua omien toimintaperiaatteidenne seurauksena. Olette pelkkiä elukoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat ihan itse kertoneet tässä ketjussa olevansa täysin epäluotettavia valehtelevia paskakasoja, joiden visvakullit menevät kaiken edelle. Miesviha on ansaittua omien toimintaperiaatteidenne seurauksena. Olette pelkkiä elukoita.
Menepä nyt paskakasan jankkaaja jo keksimään muuta tekemistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on asiat noin onnellisesti. Naisissa on kuitenkin paljon matalapalkkaisia "yhteiset rahat"-loisia.
Siellä lähdetään nyt sivuraiteille niin että kolina käy :D
Olen sulle puhunut muistisairauksien esiintyvyydestä ja sen riskitekijöistä, joita jo myönsit omaavasi. Sulla on hyvät mahdollisuudet saada täysosuma tautilotossa ja tiedät sen itsekin. Miksi muuten olisit noin kovasti ärsyyntynyt mun viesteistä.
Laitan sulle vielä lisää tietoa riskitekijöistä ja sivulta löytyy linkki, josta pääset tekemään muistisairauden riskitestin. Onnea arvontaan!
T. Lähihoitaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on asiat noin onnellisesti. Naisissa on kuitenkin paljon matalapalkkaisia "yhteiset rahat"-loisia.
Pitkässä parisuhteessa on ihan normaalia, että rahat ovat yhteiset ja niin se pitää ollakin. Tv. hyvätuloinen mies
Muistisairauksien riskitekijät - THL https://share.google/o4d0Z5nCLeQk9pk4A
T. Lähihoitaja
Heti kun maksatte.