Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kertaa kävitte KOKO PERHE huvipuistossa, kun olit lapsi?

Vierailija
16.08.2025 |

Minä: nolla.

Kommentit (148)

Vierailija
101/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla kertaa koko perhe, koska säästösyistä vain toinen vanhemmista tuli mukaan. Mutta sillä kokoonpanolla käytiin Wasalandiassa noin joka toinen vuosi ja kerran käytiin Särkänniemessä, kun olin noin 10v. Särkänniemi oli tosi hieno paikka ja muistan päivän vieläkin.

Vierailija
102/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt v.1960. Siitä lähtien kun pystyn muistamaan aina 15-vuotiaaksi asti kävimme Linnanmäellä kerran vuodessa. Siksi vain kerran vuodessa, koska asuimme niin kaukana (200km) Helsingistä. Koko perhe, minä, isäni, äitini ja kaksi sisarustani. Kyllä ne Linnanmäki-reissut olivat lapsuuden kokokohtia. Siihen liittyi muutakin kivaa, esim. kirjakaupassa käynti ja tavarataloissa kiertäminen, museokierrokset ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

o nolla kertaa. Mutta en koe jääneeni paitsi mistään. Isompana jonkun kerran, mutta en tykkää edes suurimmasta osasta laitteista. En voi mennä mihinkään hurjiin kieputuslaitteisiin tms.

Vierailija
104/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se perhe minkä kanssa elin eli äiti ja äidinäiti: 1 kerran. Isä hommasi paremman perheen itselleen kun olin 5v. Mun lapset kävi joka vuosi Lintsillä siihen saakka kun esikoinen oli 15 ja kuopus 13. Ja siis sekä minä että lasten isä mukana. Sit ryhtyivät käymään kavereidensa kanssa.

Vierailija
105/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka kesä. Aina mentiin kun siltä tuntui.

Vierailija
106/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytiin joka kesä huvipuistossa tai esim. Puuhamaassa 

Vierailija
107/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kiva, älykäs, hieno perhe ja tehtiin aina jotain kivaa ja fiksua vain taivas ja maa rajana. Lapsuus oli ihana ja hyvät on muistot.

Vierailija
108/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syntynyt v.1960. Siitä lähtien kun pystyn muistamaan aina 15-vuotiaaksi asti kävimme Linnanmäellä kerran vuodessa. Siksi vain kerran vuodessa, koska asuimme niin kaukana (200km) Helsingistä. Koko perhe, minä, isäni, äitini ja kaksi sisarustani. Kyllä ne Linnanmäki-reissut olivat lapsuuden kokokohtia. Siihen liittyi muutakin kivaa, esim. kirjakaupassa käynti ja tavarataloissa kiertäminen, museokierrokset ym.

Liikaa ohjelmaa yhdelle matkalle.

Vierailija
109/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän ja veljen kanssa yhden kerran Linnanmäellä. Olin 10-vuotias. Karmea kokemus, oli loppuillan tosi paha olo ja makasin hotellihuoneessa. Seuraavan kerran ysi luokan luokkaretkellä Särkänniemessä. Minulla oli ihan hyvä koti ja joskus matkusteltiin pohjoisen hiihtokeskuksissa, koska hiihdettiin talvisin paljon. 

Vierailija
110/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. Onneksi. Kamalan ikävystyttäviä paikkoja. Koulun luokkaretkillä oli pakko käydä katsomassa delfiinien rääkkäystä ja sitten mennä huvipuistoon. Planetaario on ainoa paikka mistä olen ikinä pitänyt. 

Vierailija
111/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä leiki kovista, sä oot ihan huvipuisto loppujen lopuks!

Vierailija
112/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan yhden kerran. Yleensä jompikumpi käytti tai ollessamme isompia vei ja haki. Harvemmin sinne kyllä edes pääsi kun lähimpään matkaa se 500km.

Vierailija
113/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Olisiko pitänyt?

Vierailija
114/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävin Särkänniemessä. Asuin lapsena 600 km päässä Lintsistä

Vierailija
115/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme perheen kanssa Linnanmäellä melkein joka vuosi ja muutaman kerran Särkänniemessä kun olin lapsi teini-ikään asti. Emme matkustaneet ulkomaille ollenkaan ja kotimaassa lomailimme isovanhemmilla ja sukulaisten luona.

Omien lasten kanssa olemme käyneet joka vuosi joko Lintsillä tai Särkänniemessä.

Vierailija
116/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kesä Lintsillä koko perheen kanssa. Särkänniemessä ehkä kolme kertaa lapsuuden aikana. Kyllä ihan kaikki kaverit kävi Lintsillä ja ihan tavallisessa Helsingin lähiössä asuttiin. Silloin ei ollut rannekkeita, joten saattoi olla eroa siinä että kuinka monta laitelippia vanhemmat raaski ostaa. Mä olin niin arka et tulin varmaan halvaksi :)

t vm. -71

Vierailija
117/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin perheen kanssa Särkänniemessä heti kun avattiin olisko ollut 1972, olin 9 vuotias. Muistan että silloin oli kuuma hellepäivä ja voin pahoin niissä kieputtimissa enkä halunnut uudestaan muutamaan vuoteen.

118/148 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0, äiti oli pienten kans kotona, ja välillä me oltiin kotona, kun kävivät pienten kans 😃 

Vierailija
119/148 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemattomia kertoja. 90-luvulla oli ihan siedettävät hinnat käydä huvipuistoissa.

Vierailija
120/148 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran.

Asuttiin maalla, ja oli lehmiä, joten ei sitä päässyt lähtemään oikein minnekään, kun ei ollut tuuraajaa.

Oltiin tietysti perhanan köyhiäkin, mikä vaikutti asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän