S-markettien ja K-markettien erot
Menet itsepalvelukassalle, piippaat kaikki ostoksesi, ja maksuvaiheessa muistat, että sinulla on myös pullonpalautuskuitti. Kysyt kassaa vahtivalta myyjältä, onnistuuko kuitin käyttö.
S-marketin myyjä: No eihän se nyt tietenkään tässä onnistu, se lukee tuossa, etkö huomaa. Sun pitää mennä toiselle kassalle!
K-marketin myyjä: Joo, totta kai! Odotas mä piippaan sen. Noin. Kivaa päivänjatkoa!
Joka kerta.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin just lähi K-marketissa, jossa viime käynnin jälkeen, n. kuukausi sitten, joidenkin valmisruokien hinta noussut järkyttävästi. Aiemmin jonkin aterian sai hyvinkin alle neljällä eurolla, nyt hinnat oli lähempänä viisi euroa.
Liian laiska tekemään ruoat itse?
Liian tyhmä huolehtiaksesi omista asioistasi? Tämä ketju ei ole mikään ruoanvalmistusketju.
Kohta Coop ostaa koko S ryhmän, ja kesko on suurin ruokakauppaketju joka on kotimainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K-marketissa et voi ostaa alkoholia itsepalvelukassalta. S-Marketin myyjä: Joo,totta kai. Odotas mä kuittaan sen. Noin. Kivaa päivänjatkoa!
Todellakaan ei voi Ässässä ostaa alkoholia itsepalvelusta, niisä on ikäraja
Olen ostanut useasti ja olen täysi-ikäinen. Onnistuu siis, mutta ei K-Marketissa.
City-marketin itsepalvelussa ainakin meillä voi ostaa alkoa
Vierailija kirjoitti:
S-market on parempi.
Pari Pirkan tuotetta kun saisi valikoimaan.
Prisma on taas todella paljon Citymarketia huonompi
Ne kaikki ovat hyviä erikseen, ei niiden samanlaisia tarvitse olla. Vieläkö on olemassa vain yhdelle kaupalle uskollisia asiakkaita. Itse noukin parhaat palat kustakin kaupasta.
K-marketissa maksat lihavan kauppiaan ylisuuret katteet, S-marketissa paljon parempi hinta-laatu;suhde
Vierailija kirjoitti:
K-marketissa maksat lihavan kauppiaan ylisuuret katteet, S-marketissa paljon parempi hinta-laatu;suhde
K-kaupassa on spesiaalituotteita ja yleisesti miellyttävämpi asiakaskokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-market on parempi.
Pari Pirkan tuotetta kun saisi valikoimaan.
Prisma on taas todella paljon Citymarketia huonompi
Ne kaikki ovat hyviä erikseen, ei niiden samanlaisia tarvitse olla. Vieläkö on olemassa vain yhdelle kaupalle uskollisia asiakkaita. Itse noukin parhaat palat kustakin kaupasta.
Ei minulla ole aikaa käydä noukkimassa asioita monesta kaupasta 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta. Et vaan osaa.
Pullonpalautuskuittia ei voi asiakas itse käyttää
Taatusti voi käyttää S-marketissa ja olen käyttänytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain tyhmää maksaa liikaa! T. 60 000 e brutto vuodessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain tyhmää maksaa liikaa! T. 60 000 e brutto vuodessa
Mitä tyhmää on siinä että haluaa ostaa K-supermarkeista laadukkaita elintarvikkeita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on K-supermarket ja S-market. Käyn usein K-supermarketissa, koska mm. sen HeVi osasto on parempi. S-market on kuin iso Sale, pieni valikoima verrattuna K-supermarkettiin. Tuotteet ovat K:lla parempia mm. Pirkka.
S on halvempi, mutta haluan ostaa vain parasta.
Parasta? Sitä et löydä kummastakaan. Ei se K-Citymarket mikään Harrod's ole kuitenkaan.
Parasta, mitä kotikaupungistani löytyy. En käy Cittareissa ruokaostoksilla, kun tuo K-Supermarket on paras. S-ryhmä on heikkoa laatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K-marketissa et voi ostaa alkoholia itsepalvelukassalta. S-Marketin myyjä: Joo,totta kai. Odotas mä kuittaan sen. Noin. Kivaa päivänjatkoa!
Todellakaan ei voi Ässässä ostaa alkoholia itsepalvelusta, niisä on ikäraja
Ainakin Prismassa voi. Myyjä tulee paikalle ja näpyttelee sitä kassaa vähän aikaa.
S- marketin ainoa hyvä puoli on paremmin toimiva bonusjärjestelmä josta saa selvää rahaa bonuksina, eikä jotain halvatun margariinia alehintaan. Mutta tää ruokakauppamafia Suomessa on kuin neuvostoliitto.