Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syötkö Coop-paskaruokaa?

Vierailija
16.08.2025 |

halvinta paskaa mitä mistään löytää

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niistä tekee paskaa? Olen joitakin niitä tuotteita ostanut ja on ollut jopa parempia kuin muut merkit. Ostan sitä mikä on hyvää, hinnan ei tarvitse olla halvinta, mulla on asiat sen verran hyvin.

Vierailija
42/70 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan niitä suomalaisiakin coop tuotteita. Prodejuomat on suomalaisesta tehtaasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onhan niitä suomalaisiakin coop tuotteita. Prodejuomat on suomalaisesta tehtaasta

Toistaiseksi, kunnes löytyy halvempi tekijä jostain muualta. 

Vierailija
44/70 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vain coop röstiperunat, muuten asioin k-supermarketissa. 

Vierailija
45/70 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niistä tekee paskaa? Olen joitakin niitä tuotteita ostanut ja on ollut jopa parempia kuin muut merkit. Ostan sitä mikä on hyvää, hinnan ei tarvitse olla halvinta, mulla on asiat sen verran hyvin.

Ei ehkä itse ruoka vaan se ettei valmistusmaasta tai raaka-aineiden alkuperästä ota selvää. Valmistusmaa EU ja raaka-aineen alkuperä EU.

Vierailija
46/70 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh!

Vierailija
47/70 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala nyt tuli mieleen kun S-ryhmä yritti tuoda Suomen markkinoille läpinäkyvässä "koiranmakkarapötkössä" olevan /ulkomaisen/ naudanjauhelihan. 

Vieläkö jonkun S-ryhmän kaupan valikoimasta löytyy?

Vierailija
48/70 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala nyt tuli mieleen kun S-ryhmä yritti tuoda Suomen markkinoille läpinäkyvässä "koiranmakkarapötkössä" olevan /ulkomaisen/ naudanjauhelihan. 

Vieläkö jonkun S-ryhmän kaupan valikoimasta löytyy?

Tämä oli Xtran tuote, ei Coopin. Mutta maailma on globaali ja liha on lihaa

Vierailija
49/70 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä itse ruoka vaan se ettei valmistusmaasta tai raaka-aineiden alkuperästä ota selvää. Valmistusmaa EU ja raaka-aineen alkuperä EU.

Olettwko te niitä samoja kommentoijia, jotka ovat toisaalta muuttamassa pois Suomesta ulkomaille?  Tulee tekemään tiukkaa, kun siellä on vaan sitä ulkolaista paskaa ruokaa! :D

Vierailija
50/70 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, säästän rahani peukkuun ja kela maksaa palkkani!

Vierailija
51/70 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettwko te niitä samoja kommentoijia, jotka ovat toisaalta muuttamassa pois Suomesta ulkomaille?  Tulee tekemään tiukkaa, kun siellä on vaan sitä ulkolaista paskaa ruokaa! :D

????? En ymmärrä mitä tarkoitat.

Vierailija
52/70 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ruoka on paskaa. Sen voi todistaa laittamalla paskakoneeseen goedecoopia ja se tulee ulos paskana. Kun syöt paskaa, niin se tulee paskana ulos, se ei muutu enää goedecoopiksi, koska seoli alunperinkin paskaa naamioituna goedecoopiksi.

Vierailija
53/70 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin käymästä Prismassa Coopin takia. Ei minua haittaa että rinnalle tuodaan halvempaa ja huonompaa, mutta kun monet paremmat tuotteet on POISTETTU Coopin tieltä. Se sai jättämään Prisman, vaikka viereisessä CMssä ei ole käsiskannereita, joista pidin. 

Vierailija
54/70 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkasin käymästä Prismassa Coopin takia. Ei minua haittaa että rinnalle tuodaan halvempaa ja huonompaa, mutta kun monet paremmat tuotteet on POISTETTU Coopin tieltä. Se sai jättämään Prisman, vaikka viereisessä CMssä ei ole käsiskannereita, joista pidin. 

Tämä itseänikin ärsyttää. Suomalaisia tuotemerkkejä pois ja tilalle monikansallinen Coop.

Vierailija
55/70 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain tuotemerkki. Epäilenpä, että moni tuote on ihan samaa kuin jollain toisella tuotemerkillä - vain halvempaa.

Vierailija
56/70 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vain tuotemerkki. Epäilenpä, että moni tuote on ihan samaa kuin jollain toisella tuotemerkillä - vain halvempaa.

Mistä halpuus saadaan? Laadusta, tuotantomääristä vai mistä?

Vierailija
57/70 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, tupakoijat, iäkkäämmät henkilöt, he eivät niin huomaa eroja. Varsinkin jos on kaikkea näistä, niin melkeinpä sama mitä sinne putkeen työntää. Makuaisti on mennyttä joka tapauksessa.

Minulla on valitettavasti tarkka hajuaisti ja makuaisti. Koronan jälkioireena tullut aistien turtuminen oli helpotus. Ruoanlaittokin oli helpompaa, kun ei valmistusvaiheessa haistanut kaikkia aineksia raakana.

Toki se täydellinen aistien puutos ei ollut kivaa. Mutta jotain lievennystä olisi saanut jäädä. 

Mielenkiinnosta, maistuuko kaikki omenat teille samalta? Tai appelsiinimehut? Ruispalat?

Vierailija
58/70 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisman ongelma on mielestäni nykyään, että laatuero brändijohtajan ja Coopin välillä on liian suuri. Siitä välistä puuttuu se yksi parempi tuote 

Vierailija
59/70 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä että toimitukset, pakkauset yms. on harmonisoitu kaikissa pohjoismaiden osuuskaupoissa. Jää turhaa säätöä pois.

Vierailija
60/70 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä että toimitukset, pakkauset yms. on harmonisoitu kaikissa pohjoismaiden osuuskaupoissa. Jää turhaa säätöä pois.

Ei selitä kaikkea. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän