Syötkö Coop-paskaruokaa?
Kommentit (70)
onhan niitä suomalaisiakin coop tuotteita. Prodejuomat on suomalaisesta tehtaasta
Vierailija kirjoitti:
onhan niitä suomalaisiakin coop tuotteita. Prodejuomat on suomalaisesta tehtaasta
Toistaiseksi, kunnes löytyy halvempi tekijä jostain muualta.
Ostan vain coop röstiperunat, muuten asioin k-supermarketissa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä niistä tekee paskaa? Olen joitakin niitä tuotteita ostanut ja on ollut jopa parempia kuin muut merkit. Ostan sitä mikä on hyvää, hinnan ei tarvitse olla halvinta, mulla on asiat sen verran hyvin.
Ei ehkä itse ruoka vaan se ettei valmistusmaasta tai raaka-aineiden alkuperästä ota selvää. Valmistusmaa EU ja raaka-aineen alkuperä EU.
Ai kamala nyt tuli mieleen kun S-ryhmä yritti tuoda Suomen markkinoille läpinäkyvässä "koiranmakkarapötkössä" olevan /ulkomaisen/ naudanjauhelihan.
Vieläkö jonkun S-ryhmän kaupan valikoimasta löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala nyt tuli mieleen kun S-ryhmä yritti tuoda Suomen markkinoille läpinäkyvässä "koiranmakkarapötkössä" olevan /ulkomaisen/ naudanjauhelihan.
Vieläkö jonkun S-ryhmän kaupan valikoimasta löytyy?
Tämä oli Xtran tuote, ei Coopin. Mutta maailma on globaali ja liha on lihaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niistä tekee paskaa? Olen joitakin niitä tuotteita ostanut ja on ollut jopa parempia kuin muut merkit. Ostan sitä mikä on hyvää, hinnan ei tarvitse olla halvinta, mulla on asiat sen verran hyvin.
Ei ehkä itse ruoka vaan se ettei valmistusmaasta tai raaka-aineiden alkuperästä ota selvää. Valmistusmaa EU ja raaka-aineen alkuperä EU.
Olettwko te niitä samoja kommentoijia, jotka ovat toisaalta muuttamassa pois Suomesta ulkomaille? Tulee tekemään tiukkaa, kun siellä on vaan sitä ulkolaista paskaa ruokaa! :D
Juu, säästän rahani peukkuun ja kela maksaa palkkani!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettwko te niitä samoja kommentoijia, jotka ovat toisaalta muuttamassa pois Suomesta ulkomaille? Tulee tekemään tiukkaa, kun siellä on vaan sitä ulkolaista paskaa ruokaa! :D
????? En ymmärrä mitä tarkoitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ruoka on paskaa. Sen voi todistaa laittamalla paskakoneeseen goedecoopia ja se tulee ulos paskana. Kun syöt paskaa, niin se tulee paskana ulos, se ei muutu enää goedecoopiksi, koska seoli alunperinkin paskaa naamioituna goedecoopiksi.
Lakkasin käymästä Prismassa Coopin takia. Ei minua haittaa että rinnalle tuodaan halvempaa ja huonompaa, mutta kun monet paremmat tuotteet on POISTETTU Coopin tieltä. Se sai jättämään Prisman, vaikka viereisessä CMssä ei ole käsiskannereita, joista pidin.
Vierailija kirjoitti:
Lakkasin käymästä Prismassa Coopin takia. Ei minua haittaa että rinnalle tuodaan halvempaa ja huonompaa, mutta kun monet paremmat tuotteet on POISTETTU Coopin tieltä. Se sai jättämään Prisman, vaikka viereisessä CMssä ei ole käsiskannereita, joista pidin.
Tämä itseänikin ärsyttää. Suomalaisia tuotemerkkejä pois ja tilalle monikansallinen Coop.
Se on vain tuotemerkki. Epäilenpä, että moni tuote on ihan samaa kuin jollain toisella tuotemerkillä - vain halvempaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on vain tuotemerkki. Epäilenpä, että moni tuote on ihan samaa kuin jollain toisella tuotemerkillä - vain halvempaa.
Mistä halpuus saadaan? Laadusta, tuotantomääristä vai mistä?
Miehet, tupakoijat, iäkkäämmät henkilöt, he eivät niin huomaa eroja. Varsinkin jos on kaikkea näistä, niin melkeinpä sama mitä sinne putkeen työntää. Makuaisti on mennyttä joka tapauksessa.
Minulla on valitettavasti tarkka hajuaisti ja makuaisti. Koronan jälkioireena tullut aistien turtuminen oli helpotus. Ruoanlaittokin oli helpompaa, kun ei valmistusvaiheessa haistanut kaikkia aineksia raakana.
Toki se täydellinen aistien puutos ei ollut kivaa. Mutta jotain lievennystä olisi saanut jäädä.
Mielenkiinnosta, maistuuko kaikki omenat teille samalta? Tai appelsiinimehut? Ruispalat?
Vierailija kirjoitti:
Prisman ongelma on mielestäni nykyään, että laatuero brändijohtajan ja Coopin välillä on liian suuri. Siitä välistä puuttuu se yksi parempi tuote
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä että toimitukset, pakkauset yms. on harmonisoitu kaikissa pohjoismaiden osuuskaupoissa. Jää turhaa säätöä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä että toimitukset, pakkauset yms. on harmonisoitu kaikissa pohjoismaiden osuuskaupoissa. Jää turhaa säätöä pois.
Ei selitä kaikkea.