Katri Helena 80 v ja Tommi Liimatainen 48 v. Jos sulla olisi sama ikäero mieheesi, minkä ikäinen hän olisi?
Mun mies olisi 19 v, ehkä sutjakka inttinuorukainen 😍
N51
Kommentit (119)
Ei sentään noin iso ero, mutta hän on 8 v nuorempi
Mun mies olisi 21, mutta on oikeasti jo sentään 34.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tomppa ei näytä päivääkään alle 65 vuotiaalta. Vanha kulahtanut ukko.
Jossain oli netissä juttu että Tommin vanhemmat ovat olleet alkoholisteja, ei varmaankaan kovin helppoa hänellä niihin aikoihin ollut.
Naamassa alkaa eletty elämä näkyä.
Katri imenyt ukon elinvoiman. Niinhän sitä täälläkin kirjoitellaan, että ikäerosuhteissa se nuorempi kärsii ja vanhempi vie voimat ja nuorempi vanhenee ennenaikaisesti. Näin tässäkin tapauksessa.
Mun "mies" olisi 10. Laskin myös nykyiselle miehelleni tuon ja hänen vaimo olis 90 😳
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs retostelet veijarimaisesti, että miehesi on sinua 19 vuotta nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tommy saattaa olla niin sanottu vanha sielu. fyysinen ikä tuossa iässä ei merkkaa enää mitään, sehän on se ihminen, se luonne johon rakastutaan.
Katri on niin nuorekas ett eipä ikäeroo oikeestaan huomaa. Miten joku voi näyttääkin 80-kymppisenä noin nuorekkaan näköiseltä? Noi Katrin silmät on kuin nuorella tytöllä täynnä jotain en osaa ees sanoa mitä mut kumpuaa varmaan sisältä päin.
Ei se ole nuorekas vaan näytti kasvoiltaan ja kampaukseltaan vain samalta eli vanhalta tädiltä jo nuorena. Nykyään huomaa, että pukeutuu selvästi peittävästi dekolteen ym. osalta. Todennäköisesti ikä näkyisi selkeästi siitä.
Katri Helenahan on rankasti leikelty! Luulisi nyt nykyaikana ihmisten tajuavan!
Ois 27, minua puolet nuorempi 😅 voi taivas, en haluaisi. On ollut ilo vanheta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Katrin ja Tommin ikäero on 32 vuotta! Sun miehesi olisi 2 vuotias😅
25v. Älytön ajatus, oma poika 22v, hehän on aivan lapsia.
Ainahan sitä nuorta saa..harvemmin hyvin vanhaa..erikoinen tapaus tuo liimatainen..
Katsoin you tubesta konsertin. Olipa töppö loppu. Siinä ei oltu enää osattu ajatella. Mummo jäi seisomaan lavalle pyörimään kun lopulta tämä köntyksen näköinen Tommipuukko tuli lopulta taluttamaan pois. Ei kukkakimppuakaan annettu.
13. Ihmekös että olen sinkku, kun mies ei ole vielä laillisessa iässä.
Olisi lapseni ikäinen, eli 28 v. En voisi ikinä kuvitellakaan suhdetta niin nuoreen.
Kumpihan oli parempi paneen RiikkaPurra vai KatriHelena ??
Naamassa alkaa eletty elämä näkyä.