Onko sinusta noloa jos housuista näkyy läpi salilla?
Nykyään niin monella näkyy alkkarit läpi salilla ettei siinä ole mitään kummallista mutta minua itseäni ainakin hiukan nolottaisi jos kaikki näkis mun alkkarit
Kommentit (29)
Onhan se noloa ettei viitsi ostaa tarpeeksi peittäviä housuja. Mikäs siinä jos haluaa olla setämiesten tuijoteltavana
Jos alkkarit noin nolottavat läpinäkyvien housujen alla niin jätä ne pois.
Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Problem solved.
Sitten näkyy läpi tai pari.
TT
Vierailija kirjoitti:
Onhan se noloa ettei viitsi ostaa tarpeeksi peittäviä housuja. Mikäs siinä jos haluaa olla setämiesten tuijoteltavana
Joskys henkilö ei itse ole tietoinen siitä että näkyy läpi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskys henkilö ei itse ole tietoinen siitä että näkyy läpi
Ei edes nuoret naiset voi noin typeriä olla. Vai voivatko?
Vierailija kirjoitti:
Problem solved.
Tosin kaikki salilla käyvät kamelinajajat valittavat että työasiat tulevat mieleen vaikka oli tarkoitus tulla rentoutumaan mutta se on pieni hinta siitä että vältät alushousujen käyttämisen aiheuttaman häpeän.
On noloa. Ongelman välttää sillä, että ostaa laadukkaasta materiaalista (riittävän paksu) tehdyt ja sopivan kokoiset housut. En siis tarkoita pikkarien reunojen erottumista, vaan oikeasti näitä kumartuessa pyllystä läpinäkyviä housuja.
Ei ole noloa, ainakaan minun mielestä. Jotkut salihousut on vaan niin ohuet, että ei itsekään tajua että niistä näkyy alkkarit läpi. Mutta ei se ole niin justiinsa kunhan on mukavat ja hyvin istuvat.
Jos sitä ajattelitte, että me pukeudutaan ohuisiin urheiluhousihin setämiesten miellyttämiseksi, niin voin kertoa että puemme niitä ihan mukavuuden takia.
Ja sitten niillä läpinäkyvillä hikisillä trikoilla piipahdetaan ruokakauppaan.
Miehiä on kiva katsella kun on tiukat housut.
Olen aikuinen joten en oikein ymmärrä näitä onko noloa kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole noloa, ainakaan minun mielestä. Jotkut salihousut on vaan niin ohuet, että ei itsekään tajua että niistä näkyy alkkarit läpi. Mutta ei se ole niin justiinsa kunhan on mukavat ja hyvin istuvat.
Jos sitä ajattelitte, että me pukeudutaan ohuisiin urheiluhousihin setämiesten miellyttämiseksi, niin voin kertoa että puemme niitä ihan mukavuuden takia.
Voin kertoa että ketään ei kiinnosta.
Se on muotia tällä hetkellä että salitrikoot on ohuemmat kuin sukkahousut, alkkarien perseosa mikrometrin leveä, niin että p*rsereijän rypyt paistavat läpi
Pyrin elämään nolostelun yläpuolella - voi olla noloa tai olla olematta, ei koske minua.
Vierailija kirjoitti:
Hah hah. Minulla on mukavaa kollarit jalassa. Niiden avulla voin pukeutua mukavasti ilman, että syyllistyn itsensäpaljasteluun. Siinä olet oikeassa, että ette esittele persettänne setämiehille, vaan sen sijaan niille pitkille ja komeille hokipoika tyyppisille miehille.
Sehän on suurta muotia nuorempien keskuudessa, mitä ohuempi ja läpinäkyvämpi niin sen parempi. Sitten somessa vingutaan, että ahdistaa kun sedät katsoo...