Voi hyvänen aika tota BB-Marian studiokäyttäytymistä! Aikuinen ihminen?
Kommentit (37)
Jospa hänellä vaan jännitys/pettymys purkaantui noin? Tuskin tuollainen nyt on aikuisen ihmisen vakiokäyttäytymistä.
että keskimäärin nuo kaikki on aika pöllämystyneitä talosta tultuaan ja lähellä sekavaa tilaa. Ei Maria ole ainoa, mutta tähänastisista kyllä noloin. Ne on jännittäneet tuntitolkulla ja päivätolkulla (ja saavat ilmeisesti jotain kevyttä alkoholia odotellessa?). Tuo tilanne että tulee talosta ulkomaailmaan on kyllä monelle aikamoinen shokki ja se näkyy. Hysterian partaalla monetkin.
en mielestäni aiemmin ole huomannut samanlaista huutelua Vapulle kuin tänään Keskeytti kaikkien keskustelut Vapun kanssa jo talossa ennen häätöä....jotenkin hänellä tuntui olevan "virtaa" normaalia enemmän.
Andreaksen määkiminen tämän sekopään perään "Manta mää rakastan sua!" oli jotain tosi järkkyä. Studiossa riehumisen jälkeen viimeistään Andreaksen avovaimo on varmaan tosi ylpeä miehestään, joka tunnusti rääkyen rakkauttaan tähän pahansuopaan sekopäähän...
Mantan käytös jo talossa ollessaan oli sellaista, että jotain tuollaista sopi odottaa. Käräjille viemiset ja lyömisuhkailut vain saivat huipennuksen.
Oksettava ihminen, todellista white trashia mitä ei olisi uskonut Suomessa tuossa mittakaavassa olevan...
Manta oli ennen häätöä normaali, itsevarma itsensä, ei mitenkään ylikierroksilla.
Eikä mitkään ylikierrokset selitä tuollaista käytöstä, Manta vaan "vähän" pidätteli talossa ja näytti studiossa, mikä todella on. Toivottavasti jotkut sossut juttelee sen kanssa siitä, että äiskä polttaa ja ryyppää vasta 16v tyttärensä kanssa.
"Andreaksen määkiminen tämän sekopään perään "Manta mää rakastan sua!" oli jotain tosi järkkyä. Studiossa riehumisen jälkeen viimeistään Andreaksen avovaimo on varmaan tosi ylpeä miehestään, joka tunnusti rääkyen rakkauttaan tähän pahansuopaan sekopäähän..."
Joten, en osaa sanoa miten tuo Maria käyttäytyi talossa, mutta tän iltainen oli kyllä karmeeta katteltavaa.
Jos tostakin nyt jotain positiivista pitäis hakea, niin toivottavasti samantyyppiset ihmiset kuin Maria nyt menis itteensä ja kuuntelis ja kattelis tuota. Tuoltako oikeeasti haluaa kuulostaa ja näyttää. Lähinnä mä tarkoitan tuota kaameeta kielenkäyttöä! Aika pelottava täti.
Ja muuten, onko täällä palstalla ollut rauhallisempaa Marian ollessa tuolla:-)
Ei oo ollu läyhäämässä (vai mikä se termi olikaan?) täällä?
BB-talossa olijoista pahimmin, mutta kyllä toi ylitti pahimmat ennusteetkin.
niin alkoholisoitunut ja kälättävä akka että hyi helvetti. En ikinä kehtais tolleen käyttäytyä. Onnex ei tarvii enää kattoo sen naamaa tuolla telkussa. Kattokaapa sen irc-gallerian kuvat niin ne kertoo TODELLA paljon muijan arkielämästä..(menkää yhteisöön big brother 2008 niin löytyy nimimerkki...) säälittävää...
Keittiössä parveilleet asukkaat tuumasivat yhteen ääneen, että hieman aiemmin illalla häädetty Maria oli ollut aika humalassa lähtiessään talosta.
- Sehän oli ihan pierut, Andreas totesi napaten raakaa perunaa suuhunsa.
Mä olin aivan pöyristynyt sen käytöksestä suorassa tv lähetyksessä. Ihan uskomatonta!
Ei taida kyllä olla ihan tasapainoinen ihminen.
alaikäiselle ei saa antaa alkoholia!! Ja vielä puoliksi juoda sellainen jättipullo, on siinäkin äiti!! Aivan järkyttävä tapaus :/.
Mä olin ihan varma että se viskaa pöydän nurin ja tönäsee Vapun pöydän perään :D En olekaan pitkään aikaan katsonut mitään telkusta leuka kiinni lattiassa. Marialle taitaa muuten tulla yllätyksenä se että muut ei paskaa jauheneet. Toivottavasti nainen tajuaa tämän jälkeen että kaikki ei samanlaista p:tä jauha kun hän itse. Voisi se oma elämäkin muuttua hauskemmaksi :D
tajuu käyttäytyvänsä kun kakara. On varmaan ihan normaalia käytöstä sen kaveripiirissä... tuskin edes häpeää
Jospa se manta olis jo vähän rauhoittunut. Eiköhän se itsekin herää siihen, että yli meni käytös.
En vaan pysty tajuamaan, kuinka Ade (oletin hänen olevan normaali ihminen..) liittoutui tuon älykääpiön kanssa.