Voi hyvänen aika tota BB-Marian studiokäyttäytymistä! Aikuinen ihminen?
Kommentit (37)
Jos oli niin eipä paljon huomioinut..
..onneks tuosta päästiin eroon tai kai tuo jatkossa roikkuu jossain Seiskan etusivulla.
Jos oli niin eipä paljon huomioinut..
Hirveä nainen suoraan sanoen. Ei mitään käytöstapoja, ei mitään aikuisen ihmisen olemusta. Huih.
Ja anteeksi nyt vain, ulkonäkö oli aika karmaiseva, olisi nyt vähän katsonut minkä näköisenä sieltä lähtee...
Tai siis irvisteli heitä eniten.
Mikä surullinen katkera ihminen!
Ja anteeksi nyt vain, ulkonäkö oli aika karmaiseva, olisi nyt vähän katsonut minkä näköisenä sieltä lähtee...
Mä jo katoin sillon ku se tuli taloon, että aikamoinen rentun ruusu näyttäis olevan!!
Uskomatota että aikuinen ihminen käyttäytyy noin :O Hirveä myötähäpeä tuon puolesta, tyttären on varmaan isä kasvattanut kun vaikutti ihan normaalilta.
Hienoa että päästään vihdoin äänestäämään se v*tun v*ttuileva teini joka v*ttu ei osaa v*ttu muita v*tun sanoja v*ttu käyttää kuin v*ttu v*ttu. Siitä v*ttu kun v*ttu päästään eroon niin v*ttu voin v*ttu minäkin v*ttu katsoa v*ttu v*tun BB:a v*ttu äänet päällä v*ttu.
en mä mitään käytöksen kultaista kirjaa -odottanut, mutta yhtä vittua ja paskaa, irvistelyä ym. koko "haastattelu" ei tolkusta tietoakaan. Typerästi vielä irvaili Ristolle ja ehdotti tyttärelleen (ja sen kaverille), että juodaan skumpat yhdessä. Todella noloa. Mulle tuli niin vahva myötähäpeä, että melkein itketti. Olihan se koko lähetyksen ajankin siellä huudellu kaikenlaista.
musta siinä on jotain rikollisille tyypillistä, itsessä ei mitään vikaa ja valmis käymään kiinni toisiin pienestäkin syystä.
On varmaan joo ollut rankkaakin elämässä, mutta jos Cheryll onkin syntynyt kultalusikka suussa niin onko se Marian suusta viety se lusikka? Että jos itsellä ei ole jotain niin sitä ei saisi muillakaan olla..?
Ja ala-ikäinen se tytärkin kai on? Että lähetkö äitin kanssa vähän pämppäämään?!?
Ihan pelle akka. Se muista selän takana PAHAA puhuminen oli ihan kakaraikäisen tasoista. Luulis että yli 30v ihminen olisi sen verran elämässään elänyt, että tietäisi mikä ero on omalla mielipiteellä ja pahan puhumisella.
Aivan järkyttävä akka, tytär näytti häpeävän äitiään ja Vappu katsoi myös kieroon...
huh. Mahtoi tytär olla ylpeä äidistään. Maria käyttäytyi todella pelottavalla tavalla, ihan kun ois ollut kamoissa tai kovassa kännissä. Tosi aggressiivinen ja pelottava tyyppi. Vappukin tais olla aika järkyttynyt. Hyvä että Mariasta päästiin, seuraavaksi sitten Mia ja Niko sekä Ande....
Selvästihän sillä on jotain mielenterveydellisiä ongelmia, ei edes pahimmat juntit käyttäytyisi suorassa lähetyksessä tuolla lailla.
joka tuo ittiään esille tyhjänpäiväisellä LÄYHÄÄMISELLÄ ja huuteluilla muiden päälle...
Mäki jo kuuntelin että sanoko se tosiaan sille tytölleen että juodaan tää yhdessä tms. mutta en ihan ottanu uskoakseni ja luulinki kuulleeni väärin.
yhteiskunnassa. Malttaisipa siellä harjoitella käyttäytymisssääntöjä, kun kotona se ei ole mahdollista.
Käsillään jotain elehti sille, ja laitto pään aika lähelle sitä? Kun se Vappu näytti aika pöllämystyneeltä..
Ja kyllä täytyy sanoa, että minäkin istuin täällä ja vajosin koko ajan alemmas sohvalla. Hävetti kyllä niin sen puolesta..
Olen aina ihmetelly noita sen selityksia kun siltä jotain kysytään niin sanoo että en tiiä. Jos uudestaan kysytään, niin v#ttu en tiiä ja pyrrää niin ku pienet lapset.. Siis miten se ei saa sanottua asiaa kunnolla?
Tykkäsin kyllä Mariasta siksi, kun tuntuu olevan vähän sellanen junttura, niin ku pohjimmiltaan itsekin olen. Mutta käyttäytyä pitäs osata..
Mua säälitti, kus se käyttäytyi niin. Todella epävakaa persoona.
...mielenterveysongelmaisesta henkilöstä. Vaikutti olevan humalassa koko shown ajan. Surullista katsottavaa...
Minulle jäi myös käsitys siitä toiminnastaan ihan siinä ennen autoon menemistään, että v#ttuili Vapulle...?
Siis niin perus pubiruusu, että voi ei.
Säälittää sen tyttären puolesta kyllä.. Selkeästi häpesi :( Minkähän ikäinen se tyttö on? Toivottavasti ei joudu kärsimään koulussa tms. äitinsä takia :/
Käyttäytyy ku joku hädin tuskin 15vee.......
Aivan järjetön tyyppi, käyttää kai se jotain piristäviä tai muita touppinkeja... Huh-huh!!