Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähköinen allekirjoitus, voiko hoitaa muuten???

Vierailija
15.08.2025 |

Mun pitäisi allekirjoittaa sähköisesti yksi asiakirja. On ihan aito ja mua itseäni koskeva, tiedossa ollut jne.

Koska mulla ei ole pankkitunnuksia eikä mobiilivarmennetta, en pysty hoitamaan asiaa. Olen yrittänyt soittaa ko. firman as.palveluun mutta en päässyt läpi.

Tietääkö joku, onko asiakirja mahdollista saada esim. kotiin postitse?? Onko tämä "sähköinen allekirjoitus" joku pakollinen juttu??

KIITOS KUN VASTAAT ASIALLISESTI!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten hoidat pankkiasioinnin muuten? Mobiilivarmennekin on hyvä olla. Todennäköisesti asiakirjat on mahdollista tilata postitse, aikaa siinä kyllä menee.

Vierailija
2/6 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei tiedetä mikä firma ja mikä paperi niin paha sanoa. Luulisi, että ihan oikea allekirjoitus kelpaa, mutta mistä ja miten saat sen paperin on sitten siitä firmasta kiinni. Saako sen niiltä vai postitse, voiko postittaa takaisin vai viedä se jonnekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tiedä minkäikäinen olet..jos alaikäinen ymmärrän kysymyksesi. Mutta, jos aikuinen, miten maksat laskusi, ilman pankkitunnuksia ym..

Vierailija
4/6 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä sinun auta muu kuin soitella sinne firman aspaan kunnes vastaavat. Selitä tilanteesi ja pyydä postissa lähettämään valtakirja allekirjoitusta varten. Sitten palautat sen kirjeenä postitse. 

Vierailija
5/6 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettet pysty? Jotenkinhan maksat laskusikin. 

Vierailija
6/6 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, ettet pysty? Jotenkinhan maksat laskusikin. 

Olen ihan varma! :)

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi