Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolhin miehen autoa vähän parkkiksella niin mies sai hirveet raivarit.

Vierailija
15.08.2025 |

Miten voi mennä maltti noin pienen asian takia kun autossa on kumminkin kasko ja omavastuu on 200€ jonka minä tietty maksan.

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut värisävyt ja riippuen korjaamosta jonkin esim puskurin värisävyn eron jo huomaa kun autoa sitten myy 

Automerkkien eri väreissä on värikoodit,ei niissä mitään värisävyjä ole jos hommat tehdään oikein.

Auringon uv valo muuttaa ajan saatossa sitä sävyä, eikä se värikoodeista huolimatta varmasti satu kohdalleen auringon uv valon muuttaman sävyn kanssa viereisissä koripelleissä, jollei sitten maalaa koko auton, mutta se ei ole taloudellisesti järkevää jos vain yksi koripaneeli, esim. ovi tai etulokasuoja on vaurioitunut.

Ihmeellistä ylimielisyyttä naisilla puolustella omaa huolimattomuuttaan ja piittaamattomuuttaan sekä vierittää syy muiden niskoille. Käsittämätöntä vastuuttomuutta!!!

Kolmipeukku incel-pulla esittää taas kuuluvansa yhteiskuntaan. 

Vierailija
62/105 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auto jota on kolhittu ja ylimaalattu, ei ole haluttu vaihdokki. Vaikka itse lommo korjataan, vaihtoarvo tippuu koska harvempi haluaa ostaa kolhittua autoa. Eli se 200 eur on sen hetken kulu. Toinen kulu realisoituu, kun viette auton vaihtoon ja kerrotte myyjälle että auto on ylimaalattu. Hyvitys tippuu heti alaspäin. 

Sinä varmaan oletkin niin hölmö että kerrot tuollaisia asioita kun olet autoasi vaihtamassa.

Sinä oletkin( huom sana varmaan puuttuu) hölmö ettet tiedä että korjaamo käynneistä jää sähköinenjälki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekkin miehille auto nyt vaan on joku elämää suurempi asia.

Minulle se kalun jatke. Tuollainen amatöörimäisyys ja auton piittamaton käsittely on kuin potku munille.

Eihän sitä ilkeäisi mennä sellaisella rottelolla edes rakastajattaren luokse "ilta kahville"

Jos minun eukko tekisi samoin, olisi lusikat jaossa alta aikayksikön.

Siis ei yhtään piitata toisen omaisuudesta.

64/105 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on suomalainen ilmiö. Ei ymmärretä että tavalliset käyttöautot on tehty käyttöä varten ja kyllä niihin kolhujakin sitten vähitellen tulee. Syynä hysteeriseen suhtautumiseen tietty tapissa oleva hintataso, korjaukset ovat tolkuttoman kalliiksi hinnoiteltu ja uusien autojen hintataso pilvissä mojovan autoveron takia.

Auton kolhiminen ei ole normaalia käyttöä. Sellaista ei pitäisi normaalissa käytössä edes tapahtua! Et sinä voi tuolla liikenteen seassa törmäillä mihinkään, kortti otettaisi varmasti nopeasti pois jos poliisi näkisi sellaista törttöilyä.

Olen kerran niistänyt naapurin auton kyljen kt parkkipaikalla, toisen kerran automaatin kanssa meni vaihteet sekaisin ja peruutin kaupan parkkiksella toisen auton puskurin paskaksi (viikko ajettu, entinen auto manuaali).

Vahinkoja sattuu, siksi autoissa on siis se kasko??? 

Ei tarvittu mitään kyttiä kumpaankaan accidenttiin. Kortti on edelleen.

Vierailija
65/105 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisherkkä mies

Vierailija
66/105 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisherkkä mies

... ja auto

Vierailija
67/105 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, siellä on taas nainen peukkupäissänsä ajellut autoa.

Samariini ja auki oleva kolapussi?

Vierailija
68/105 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut värisävyt ja riippuen korjaamosta jonkin esim puskurin värisävyn eron jo huomaa kun autoa sitten myy 

Automerkkien eri väreissä on värikoodit,ei niissä mitään värisävyjä ole jos hommat tehdään oikein.

Auringon uv valo muuttaa ajan saatossa sitä sävyä, eikä se värikoodeista huolimatta varmasti satu kohdalleen auringon uv valon muuttaman sävyn kanssa viereisissä koripelleissä, jollei sitten maalaa koko auton, mutta se ei ole taloudellisesti järkevää jos vain yksi koripaneeli, esim. ovi tai etulokasuoja on vaurioitunut.

Ihmeellistä ylimielisyyttä naisilla puolustella omaa huolimattomuuttaan ja piittaamattomuuttaan sekä vierittää syy muiden niskoille. Käsittämätöntä vastuuttomuutta!!!

H

EN OLE! Älä yritäkään valehdella että kaikki olisi yhtä huolimattomia ja välinpitämättömiä kuin sinä!

Vierailija
69/105 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaskoa on turha maksaa jos auto on 10 vuotta vanha.Siitä ei saa kun romutus auton verran eli 1500 euroa jos vakuutus yhtiö sen lunastaa.Liikennevakuutus  riittää .Jos sinussa oli vika se korvaa vasta puolen korjaukset ja itse joka tapauksessa joudut omat kolhusi maksamaan.

Vierailija
70/105 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auto jota on kolhittu ja ylimaalattu, ei ole haluttu vaihdokki. Vaikka itse lommo korjataan, vaihtoarvo tippuu koska harvempi haluaa ostaa kolhittua autoa. Eli se 200 eur on sen hetken kulu. Toinen kulu realisoituu, kun viette auton vaihtoon ja kerrotte myyjälle että auto on ylimaalattu. Hyvitys tippuu heti alaspäin. 

Sinä varmaan oletkin niin hölmö että kerrot tuollaisia asioita kun olet autoasi vaihtamassa.

Sinä oletkin( huom sana varmaan puuttuu) hölmö ettet tiedä että korjaamo käynneistä jää sähköinenjälki. 

Jos auto näyttää täysin ehjältä ja autoa ei ole lunastettu niin sillä ei ole mitään väliä vaikka auto olisikin ollut kunnolla rutussa,ei vaikuta hyvityshintaan mitenkään koska kolarista ei ole mitään merkintöjä trafilla.Ellet sitten hölmönä näitä mainitse.

Vierailija
71/105 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaa vähä

Vierailija
72/105 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ilmeisesti ymmärrä, miten kova ja kallis työ on pitää auto ajounnossa. Etenkin, jos on just laittanu auton katsastuskuntoon ja toinen hölmöilee auton ruttuun, niin ymmärrän täysin, että kenkuttaa ankarasti.

Laittanut auton katsastuskuntoon? Onko sulla joku romu? Kyllä mun autot on olleet aina katsastuskunnossa ihan ilman laittoa, vaikka vanhoja ovatkin.

Vierailija
73/105 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet valinnut mieheksesi kilahdusherkän kuumakallen.

Vierailija
74/105 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ratkassu tällaset ongelmat sillai et mulla on ihan oma auto. :)

N

Vierailija
75/105 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä teet vakuutusilmoituksen, varaat huoltoajan, kuskaat miehen töihin, yms kun auto on korjauksessa? 

Inhoan muutenkin auton omistamista etten kaipaisi yhtään enempää tälläistä säätöä. 

Vierailija
76/105 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, se oli vain joku köyhä mies.

Vierailija
77/105 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

spermaviemäreiden miesvihaketju

Vierailija
78/105 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos autolla on ihan käyttötarvetta, esim. työmatkat, niin on siitäkin jonkinlaista harmia kun autoa ei seuraavan viikon-parin aikana olekaan käytettävissä. Eri juttu tietysti jos se on ihan hupiajoja varten vaan.

Kasko jos maksaakin niin siinä menee aikaa että saa ajan vahinkotarkastukseen ja sitten auto seisoo vakuutusyhtiön määräämän peltikorjaamon jonossa sen aikaa mitä siellä nyt sattuu menemään. Meillä meni se pari viikkoa.

Vierailija
79/105 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä teet vakuutusilmoituksen, varaat huoltoajan, kuskaat miehen töihin, yms kun auto on korjauksessa? 

Sinustako nainen ei osaa näitä tehdä? Ymmärräthän että moni nainen elää ihan itsekseen ja tekee kaikki mahdolliset asiat ihan itse? 

Tottakai nainen osaa, mutta kuinka moni sen ukkonsa auton paskittuaan _oikeasti tekee_ kaikki nämä asiat?!

Noinhan se normaalien aikuisten kesken juuri pitäisi mennä, että vahingon aiheuttaja hoitaa auton takaisin alkuperäiseen kuntoon ja korvaavan auton remontin ajaksi tilalle.

Vierailija
80/105 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten autoja lainailevat loispuolisot on kyllä perseestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme