Mitä odotuksia teillä on syksyltä? 🎃
Kommentit (28)
Leuanvetotulos 20 syyskuun loppuun mennessä. Nyt menee 18.
Että pääsen tuhoamaan muutaman ihmisen elämän (laillisesti). Ovat sen ansainneet.
Vierailija kirjoitti:
Että pääsen tuhoamaan muutaman ihmisen elämän (laillisesti). Ovat sen ansainneet.
Sitten sinusta tulee onnellinen.
Vaihdan auton uudempaan jos löytyy spekseihin sopiva yksilö. On vähän erikoisempi kiikarissa.
En mitään ihmeellistä. Kivoja harrastuksia ja ystävien tapaamisia, muutamia juhlia sukulaisten kesken. Pidän tavallisen tylsästä elämästä.
Odotuksia syksylle. Ei syksy odota minulta yhtään mitään.
Eletään nyt ensin kesä loppuun ja nautitaan siitä kun lämmintä riittää.
Että selviän sädehoidosta, enkä joudu kemoterapiaan.
Vierailija kirjoitti:
No jos muijan hommais talveks.
Hyvä idea.
Uusi työpaikka odottaa, joten toivon, että se sujuu hyvin, eikä ole yhtä kuormittava kuin nykyinen työpaikka.
Kunnon ruska ja samalla lämmin syksy.
Lämpimän syksyn takia ei välttämättä tule kunnon ruska kuten viime syksynä kävi, joten nyt toivotaan
se kunnon ruska.
Mitä odotuksia teillä on tälle syksylle?
Ettei tarvitse käydä tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Että selviän sädehoidosta, enkä joudu kemoterapiaan.
Tsemppiä, 2v sitten mä selvisin noista molemmista - voimia sulle!
Itse mietin syksystä, jos menisin tanssitunneiile, että jaksaisinko mukana.
Ei mitään. Ei pitkään aikaan suunnitelmia, unelmia tai muutakaan. Mutta on toive. Että syksy olisi kuulas ja sateeton. Raikas ja ihana. Pakolliset pihahommat ei olisi kärsimystä, vaan jopa nautinnollisia osin.
Odotan oikeastaan kaikkea. Aloitin uudessa työssä keväällä ja siinä vauhti todennäköisesti kiihtyy niin sitä kohti. Varaudun pitkiin työpäiviin ja uudenlaisiin asioihin. Pienen opintokokonaisuuden aloittamista olen suunnitellut eli sen parissa myös uuden äärelle. Muutenkin haluan omaa hyvinvointia ajatella eli minulle se tarkoittaa että pidän liikunnan ja kehonhuollon mahdollisimman tiiviisti arjessa mukana. Tykkään kovasti syksyn säilöntähommista ja niissäkin riittää odottelemista että saa valmisteltua herkkuja loppuvuotta ja talvea ajatellen, lähinnä kuivaan ja teen hilloja eikä siis mitään massiivista mutta niiden parissa on kiva puuhailla. Muutimme kesän aikana ja uuden kodin laittaminenkin on vielä kesken. Tein juuri pari hankintaa ja odottelen niiden saapumista, ja sitä hetkeä kun uusi koti olisi valmis.
Perheen osalta on myös muutoksia toiveissa, saa nähdä miten asiat kokonaisuutena asettuvat. Koululaisilla on uudenlaista arkea uuden koulun ja harrastusten parissa ja tarvitsevat erilaista tukea kuin aiemmin. Toivon että kaiken muun keskellä ehdittäisiin perheen kesken tehdä pieni reissu tai pari. Samoin ystäviä olisi kiva nähdä viime vuotta enemmän.
Kokonaisuutena tosi hyvillä tuntemuksilla ja odotuksilla eteenpäin. Varmasti joku suunnitelmista muuntuu tai siirtyy tai jää pois, se on elämää.
Pääsin yhteen hankkeeseen töihin niin sitä pakertaen, lokakuussa johonkin reissuun. Toivottavasti myös asunto myyntiin ja uusi tilalle. :)