Harmittaa oma nukkavieru elämä kun muut ympärillä menestyy
Kommentit (25)
- suomesta on 15 vuoden kuluessa rakennettu yhteiskunta, jossa digistressin välttäminen on mahdotonta. Tietokoneita, internetiä, kännykkää ja sovelluksia on pakko käyttää lähes kaikessa mahdollisessa, ja siihen kannustetaan koko ajan lisää ja lisää. Ei voi välttyä sairastumiselta, jos tautia on kaikkialla -
Eikä ole. Kännykkää tai tietokonetta on PAKKO käyttää kaksi kertaa kuukaudessa laskujen maksuun ja satunnaisesti muutaman kerran vuodessa johonkin veroilmon täyttöö tai lääköriajan varaamiseen - ja näillekin on vielä olemassa mahdollisuus tehdä sen joko soittamalla tai paperilla.
se, että valitset tämän lisäksi käyttäväsi nettiä asioidesi helpottamiseen ja itsesi viihdyttämiseen päivittäin, on VALINTA, jonka teet koska et halua sitä vaihtoehtoa.
Tee itsellesi arkeen niitä onnen hetkiä. Mistä pidät tosi paljon? Lisää sellaisia päiviisi. Löydä jokin harrastus ja solmi siellä uusia tuttavuussuhteita. Anna itsestäsi kuva että olet sosiaalinen.
Vierailija kirjoitti:
Tee itsellesi arkeen niitä onnen hetkiä. Mistä pidät tosi paljon? Lisää sellaisia päiviisi. Löydä jokin harrastus ja solmi siellä uusia tuttavuussuhteita. Anna itsestäsi kuva että olet sosiaalinen.
Justhan mä aloituksessa sanoin että oon hylkiö kaikissa ryhmissä. Aloitin opiskelut ja luulin että mut hyväksyttäisiin mutta ei. Tuntuu että ei hyväksytä ja kyräillään taas selän takana. Mä olen se jota muut kurnuttaa ja lähennän muita. Oon siis yrittänyt useamman kerran eri ryhmiä. Paras olla itsekseen kotona. Siitä ei vaan hirveästi makseta.
Ap
Kokoontuvat kaikkina vuorokaudenaikoina paitsi jos palsta on suljettu. Ei pienintäkään yritystä tehdä asioille jotain. No silloinhan se heidän oma ennustus käy toteen.