jos ultrassa sanottu että 90% todennäköisyydellä poika,
onko ollut silti tyttö?
Kyseessä oli siis tavallinen viikon 19 ultra.
Kommentit (27)
olisi tyttö kaikkien merkkien takia. Siis raskaus sai alkunsa reilusti ennen ovista, raskaus ollut erilainen kuin kaksi edellistä, sykkeet vauvalla korkeammat, kummankin suvussa pääasiassa tyttöjä jne. Eli myönnän kyllä että tunsin hetken pettymystä ja ehkä hieman vieläkin. Toisen pojan jälkeen olin vain tyytyväinen että kaksi poikaa joilla lyhyt ikäero mutta nyt olisi ollut kiva saada vaihteeksi tyttö kun ei lapsia enää meille tule. Tuntuu myös jotenkin oudolta että poikia on kolme. Lohtuna tosin on että minulla on myös esikoisena tyttö eli molempia kuitenkin löytyy.
käsittämätöntä että en ole saanut yhtään haukkuja tai ilkeitä kommentteja!
:)
ap
Itseänikin vähän jo etukäteen pelottaa että tulisin kokemaan samoja fiiliksiä kuin sulla. En vielä ole raskaana mutta toiveessa on toinen lapsi, esikoinen on poika. Tunsin kyllä jonkin pettymyksen aallon kulkevan ylitseni kun ultrassa näkyi poika ekassa raskaudessa.
En erityisesti toivo toisesta lapsesta tyttöä, ja välillä ajattelen että haluaisinkin toisen pojan, sillä on tuo vesseli niin mahtava! Ja tuntuu että ehkä en osaisikaan olla tytön äiti ym höpöä.. Mutta silti kai sisimmässäni toivon joskus saavan tytön, vaikka sitten kolmantena lapsena.. :)
Ja helpottavaa on ajatella että meille niitä lapsia annetaan juuri se määrä ja juuri sellaisia mahtavia yksilöitä kun on tarkoitettukin! Olen aivan tosi ylpeä pojastani ja toivon myös lisää poikalapsia, mutta olisi mahtavaa saada myös oma tyttö. Eli aika monta lasta on mulla toiveissa todellakin!
että vaikka kuinka tyttöä toivoinkin, en olisi uskaltanut ryhtyä mihinkään sellaiseen valintaan, millä varmistetaan että on tyttö, niinkuin esim. jenkeissä olisi mahdollista tehdä. Kuitenkin ajattelen niin, että saan ne lapset mitä minun on tarkoitus saada enkä halua sen kanssa alkaa sen kummemmin pelleilemään, mutta miksi siis minun ei ilmeisesti ole tarkoitus saada sitä tyttöä? Mitä olen tehnyt että en sitä " ansaitse" , tai mitä " haittaa" siitä olisi ollut että saisin tytön tai miksi minun on tarkoitus saada vain poikia?
no ainakin 90% täällä minulle " nähneistä" näki väärin, ainakin nämä lapsiasiat, vaikka huumorilla (ja uteliaisuudesta) niihin ketjuihin osallistuinkin
ap
Sanoo anoppini, joka on siis kolmen pojan äiti ja saanut nyt perheeseensä 5 tyttöä, kun kaikkien poikien puolisot, lapset ja koiratkin on tyttöjä :)
tule koskaan olemaan tarpeeksi hyvä minun kullannupuilleni ja äidin on aina oltava heidän sydämissään numero 1! ;)
tässä tytöttömyydessä on se pitkäkantoisempikin miinus, että minulla ei ole mahdollisuutta siihen teini-iän jälkeiseen kaveruuteen tyttäreni kanssa ja pelkään jääväni hirmuminijöideni vuoksi enemmän syrjään myös mahdollisten tulevien lapsenlapsieni odotuksesta ja elämästä, toisin kuin jos oma tyttöreni olisi raskaana (olettaen siis että meillä olisi ihana ja hyvä suhde keskenämme, mitä kuvitelmissani tietenkin olisi...;))
ap
Vierailija:
Sanoo anoppini, joka on siis kolmen pojan äiti ja saanut nyt perheeseensä 5 tyttöä, kun kaikkien poikien puolisot, lapset ja koiratkin on tyttöjä :)
ja kyllä, olin toooosi pettynyt kun kuulin kakkosenkin olevan poika. Kolmannen syntymän jälkeen tuntui sitten kivalta & siistiltä, kun on kolme sankaria :) On tämä pikkupoikien elämä niin kiehtovaa!
Meilläkin suvussa pelkästään poikia, olen nuorin tullut tyttö :/ Että tyttöä oottaa täälläkin suku, isomummo eniten.
Mutta sure rauhassa, ihan on oikea syy surra. Mutta kaikkea ei voi saada!