Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varasimme juuri koiranpennun jonka hinta 3000e

Vierailija
14.08.2025 |

En ole koskaan näin paljon koirasta maksanut.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi maksaa sen satatuhatta joskin yhteiskunta apustaa.  Vaikea kasvattaa, ei tahdo oppia millään, iloa vain murkkuikään asti. Sitten pelkkää huolta ja rahan menoa. 

Vierailija
22/30 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä lähde lenkille narun perässäkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat monta tonnia maksavat pennut, joista olen kuullut, ovat virallisesti sekarotuisia. Niillä ei siis ole rekisteritodistuksia, vaikka muuten olisivatkin hyvin hoidettuja ja terveitä, vaan ne ovat joko harvinaisia värivirheellisiä, joita teetetään tarkoituksella, tai suosittujen rotujen yhdistelmiä. Eivät siis mitään "rakkauslapsia", tai vahinkoja. Eihän siinä mitään, ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se, joka maksaa. Omassa rodussa huipputaustaiset pennut maksavat n. 1500€, ja muut, jotka eivät täytä kaikilta osin vaatimuksia, esim. käyttöominaisuuksien testaamattomuuden vuoksi, maksavat sitten vähemmän. 

Vierailija
24/30 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Labradoodle tms. sekarotuinen?

Iso molossi. ap

Vierailija
25/30 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molossin hankintahinnaksi melko korkea. Vakuutusmaksut varmasti tonnin luokkaa vuodessa ja ell. omavastuut tonnin ja kolmen haarukkaan. 🙈 Tsemppiä matkaan.

Vierailija
26/30 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa jonkun sekarotuisen kivan piskin ilmaiseksi perheenjäseneksi. Tai siis joskus myöhemmin, nyt ei ehdi.

Terveet koirat ovat kivoja. Oli sit rotu tai ei.

27/30 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoat monta tonnia maksavat pennut, joista olen kuullut, ovat virallisesti sekarotuisia. Niillä ei siis ole rekisteritodistuksia, vaikka muuten olisivatkin hyvin hoidettuja ja terveitä, vaan ne ovat joko harvinaisia värivirheellisiä, joita teetetään tarkoituksella, tai suosittujen rotujen yhdistelmiä. Eivät siis mitään "rakkauslapsia", tai vahinkoja. Eihän siinä mitään, ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se, joka maksaa. Omassa rodussa huipputaustaiset pennut maksavat n. 1500€, ja muut, jotka eivät täytä kaikilta osin vaatimuksia, esim. käyttöominaisuuksien testaamattomuuden vuoksi, maksavat sitten vähemmän. 

Shiba inuista 2000 € / pentu ja jopa enemmän on ihan normaali hinta. Mä maksoin 1996 alaskanmalamuutin pennusta 7000 markkaa mikä oli suunnilleen saman verran kuin mun kuukauden bruttopalkka. Silloin tosin Suomessa malamuutteja kasvatti vain muutama kenneli. Sama tilanne on nyt noiden shiba inujen kanssa. 

Vierailija
28/30 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksoin 100 Euroa. Sekarotuinen aika pieneksi jäänyt, aivan ihana koira. Terve on ollut ja luonne ihastuttava. 

Vierailija
29/30 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no kennelliiton sivuilla on myytävänä pientä rotukoiraa 3000 - 3200 euroa per pentu. Kun ostin ekan aikoinaan, se maksoi 3000 markkaa.

Vierailija
30/30 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kohtuullinen kilohinta molossista. Itsellä pari reilun parin tonnin bichonia, siinä kilohinta nousee jo kohtuullisen korkealle. Iloisia ja terveitä koiria onneksi ovat molemmat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi