IS: Teemu Selänteeltä yllättävä aluevaltaus: vie suomalaisten suosikkituotteen USA:han
https://www.is.fi/jaakiekko/art-2000011319446.html
Suomalainen jääkiekkolegenda Teemu Selänne aikoo olla mukana viemässä lonkeroa Yhdysvaltojen markkinoille.
Selänteen johtama sijoittajaryhmä on tehnyt aiesopimuksen pohjoismaisen Arctic Blue Beverages -yhtiön kanssa. Asia selviää yhtiön tiedotteesta.
Sopimus sisältää raamit yhteisyrityksen perustamisesta, ja sen puitteissa osapuolten on määrä aloittaa lonkeron markkinointi ja myynti Yhdysvalloissa. Yritys sanoo aloittavansa Kaliforniassa, jossa Selänne asuu.
Hienoa Teemu, toivottavasti tämä tuo lisä euroa meille, on se hyvä kun joku yrittää sentään jotain tehdä. suomalaisetkin voisi itekin yrittää että saataisin lisää verotuloja tänne.
katsokaa youtube video myös!
Kommentit (12)
Hyvä juttu, mutta karsea tuo tölkki. Toivottavasti eivät tuolla tölkillä yritä usan markkinoille.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu, mutta karsea tuo tölkki. Toivottavasti eivät tuolla tölkillä yritä usan markkinoille.
ihan siistin näköinen se on! toivottavasti myisi hyvin tuo lonkero
Sirpa sopisi juoman kasvoiksi ja mainosääneksi.
Hartwallin lonkerot ovat olleet jo useamman vuoden USAn markkinoilla.
Eikös tää lonkku amerikoissa ole jo vanha juttu? Onhan sitä jo muutaman vuoden siellä tehty joten se on sinne jo ilman Teemua kaiketi viety. Mutta hyvä jos sijoittaa.
Onhan noita ollut jenkkimarkkinoilla jo aikoja sitten!
Ihan sitä Hartwallin
https://www.hartwall.fi/yritys/uutiset/2021/hartwallin-alkuperaista-lon…
Että muuta:
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/ce2a49b9-ec82-48d6-9a30-37019cf680…
Thw Long Drink Company on toiminut siellä vuodesta 2018 asti! Noilla on myyntiä lähes jokaisessa osavaltiossa.
Selänne tulee tässä pahasti jäljessä. Eikä ole tekemässä mitään uutta ja mullistavaa todellakaan!
Miten tuo tuo lisäveroeuroja Suomeen? Meinaavatko täältä asti näille tulleilla ja meren yli rahdeilla rahdata sen tuotteen? Eivätköhän perusta yhtiön Yhdysvaltoihin ja valmista tuotteen siellä?
Jotain viisitoista vuotta yritetty viedä. Jos tuo olisi ruotsalainen tuote ja niin hyvä kuin väitetään, se olisi jo maailmankuulu.
Hyvin markkinoitu huono tuote myy paremmin kuin hyvä tuote, jonka olemassaolosta harva tietää. Suomalaisten ongelma on se että viedään vaatimattomasti hyllyyn hyvä tuote eikä kehdata edes mainostaa että se on hyvä.
UP