Sinä kellä bruttopalkka 4500e paljonko nettopalkka?
Kommentit (21)
Muistelen, että netto oli 2800 tuolloin.
Siihen ei ole yksiselitteistä vastausta vaan siihen vaikuttaa muun muassa se, että millä paikkakunnalla sattuu asumaan ja se että kuuluuko kirkkoon
Joku 6000 kun lyö sopivasti ohi kassan
Katso tuosta taulukosta
https://www.veronmaksajat.fi/tutkimus-ja-tilastot/tuloverot/palkansaaja…
Netto on noin 38 000 € vuodessa, keskimääräisellä kunnallisverolla.
Vierailija kirjoitti:
No jopas. Taisit saada mukavat veronpalautukset. Minulla on brutto 3500 euroa ja saan käteen vajaa 2700 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Netto on luokkaa 3300
4500€ palkasta? En usko.
Vierailija kirjoitti:
Netto on luokkaa 3300
No ei taida olla, mulla on palkka 5400 e / kk ja saan nettoa tuon verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netto on luokkaa 3300
4500€ palkasta? En usko.
Itsellä on kutakuinkin tätä luokkaa.
2870 jäi, kun laitoin laskuriin.
T..Saksasta
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö tolla 3000 nettoon?
juur ja juur pääsee 3000 eur nettoon.
Riippuu tosiaan erityisesti asuinkunnasta ja kirkosta. Helsingissä kunnallisvero puolet Ähtäristä (ero 5% yksikköä) eli 4500€ palkasta jää Helsingissä yli 200€ enemmän käteen.
4500 eurolla Vantaalla asuessa, kirkkoon kuulumattomana käteen jäi 3160 euroa.
Etkö ap osaa itse käyttää verolaskuria? No täällähän on kyllä pätemisen tarpeessa olevia työttömiä jotka toimivat ilmaisena sihterinäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jopas. Taisit saada mukavat veronpalautukset. Minulla on brutto 3500 euroa ja saan käteen vajaa 2700 euroa.
Tosiaan moni asia vaikuttaa ! Mun brutto on 4000 josta käteen 2600. Kuulun kirkkoon ja ikää 54 eli maksan korkeinta työeläkemaksua. Kuulun ammattiliittoon ja sairauskassaan. Toisaalta saan bonuksia joten vuositulot noin 57 000. Eli ei kaikkien netto ole ollenkaan sama.
Vierailija kirjoitti:
4500 eurolla Vantaalla asuessa, kirkkoon kuulumattomana käteen jäi 3160 euroa.
On tuo kyllä perseestä, 7800 euron tuloista jää käteen vain reilu tonni enemmän. Kolmen vuoden kuluttua otan lopputilin ja lopetan tämän veroparatiisin sponsoroinnin sekä alan ottamaan valtiolta "veronpalautusta" tukien muodossa.
Kyllä se mullakin on 3300€ luokkaa noilla tuloilla. En kuulu enää kirkkoon enkä ammattiliittoon.
Up