Toimi näin, kun kohtaat peukun käyttäjän
Yhteiskunta pitää meistä huolta. Poliisi ja asiantuntija antavat ohjeita miten kohdatat peukun käyttäjä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8cf985b0-0d80-401f-9b17-32742a07db0f
" Jos näkee kaukaa vastaan tulevan oudosti ja pelottavasti käyttäytyvän ihmisen, Sundellin mukaan olisi hyvä vaihtaa kadun puolta".
"Pakoreitti kannattaa suunnitella valmiiksi. Sundell neuvoo miettimään etukäteen, mitä kautta pääsee poistumaan paikasta toiseen".
"Lapsilla on usein tapana osoitella sormella ja kommentoida ihmisten poikkeavuuksia. Vanhempien pitää neuvoa, että ei jäädä tuijottelemaan tai ihmettelemään"
"näkyvillä oleva arvo-omaisuus oli kyseessä, vaatteet, kellot, korut tai puhelimet herättävät erityistä huomiota ja kiinnostusta".
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän aina keskisormea kohdatessani peukun käyttäjän.
Jos peukun käyttäjä käy kimppuun, painan etusormella turvasumuttimen laukaisijaa. Jos se ei auta, vedän etusormella liipaisimesta.
Et homo uskalla. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa tämä jankutus että kaikki nistit tapettava mutta ei sitten itse uskalleta tehdä mitään. Tappakaa ne nistit! Ai ette uskalla vai?
🥱
No en mä uskalla kun joudun vankilaan jossa peukun käyttäjät panis mua pyllyyn. Täällä on kiva flexata khyl!
Vierailija kirjoitti:
Taksin käyttö entiseen verrattuna on erilaista. Lukemattomien mamukuskien kusetuksien jälkeen olen löytänyt tavan saada suomalaiselta kuskilta turvallisen ja rehellisesti laskutetun matkan.
Jos koskaan saavut asemalle ja näet jonossa mamukuskin jollain citytaksi tms. tarroilla, jätä väliin.
Mikset vain käytä uberia/boltia? En tajua ihmisiä, jotka ottavat random taksin.
Olisi säädettävä laki, joka oikeuttaisi poliisit ampumaan huumeiden käyttäjät kadulle. Siivoustyöstä lähetettäisiin hallituksessa oleville puolueille lasku, joka maksettaisiin äänestäjämäärän mukaan, eli isoin puolue maksaisi eniten. Näin lasku kohdistuisi niihin, jotka ovat tämän huumeongelman mahdollistaneet.
Saako niitä lamauttajia mistään? Ei voi antaa nistien vallata ympäristöä ja katuja.
Vierailija kirjoitti:
Olisi säädettävä laki, joka oikeuttaisi poliisit ampumaan huumeiden käyttäjät kadulle. Siivoustyöstä lähetettäisiin hallituksessa oleville puolueille lasku, joka maksettaisiin äänestäjämäärän mukaan, eli isoin puolue maksaisi eniten. Näin lasku kohdistuisi niihin, jotka ovat tämän huumeongelman mahdollistaneet.
Ei tule koskaan tapahtumaan. Ärsyttääkö? 🤭
Nyt voitkin lauhduttaa impotenttia raivoasi yllyttämällä ihmisiä murhaan.
Vierailija kirjoitti:
Saako niitä lamauttajia mistään? Ei voi antaa nistien vallata ympäristöä ja katuja.
Saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa
Saat myös syytteet jos niitä käytät.
Toivottavasti huumeiden käyttäjät kohtaava jumalansa mahdollisimman pian ja mahdollisimman suurina joukkoina. Joku tauti tai yliannostus olisi tässä apuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule koskaan tapahtumaan. Ärsyttääkö? 🤭
Nyt voitkin lauhduttaa impotenttia raivoasi yllyttämällä ihmisiä murhaan.
🤣😂🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti huumeiden käyttäjät kohtaava jumalansa mahdollisimman pian ja mahdollisimman suurina joukkoina. Joku tauti tai yliannostus olisi tässä apuna.
Ja uusia käyttäjiä tulee kokoajan lisää. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että luonnollinen poistuminen tulee heille muutenkin paljon aiemmin kuin keskivertotallaajalle. Se ei siltikään häiriökäytösongelmaa poista, käyttäjiä on liikaa ja lisää tulee.
Pitäisi lisätä poliiseja ja perusputkien kapasiteettia. Häiriökäytöksestä putkaan väh 48h, siinä aluksi vieroitusta. Huumeidenkäytön rangaistuksia tulisi kunnolla koventaa. Saataisiin käyttäjiä pitemmäksi aikaa (vuosiksi) poseen pakkovieroittumaan. Voisivat tehdä linnassa töitä, niin ei tulisi liian kalliiksi. Vankila ei pidä olla pelkkä istumapaikka vaan jenkkityyliin työlaitos (tekevät koneenosia yms. teollisuudelle).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että luonnollinen poistuminen tulee heille muutenkin paljon aiemmin kuin keskivertotallaajalle. Se ei siltikään häiriökäytösongelmaa poista, käyttäjiä on liikaa ja lisää tulee.
Pitäisi lisätä poliiseja ja perusputkien kapasiteettia. Häiriökäytöksestä putkaan väh 48h, siinä aluksi vieroitusta. Huumeidenkäytön rangaistuksia tulisi kunnolla koventaa. Saataisiin käyttäjiä pitemmäksi aikaa (vuosiksi) poseen pakkovieroittumaan. Voisivat tehdä linnassa töitä, niin ei tulisi liian kalliiksi. Vankila ei pidä olla pelkkä istumapaikka vaan jenkkityyliin työlaitos (tekevät koneenosia yms. teollisuudelle).
Sinäkö maksat?
Tiedän että olet normaalia tyhmempi ja että sinulle ajattelu ei sovi mutta rahaa ei vaan ole tuollaisiin höpötyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa tämä jankutus että kaikki nistit tapettava mutta ei sitten itse uskalleta tehdä mitään. Tappakaa ne nistit! Ai ette uskalla vai?
🥱
Pipoheebo spaddu huulessa itse kirjoittelet levottomia vakavasta aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥱
Pipoheebo spaddu huulessa itse kirjoittelet levottomia vakavasta aiheesta.
Itse yllytät ihmisiä murhaan. 🥱
Hyssyttely, että ovat niin sairaita ei enää mahdu omaan ajatusmaailmaani. Suuri osa on heistä ensin adhd hörhöjä. Tällaisia hoidetaan maassamme amfetamiini johdannaisilla lääkkeillä. Sekä lapsia ja aikuisia. Sitten ihmetellään miksi he altistuvat helposti huumeille ja tälle peukullekin. Aine on toki sen verran kovaa kamaa, että meistä kuka tahansa koukuttuisi siihen. Olen vuoden verran seurannut miten tämä aine tuhosi huippu uraa tekevän mieheni. Kotia hänellä ei enää ole. Tämän peukku helvetin tietävät peukkukäyttäjät ja heidän läheisensä ja perheet. Pitäkää kaikki silmänne auki ja seuratkaa läheisiänne aikuisia ja lapsia. Minulle paljastui kaikki karmeus, kun mieheni vedätti olevansa psyykkisesti vakavasti sairas. Ystäväni ohjeilla ratsasin hänen lukitun huoneen. Siitä sitten Minnesotahoitoon, joka ei pelasta ellet ole valmis lopettamaan. Hoitopaikat käyvät nyt tässä epidemiassa vähiin. Mistä rahat ja kuka hoitaa ja ottaa vastuun? Kaikkien kannattaa katsoa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä
Rahaa löytyy huumeveikkojen terveydenhuollon yhä lisääntyviin kistannuksiin ja yhä lisääntyvän ilkivallan ja rötöstelyn korvauksiin. Pään sekoittaminen ei ole ihmisoikeus.
Arvovalinta, mistä maksetaan. Turvallisuus maksaa.
Nykyään linnassa on paremmat olot kuin vanhainkodissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos peukun käyttäjä käy kimppuun, painan etusormella turvasumuttimen laukaisijaa. Jos se ei auta, vedän etusormella liipaisimesta.
Et homo uskalla. 🤭
Oon uskaltanut jo. Tosin t-sumute riitti.
"Rahaa löytyy huumeveikkojen terveydenhuollon yhä lisääntyviin kistannuksiin ja yhä lisääntyvän ilkivallan ja rötöstelyn korvauksiin. Pään sekoittaminen ei ole ihmisoikeus.
Arvovalinta, mistä maksetaan. Turvallisuus maksaa.
Nykyään linnassa on paremmat olot kuin vanhainkodissa."
Pään sekoittaminen ON ihmisoikeus. Jos yrität ottaa sen pois niin kaduilla alkaa virtaamaan veri.