Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pilannut elämäni!

Vierailija
04.04.2007 |

Maksuja ulosotossa monelle firmalle. Minun niin hieno elämäntyyli murskaantui kun tuli ero! En millään pystynyt maksamaan ellos-laskuja enkä anttilaa enkä kirjakerhoja. Nyt sitten maksan joka palkasta monta sataa euroa näistä. Ja se on pienipalkkaiselle suurperheen äidille iso raha. Ex-mies pääsi helposti näistä,siirsi nimensä pois tileistä vähän ennen kun hän lähti! Edes elatuksia ei maksa,kunta maksaa hänen puolesta. Onneksi saan edes sen rahan!!! Nykyinen mies on pienipalkkainen mutta ihana ihminen.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oot töissä nii se lainanlyhennys minkä sieltä saat on enemmän ku ulosotoo joka 1/3 palkasta. korko tietty hiukan pienempi mut tosiaan sen päätöksen saa aikasintaa 6kk päästä. ompa apua siitäki. oot sit vielä enemmän pa ku haet sieltä lainan.

Vierailija
22/22 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pelasti minun elämäni! Sain lainan joka maksetaan kahdessa vuodessa pois. Toki erä suuri, mutta sitä laskettaessa otettiin huomioon kaikki kuluni, joten en todellakaan ole nytkään pa. Ilman takuusäätiötä olisi velkani mennyt ulosottoon ja luottotietoihini olisi tullut pidempi merkintä. (takuusäätiön lainasta 2-v luottotietomerkintä).

Tuo lainan käsittelyaika oli tuskaista, mutta jokainen velkojat odottivat kiltisti kun selvitin tilanteen ja pidin heidät ajantasalla. Velkaannuin, kun yritystomintani epäonnistui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä