Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pilannut elämäni!

Vierailija
04.04.2007 |

Maksuja ulosotossa monelle firmalle. Minun niin hieno elämäntyyli murskaantui kun tuli ero! En millään pystynyt maksamaan ellos-laskuja enkä anttilaa enkä kirjakerhoja. Nyt sitten maksan joka palkasta monta sataa euroa näistä. Ja se on pienipalkkaiselle suurperheen äidille iso raha. Ex-mies pääsi helposti näistä,siirsi nimensä pois tileistä vähän ennen kun hän lähti! Edes elatuksia ei maksa,kunta maksaa hänen puolesta. Onneksi saan edes sen rahan!!! Nykyinen mies on pienipalkkainen mutta ihana ihminen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lopetat sen ylellisen elämän nyt. ja harjoittelet elämään varojesi mukaan

Vierailija
2/22 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainainen vitutus vain päällä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joihin on velkaa ja sopia uusista maksuehdoista. Yleensä onnistuu. Ainahan ei voi ennakoida tulevaa ja joskus näitä maksuongelmia tulee.

Vierailija
4/22 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä vain olet ottanut velkaa liikaa ja ne velat on nyt maksettava pois.

Minäkin olen ottanut liikaa velkaa ja osa meni ulosottoon. Makselen niitä velkoja hitaasti pois. Jossain vaiheessa minuakin masensi tilanne, mutta pikkuhiljaa olen käynyt tunteeni läpi. Kaikki velat on maksettava, mitä on ottanutkin, joten ei kun vain itseään on otettava niskasta kiinni ja maksettava sillä, mitä on. Tiukkaahan se välillä tekee, mutta tuntuu kuitenkin kivalta, että saa maksettua ainakin hitaasti:)

Vierailija
5/22 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolehtimaan oman osansa laskuista, koska hankinnat on tehty lapsille. Kysäiseppä neuvoa oikeusavusta, miten mies saadaan vastaamaan omalta osaltaan veloista.

Vierailija
6/22 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies ne tilit alunperin hankki molempien nimiin. Silloin hänellä oli hyvä työpaikka. Salaa jätti tilit minun nimiin ja lähti.

Vierailija
7/22 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on työ, mulla ei ole sitäkään.

Sulla on ilmeisesti hyvä ihmissuhde, mulla on huono eikä toivoa paremmasta (koska vedän puoleeni ainoastaan kusipäitä huonon itsetuntoni takia).

Maksat ne velat ja sitten helpottaa. Mulla ei ole mitään toivoa, siinä sulle oikeasti pilattu elämä.

Vierailija
8/22 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

säästät ainakin korkomenoissa, jos et muissa.

Vierailija
9/22 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sulla on ilmeisesti hyvä ihmissuhde, mulla on huono eikä toivoa paremmasta (koska vedän puoleeni ainoastaan kusipäitä huonon itsetuntoni takia).

Maksat ne velat ja sitten helpottaa. Mulla ei ole mitään toivoa, siinä sulle oikeasti pilattu elämä.

ainakin asennevamma sulla on..

Vierailija
10/22 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapautin kanssa myös, joo. En jaksa uskoa enää että se ikinä siitä paikkaantuu. Ja mikä parasta, näen surkean itsetunnon aiheuttamat ongelmat selvästi vasta vuosien päästä. Nyt osaan sanoa mitä olisi pitänyt tehdä toisin 10-15 vuotta sitten. Hetkessä tajuan vaan että mulla on aivan saatanan paha olla koko ajan, mutta en ymmärrä mistä se oikeasti johtuu. Luulen syyllisesksi aina vääriä asioita. Ei paljon innosta yrittää edes muuttaa mitään, koska kuitenkin ronkkaan ihan vääriä asioita.

Vierailija:

Vierailija:

ainakin asennevamma sulla on..

Vierailija
11/22 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksuhäiriöinen ei saa MITÄÄN lainaa. Eikä kaupungin velkaneuvonta auta pikkuvelkaisia.

Vierailija
12/22 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minullakaan ei ole työtä. Silti maksan pienestä työttömyyspäivärahastani ulosottoon menneitä velkoja hitaasti. Kivempaa se on mielestäni kuin ei ollenkaan. Kohottaa itsetuntoa kummasti.

Minä olen hankkinut velat tämän samaisen miehen kanssa, jonka kanssa olen vieläkin. Mielestäni tein velat hänen vaatimustensa takia. Kai se oli jonkinlaista sokeaa rakkautta. Emme kuitenkaan ole lähteneet syyttelylinjalle, vaan minä maksan laskuja hiljaa ja mies lupaa maksaa, kunhan hän vain pystyy. Hän ei vain koskaan pysty maksamaan, joten käytännössä minä näitä omia velkojani makselen.

Elämäähän tämä kaikki on. Mikä ei tapa, vahvistaa.

Vierailija
13/22 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muksuhäiriöinen ei saa MITÄÄN lainaa. Eikä kaupungin velkaneuvonta auta pikkuvelkaisia.

Tämä lisäksi avun ulkopuolelle jäävät muuten epästabiilissa elämäntilanteessa olevat. Esimerkiksi jos ero on epäselvä, niin silloin velkaneuvonta ei auta. Tietoni ovat vuodelta 2002, kun itse kävin velkaneuvontaa kysymässä.

Vierailija
14/22 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän vuoden päästä nämä on maksettu. Eniten häiritsee luottotietojen menetys. En tiedä koska saan ne kuntoon.

Ap

Vierailija
15/22 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain elloksen tileistä yms. ???

jos esm. ellostili ollut molempien yhteinen, niin molemmat myös ovat maksuvelvollisia... eikä siihen auta että siirtää nimensä pois... mies on silti velvollinen maksamaan...

Vierailija
16/22 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä merkintöjä tuntuu olevan joka toisella. paska systeemi koko homma. ku ei saa asuntoa eikä mitään sit jos on tollanen merkintä.

Vierailija
17/22 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kun mesoan tässä ketjussa, mutta kun olen niin paniikissa. Olen jo ollut ammattiauttajalla, tai siis monella ammattiauttajalla vuosien mittaan.

Muutama vuosi sitten päätin muuttaa elämääni positiviseen suuntaan. Päättelin, että paha oloni johtuu huonosta parisuhteestani. Erosin siis miehestäni, yhteisellä päätöksellä ja " ystävinä" . Vaihdoin työpaikkaa, muutin toiselle paikkakunnalle pois pikkukaupungin kuvioista ja aloitin uuden elämän, vain ymmärtääkseni että paha oloni todellinen syy oli työuupumukseni, jota en siinä vaiheessa tunnistanut.

Nyt vuosien jälkeen olen entistä huonommassa parisuhteessa, ja työhistoriani on ihan hajalla. Että se siitä positiivisesta ajattelusta ja uskaltamisesta. Nyt en enää uskalla mitään. Odotaan vaan paniikissa milloin kuuma kivi putoaa päähän.

Vierailija
18/22 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettisivuilta lisätietoa. Heillä maksuton puhelineuvonta. He myöntävät takuun lainalle, jolla saat velkasi pois. Näin maksat vain yhtä lainaa. Maksuhäiriömerkintä ei haittaa.

Stemppiä!

Vierailija
19/22 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on mennyt poistamaan oman nimensä Elloksen laskuista.

Vierailija
20/22 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten todella on ruuhkautunut se instanssi. Mutta kannattaa silti kokeilla, tietysti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan