Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä paino alkoi nousta?

Vierailija
13.08.2025 |

Ja oli yhtäkkiä paljon vaikeampaa pitää paino kurissa?

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ala nousta ikinä, jos et syö liikaa ruokaa.

Pointti onkin, ettei sitä tajua riittävän ajoissa. Aina ennenkin on voinut tehdä x ja y. Aina ennenkin on voinut syödä sitä ja tätä. 

Ehkä paino ei nouse heillä, jotka ovat koko elämän ajan joutuneet varomaan syömisiään, mutta tälläiselle minähän-olen-luonnostani-hoikka se tulee yllättäen.

Sellaistenkin kannattaa punnita paino viikottain. Itse punnitsen joka päivä, jos vaan muistan. Pienenkin nousun ottaa heti vakavasti. 

Vierailija
82/89 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun luovutin elämässä, eli n. 35-vuotiaana. Tuli parissa vuodessa 20 kg lisää.

Vierailija
84/89 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ala nousta ikinä, jos et syö liikaa ruokaa.

Pointti onkin, ettei sitä tajua riittävän ajoissa. Aina ennenkin on voinut tehdä x ja y. Aina ennenkin on voinut syödä sitä ja tätä. 

Ehkä paino ei nouse heillä, jotka ovat koko elämän ajan joutuneet varomaan syömisiään, mutta tälläiselle minähän-olen-luonnostani-hoikka se tulee yllättäen.

Sellaistenkin kannattaa punnita paino viikottain. Itse punnitsen joka päivä, jos vaan muistan. Pienenkin nousun ottaa heti vakavasti. 

On sinulla helppo elämä, kun painon nousu menee vakavasti otettavaan päähän. 

Vierailija
85/89 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

45vuotias (mies), edelleen paino nuoruuden mitoissa. Ei mitään ongelmia myöskään tässä painossa pysyä.

En kyllä tykkää herkutella,juopotella ja roskaruokaa syödä kuin hyvin satunnaisesti. Liikuntaa harrastan lähes päivittäin 1-3 tuntia

Vierailija
86/89 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

36-vuotiaana. Silloin painoin 88 kg. Olen 176 cm pitkä, joten olin vain lievästi ylipainoinen silloin. Koko aikuisikäni olin siihen asti painanut 80-90 kg. Sitten yhtäkkiä paino lähti nousuun ja 39-vuotiaana painoin 112 kg. Nyt olen 41-vuotias ja olen saanut tiputettua painoa 102 kiloon. Mutta vielä on matkaa edes 90 kiloon saati normaalipainoon.

Vierailija
87/89 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0v

Oon nyt yli 60kg painavampi ko sillon.

Vierailija
88/89 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

60v, lääkitys, vaihdevuodet yms -> +20kg kolmessa vuodessa. Nyt -3kg tiukalla taistelulla!

Vierailija
89/89 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 5-vuotiaana. Koti oli väkivaltainen, niin se syöminen oli asia joka auttoi pahaan oloon. Olin aikuisena jonkin aikaa normaalipainoinen, noin 10 vuotta. Nyt olen taas ylipainoinen, mutta en edelleenkään niin lihava kuin 15-vuotiaana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän