Haamu vai ei????
Nyt tällä kertaa turvaudun teihin kanssasisaret, kertoo nyt tekin mielipiteenne.
http://s173.photobucket.com/albums/w61/_Lastwish_/?action=view¤t=…
Lastwish kp31/32 vai 3+5 ?????
Kommentit (21)
Mammaksin one step erittäin herkkä tai jotan sinnepäin, testiviivassa on siis väriä ja siksi en ole uskoa silmiäni nytkö sitten tärppäsi <3
Suurensin kuvan tosi suureksi ja laitoin vielä käänteiset väritkin, ja kyllä siihen toisenkin viivan alueelle tuli turkoosia (ei pinkin vastaväriä)!
kyllä siinä haamu on, ja väriä!!!!
Onneksi olkoon:))))
testaa ovistestilläkin, onko sulla??
\o/ voi että on mellevä olo...nyt kyllä pitää olla hissukseen että kaveri pysyy matkassa :))
Ne on loppu mutta r-testejä on kaapissa vielä 7kpl joten jos tässä joka aamu testaa niin eiköhän se sitten vahvistu jos on vahvistuakseen ;)
Jos tosta mun käyrästä mitään selkoa saa niin ny olis dpo 14 mutta jos se onkin ollu myöhemmin niin... vaikea sanoa ku lämpökäyrä oli ihan seko tässä kierrossa.
http://www.fertilityfriend.com/home/18c670
no, sama se enää!! PLUSSAA SE ON!!!!!!
Plussahan se tosiaan on mutta sitä testi ei kerro, että pysyykö tyyppi mukana loppuun asti joten nyt peukut ja kaikki muutki pystyssä että kiinnittyi kunnolla :)
Kaikki ulokkeet on pystyssä! Vedäppä meitä kuumeessa kouristelevia oikein kovaa sinne odotuksen puolelle:))
Kiskoo niin että verisuoni on katketa päästä *gnnnnnnnhhhhh* ;) Pricsu tulee kans, mä oon päättäny jo <3
toivottavasti tulen, mä oon kyl päättäny tulla, la olisi 24.12, en voi jättää väliin noin ihanaa päivää!!!
Niin ja siis synnytät tietenkin 20.12 mun synttäripäivänä ;)
mulla on kyllä kaikki lapsoset painaneet yliajalla, joten ehkäpä synnytän 28.12 eli omalla syntymäpäivällä:) ihan sama, kumpikin hyvä!!! jouluaattokin sopii, ei mulla ole muuta sovittuna:D
Siinä onkin sitten tähtääminen :DD
En nyt halua olla ilonpilaaja enkä maalata piruja seinille, mutta olen saanut noilla samoilla testeillä haamuja muutaman kerran ja raskaana en 100% ollut.. Toivon todellakin että sinä olet, mutta itse en noihin testeihin enää luota, on niin monta suurta pettymystä saanut kokea.
Kerrohan heti kun uusit testin vahvistuuko!!
Toivottavasti ihan oikea plussa ja beibi masussa!!!!!!!
itsellä tilanne että testasin samalla testillä ja näkymät ihan samat.
Kiertopäivät 28-41 elikä aika venyvät välillä.Viimeiset menkat oli
13.3 ja bongasin oviksen 23pvä(satunnainen testaus).Eilen siis
mammaksi liuskatestillä samanlaisen " haamun" kuin sulla.Eli 12 päivää oletetun oviksen jälkeen.
Tänään vielä aamulla Clearbluella himmeä, ihan selvästi havaittava viiva.Oireita on lievä etova olo ja vähän kuin välillä huimaisi.Tissitkin ehkä jonkun verran kasvaneet.Tämä olisi sitten meille viimeinen ja viides lapsi.Edellinen tuli sektiolla jotenka ehdotettiin että olisi vuosi välissä.Tätä " projektia" on yritetty 6kk ja ehkä se nyt sitten loppujen lopuksi onnistui.
Aion nyt odottaa pääsiäisen jälkeen ennenkuin testaan clearbluella uudestaan, silloin pitäisi viivan olla tumma, mikäli kaikki ok.
Onnea sinulle yritykseen ja toivottavasti viiva tummenee. Niin, ja olen ihan uusi palstalla jotenka hei vaan kaikille. -Tussilaago-
Mä nään tossa ton yhden lilan viivan vaan. Nään ihan hailakan viivan tossa vieressä, mutta se saattaa olla vaan silmien kepponen. Missä se haamu on tossa testissä? Mietin vain kun aamulla testasin predictorilla ja siihen tuli sellanen viivanpaikan tapanen mut erotettava viiva tosin todella haalea ja ajattelin heti negahan se on, mutta nyt kun katoin tota sun testiä niin aloin miettiin et oliko se munkin sittenkin haamu?
Ja onnea paljon plussasta kun se kerran sellainen sitten oli. Tarrasukkia vauvalle matkaan.
Mun mielestä vahvempikin kuin haamu!
oliko toi mammaksin testi?