Kertokaa kauhujuttuja, millaisten tyyppien kanssa on tullut seurusteltua nuorena
Nuorena sitä on hölmö. Itse seurustelin parikymppisenä amiksen kesken lopettaneen henkisen pikkupojan kanssa, joka oli vielä sairaaloisen mustasukkainen. Vietti päivät Playstationia pelaten, mutta oli parikymppisen minun mielestä niiiiiiin söpö (ulkonäöltään).
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen tyypin kanssa, joka ei tullut armeijan lomilla kotiin vaan dokaili jossain vastaamatta puhelimeen. Kerran lähdin etsimään häntä kaupungilta ja löysin hänet kaverinsa vaatteisiin pukeutuneena :D Sama tapaus huijasi multa tuhansia euroja rahaa, kun ei maksanut omaa osuuttaan vuokrasta. Olen kyllä ollut käsittämättömän tyhmä.
Minun ex halusi armeijan lomalla, että tapaamme sen aikaa ennen hänen baariin lähtöään, että ehdin ottamaan häneltä suihin.
Mitä vikaa??
Sitä, että paineli sen jälkeen omille teilleen.
Vierailija kirjoitti:
En edes ollut nuori, vaan 25-28 v kun seurustelin itseäni n 5 v vanhemman luokkakaverin kanssa. Vihasi uskontoja, mutta halusi tyttöystävältä "kristillisiä arvoja". Vertasi minua jatkuvasti äitiinsä ja ihmetteli, kun en esimerkiksi pelännyt lentämistä tai hissejä, koska hänen äitinsä pelkäsi. Istui päivät Redditissä katselemassa tissikuvia ja kysyi miksi en voi olla niinkuin ne. Nuoruudessaan poltellut enemmänkin pilveä, ja siksi oli mahdotonta käydä keskustelua hänen kanssaan. Muisti oli kuin kultakalalla. Oli avoimesti ihastunut meidän toiseen (seurustelevaan) luokkakaveriin, johon vertaili minua koko ajan. Kouluaikana viikolla oli "liian kiire koulujuttujen kanssa", mutta perjantaisin kun kysyin tehtäiskö jotain niin oli jo junassa menossa kotiin joko äitinsä tai isänsä luo. Sunnuntaina illalla palasi takaisin, halusi panna ja sitten lähetti mut omaan huoneeseen nukkumaan. Asuimme siis koulun asuntolassa. Miksi jaksoin noin vuosia? Mulla oli itsell
Anteeksi maalaisuuteni ja tämä menee nyt muutenkin ohi ketjun, mutta viekö pilvi muistin? Siis voiko sen käyttö vaikeuttaa muistin toimintaa pitkällä aikajänteellä?
virpi buttin kanssa seurustelin silloin se oli vielä järjissään, suuttu välillä mut eikö me kaikki.
Perheen ainoa lapsi ja siis tyttö, joka yritti toistuvasti saada minut kotiinsa panemaan itseään, jotta jäisimme kiinni hänen vanhemmilleen kun tulevat töistä. Lopetti sitten suhteen ilman, että vaivautui kertomaan siitä minulle. On kuulemma edelleen kuspää ja tietenkin eronnut.
Aioin alkaa seurustelemaan kilttimiehen kanssa! Kauheampaa ei voi olla. Puistattaa kun ajattelen tuota hetkeä. Onneksi en alkanut. Mieluummin tekisiin itsarin.
Vierailija kirjoitti:
Perheen ainoa lapsi ja siis tyttö, joka yritti toistuvasti saada minut kotiinsa panemaan itseään, jotta jäisimme kiinni hänen vanhemmilleen kun tulevat töistä.
Jotta tapahtuisi mitä..?
Heikot miesyksilöt haluaa alistaa, jotta tuntisi itsensä vahvemmaksi. Kaikki on aluksi mukavia, kunnes todellinen luonne paljastuu.
Se miksi ujohko tyttö tarttuu syöttiin, on munakkaan päättäväisyys ja aktiivisuus alussa. Se oikeasti kiva ei uskalla tehdä aloitetta.
Ujot tytöt on hyviä pelimiesten patjoja.
Frankensteinin hirviö oli ankein.
Vierailija kirjoitti:
Heikot miesyksilöt haluaa alistaa, jotta tuntisi itsensä vahvemmaksi. Kaikki on aluksi mukavia, kunnes todellinen luonne paljastuu.
Se miksi ujohko tyttö tarttuu syöttiin, on munakkaan päättäväisyys ja aktiivisuus alussa. Se oikeasti kiva ei uskalla tehdä aloitetta.
Missä kaikki aidot tylsämiehet ovat? Tyytyväisinä yksin kotona? Muistan, kuinka tietokonenörttipojistakin paljastui kaikenlaista turhan jännää ja outoa. Lopputulos oli ihan sama riippumatta siitä, kuka sen aloitteen teki.
Vierailija kirjoitti:
Huhuhuhuuu. Naiset ovat masokisteja ja tykkäävät mitä ihmeellisimmistä mulqvisteista, mutta sitä on vain niin vaikeata jostain syystä myöntää. Luonto ajaa tikkatytön puuhun silti joka kerran.
virpi buttin kanssa seurustelin silloin se oli vielä järjissään, suuttu välillä mut eikö me kaikki.
- No kiva että sulla sentään säilyi (noin kuvainnoillisesti) pää paikoillaan.
18 vuotiaan nistin kanssa kun olin itse 14. Hän oli minusta hyvännäköinen ja cool ja vanhempi.. kuoli sittemmin huumeisiin. Rip hälle.
Vierailija kirjoitti:
18 vuotiaan nistin kanssa kun olin itse 14. Hän oli minusta hyvännäköinen ja cool ja vanhempi.. kuoli sittemmin huumeisiin. Rip hälle.
Onpa cool
Vierailija kirjoitti:
Isomunaisen somalin kanssa seurustelin.
Minäkin. Sain paljon yllätysseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen tyypin kanssa, joka ei tullut armeijan lomilla kotiin vaan dokaili jossain vastaamatta puhelimeen. Kerran lähdin etsimään häntä kaupungilta ja löysin hänet kaverinsa vaatteisiin pukeutuneena :D Sama tapaus huijasi multa tuhansia euroja rahaa, kun ei maksanut omaa osuuttaan vuokrasta. Olen kyllä ollut käsittämättömän tyhmä.
Minun ex halusi armeijan lomalla, että tapaamme sen aikaa ennen hänen baariin lähtöään, että ehdin ottamaan häneltä suihin.
Suurinosa tuota haluaisi armeijan lomilla.
En edes ollut nuori, vaan 25-28 v kun seurustelin itseäni n 5 v vanhemman luokkakaverin kanssa. Vihasi uskontoja, mutta halusi tyttöystävältä "kristillisiä arvoja". Vertasi minua jatkuvasti äitiinsä ja ihmetteli, kun en esimerkiksi pelännyt lentämistä tai hissejä, koska hänen äitinsä pelkäsi. Istui päivät Redditissä katselemassa tissikuvia ja kysyi miksi en voi olla niinkuin ne. Nuoruudessaan poltellut enemmänkin pilveä, ja siksi oli mahdotonta käydä keskustelua hänen kanssaan. Muisti oli kuin kultakalalla. Oli avoimesti ihastunut meidän toiseen (seurustelevaan) luokkakaveriin, johon vertaili minua koko ajan. Kouluaikana viikolla oli "liian kiire koulujuttujen kanssa", mutta perjantaisin kun kysyin tehtäiskö jotain niin oli jo junassa menossa kotiin joko äitinsä tai isänsä luo. Sunnuntaina illalla palasi takaisin, halusi panna ja sitten lähetti mut omaan huoneeseen nukkumaan. Asuimme siis koulun asuntolassa. Miksi jaksoin noin vuosia? Mulla oli itsellä huono vaihe, ja "edes joku" oli parempi kuin ei mitään. Onneksi nyt on parempi tilanne.