Valtava läheisyyden kaipuu. Haluaisin miehen, jotka saan tukea ja läheisyyttä mutta en tiedä haluanko seksiä. Voisiko tällainen löytyä?
Olen kolmekymppinen. Teen paranemisprosessia itseni kanssa, eheydyn ja olen oppinut rakastamaan itseäni.
Vaikeiden kokemuksien jälkeen minulle tuli vaihe kun en sietänyt lainkaan ihmisiä yksityiselämääni lukuunottamatta terapeuttia ja halusin nuolla haavojani rauhassa. Tarvitsin oman tilan.
Nyt olen alkanut kaipaamaan fyysistä läheisyyttä nimenomaan mieheltä. Kaipaisin syliä, halausta, tukea, yhteyttä, yhdessä tekemistä. Seuraa jossa saan olla oma itseni iloineni ja suruineni.
En kuitenkaan ole vielä valmis seksiin enkä halua ihmistä, joka kaipaa minulta ainoastaan seksiä.
Voinko löytää suhdetta vai pitäisiköhän minun vielä odottaa tai vain katsoa, jos oikea tyyppi osuisi kohdalle joskus.
Kommentit (59)
Minulta #16, ei nuo äksät.
Ymmärrän kyllä, Ap.
30-vuotias, minkä iäksesi kerrot
on vielä kovin nuori, sä
kerkiät vielä avioonkin vaikka 2-3 kertaa.
Ei mitään kiirettä.
'xxx signeerattu' en ole minä,
todennäköisesti trålli.
Ehkä Ap itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tottakai milloin mennään treffeille, tarvitset aikaa toipumiseen? :)
Niin. Mietin, että pitäisikö minun liittyä jonnekin deittipalveluun. Jos kävisi onni ja löytyisi kärsivällinen sekä kunnioittava, ymmärtäväinen ihana mies, jonka kanssa vielä kemiat kohtaa. :) - ap
Valkkaat huolella sen pitkän, varakkaan, hyvätuloisen, komean, koulutetun, urheilullisen miehen niin varmasti parhaat mahdollisuudet löytää mitä etsit!
Vierailija kirjoitti:
Tapailin kerran naista jolla oli vähän sama tilanne. Hän kertoi aika nopeasti, että tuskin pystyy seksiin kenekään kanssa. Mutta kun meillä synkkasi muuten, jatkettiin tapailua. Tapaamisissa oli paljon läheisyyttä ja hellyyttä. Nainen tykkäsi istua sylissä, halailla, suudella, nautti paijaamisesta ja kosketuksesta. Lopulta mukaan tuli myös seksiä naisen omasta aloitteesta. Aluksi hän tyydytti minua käsin, joskus suulla. Minä sain luvan kosketella häntä kaikkialta. Suhteen lopulla harrastettiin pari kertaa seksiäkin. Mutta ihan alusta lähtien oli selvää ettei kumpikaan etsi pysyvää kiinteää parisuhdetta.
No juuri tällaista minä haen. Aivan täysin tällaista. En ole valmis parisuhteeseen mutta tällainen suhde olisi valtavan hyvä mahdollisuus eheytyä syvästi jos saa sen turvan tunteen toiselta. Haluan tietenkin, että toisellekin se olisi hyväksi ja että nauttii tilanteesta. Seksiä sitten kun olen valmis jos olen ja omilla ehdoillani.
Onpa ihanaa, että teillä tuo toimi hyvin. Kiitos kun tulit jakamaan kokemuksesi. - ap
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaisin miehenä päinvastaista. Haluaisin vain seksiä, en mitään juttelua. Maksullisia en voi käyttää, koska en nauti kondomin kanssa panemisesta :(
Nyrkki-Kyllikki ei onneksi kaipaa juttelua, maksua eikä kumia. Nauttikaa!
"Seksiä sitten kun olen valmis jos olen ja omilla ehdoillani."
Tämän kai pitäisi olla itsestäänselvyys jokaisessa parisuhteessa! Älkää ainakaan vähempään alistuko!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään menetä jos etsii. Ei välttämättä kovin helppoa ole, mutta eihän sun tarvii kuin yksi sopiva löytää. Ei sitä muutenkaan tiedä löytyykö itselle sopiva viikossa vai viidessä vuodessa. Mutta noin iso asia kannattaa mainita heti ja treffisovelluksessa jo esittelytekstissä, niin ei mene kenenkään aikaa hukkaan.
Niinpä. Kyllä, tietenkin kerron jos liityn johonkin sovellukseen. Ehdottomasti haluan olla rehellinen. Eihän muuten siitä mitään tulisikaan. - ap
Panotinderiin tuskin kannattaa mennä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sinua, rivien välistä luin, että ikäviä on kohdallesi sattunut, toipuminen hyvällä mallilla. Riittäisikö tässä vaiheessa hyvä naisystävyys? Tekin voisitte jakaa kuulumiset, halailla ja olla läheisiä. Sitten pikkuhiljaa voisit luottaa myös miehiin, ehkä ensin kavereina, ehkä sitten jotain enemmän.
Tää on nyt ihan hakuammuntaa, kun en tilannettasi tiedä. Kirjeystävyys?
Onnea elämääsi, olet kuitenkin nuori ja paljon hyvää ehtii tulla
xxx
Minulla on kyllä muutama naispuolinen ystävä, joita harvakseltaan tapaan. En sano, etteikö uudet aidost ystäväsuhteet olisi tervetulleita sukupuolesta riippumatta. Sekin olisi toisella ihanaa.
Silti kaipaan nimenomaan siinä määrin fyysistä läheisyyttä, että saisin nukahtaa toisen kainaloon. Koen tarvitsevani maskuliinista energiaa lähelleni, jonka vieressä koen oloni
Kuulostat kyllä incel-trollilta.
Ei kukaan mies varmaan seksittömään suhteeseen suostu.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan mies varmaan seksittömään suhteeseen suostu.
Helpostikin mutta haastavaa saada treffit sovittua AP:n kanssa kun ei voi laittaa yhteystietoja :)
Tuskinpa löytyy miestä sulle läheisyysterapeutiksi. Jos löytyy, niin halitte yhtenä päivänä ja seuraavan se haluaa seksiä ja lemppaa sut, kun ei saa sitä. Hoida pääsi ensin kuntoon ja vasta sitten deittailemaan. Säästät molemmat osapuolet monelta mielipahalta.
Vierailija kirjoitti:
"Seksiä sitten kun olen valmis jos olen ja omilla ehdoillani."
Tämän kai pitäisi olla itsestäänselvyys jokaisessa parisuhteessa! Älkää ainakaan vähempään alistuko!!!
Niin pitäisi mutta aina se syystä tai toisesta toteudu valitettavasti. - ap
No ei ole mitenkään realistista, että löytäisit miehen tuollaiseen suhteeseen. Moni täällä tietysti haluaa tsempata, mutta tosimaailma on erikseen. Jos nyt joku mateleva mies tuollaiseen suostuisikin, hän kuitenkin koko ajan odottaisi, että kyllä sitä seksiäkin vielä on. Pahimmassa tapauksessa tuo johtaa vaaratilanteisiin ja pakottamiseen. Hoida fyysisen läheisyyden kaipuu itse: halaa ja silittele itseäsi. Hanki unilelu. Lemmikkiä voi myös silitellä. Seuran kaipuuseen sitten niitä naispuolisia ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole mitenkään realistista, että löytäisit miehen tuollaiseen suhteeseen. Moni täällä tietysti haluaa tsempata, mutta tosimaailma on erikseen. Jos nyt joku mateleva mies tuollaiseen suostuisikin, hän kuitenkin koko ajan odottaisi, että kyllä sitä seksiäkin vielä on. Pahimmassa tapauksessa tuo johtaa vaaratilanteisiin ja pakottamiseen. Hoida fyysisen läheisyyden kaipuu itse: halaa ja silittele itseäsi. Hanki unilelu. Lemmikkiä voi myös silitellä. Seuran kaipuuseen sitten niitä naispuolisia ystäviä.
Ja ystäviä ja sukulaisia voi myös halia. Se tekee hyvää kaikille osapuolille.
Vierailija kirjoitti:
'No ei ole mitenkään realistista, että löytäisit miehen tuollaiseen suhteeseen. Moni täällä tietysti haluaa tsempata, mutta tosimaailma on erikseen. Jos nyt joku mateleva mies tuollaiseen suostuisikin, hän kuitenkin koko ajan odottaisi, että kyllä sitä seksiäkin vielä on. Pahimmassa tapauksessa tuo johtaa vaaratilanteisiin ja pakottamiseen. Hoida fyysisen läheisyyden kaipuu itse: halaa ja silittele itseäsi. Hanki unilelu. Lemmikkiä voi myös silitellä. Seuran kaipuuseen sitten niitä naispuolisia ystäviä.'
Tämä oli aika järkevä neuvo.
Komppaan.
Voit löytää. Minä olen ollut naimissa 20 vuotta miehen kanssa, jolle läheisyys ei aina tarkoita seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Voit löytää. Minä olen ollut naimissa 20 vuotta miehen kanssa, jolle läheisyys ei aina tarkoita seksiä.
Ei kai se kenellekään tarkoita aina. Mutta lähes kaikki odottavat sitä edes joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se kenellekään tarkoita aina. Mutta lähes kaikki odottavat sitä edes joskus.
No vastasin apn kysymykseen. Ei ollut tarvetta kertoa seksielämästämme. Mutta niitäkin on, joille se on aina pelkkää hellyyttä, ei seksiä.
Mäkin olen ollut koko Savon ajan ilman f**kbuddya ja deittejä. Vaikka olisi takuulla (vaikka joka kuulle tbh) ollut uusi 'eroottinen viihdyttäjä' tai ihan 'vakiopoikaystävä' tarjolla. En vaan jostain syystä ole kyennyt päästämään lähelle, vaan vetäytynyt ja vältellyt. Välillä halipula tietenkin, mutta oon rankka sissi..
Olisiko tohtorilla tarjota mulle diagnoosina:
F#krooninen i h m i s a l l e r g i a
? 🤷 ?
Varmaan aseksuaali mies voisi olla sopiva. Mutta mistä niitä löytyy? Sen kun tietäisi