Valtava läheisyyden kaipuu. Haluaisin miehen, jotka saan tukea ja läheisyyttä mutta en tiedä haluanko seksiä. Voisiko tällainen löytyä?
Olen kolmekymppinen. Teen paranemisprosessia itseni kanssa, eheydyn ja olen oppinut rakastamaan itseäni.
Vaikeiden kokemuksien jälkeen minulle tuli vaihe kun en sietänyt lainkaan ihmisiä yksityiselämääni lukuunottamatta terapeuttia ja halusin nuolla haavojani rauhassa. Tarvitsin oman tilan.
Nyt olen alkanut kaipaamaan fyysistä läheisyyttä nimenomaan mieheltä. Kaipaisin syliä, halausta, tukea, yhteyttä, yhdessä tekemistä. Seuraa jossa saan olla oma itseni iloineni ja suruineni.
En kuitenkaan ole vielä valmis seksiin enkä halua ihmistä, joka kaipaa minulta ainoastaan seksiä.
Voinko löytää suhdetta vai pitäisiköhän minun vielä odottaa tai vain katsoa, jos oikea tyyppi osuisi kohdalle joskus.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
'Hommaa isokokoinen uroskoira. On maskuliininen ja turvallinen, voi nukkuakin vieressä.'
Hehe, ja hei sun hetuloilles.
Mä olen eläinrakas,
mutta en perverssi.
Vierailija kirjoitti:
'xxx signeerattu' en ole minä,
todennäköisesti trålli.
Ehkä Ap itse.
xxx on minun, suukot Ap:lle
Ja tsemppiä.
xxx, en ole trolli, vaan ihan oikea ihminen
Niin ehkei se ole mahdollista. Osaan kyllä olla yksinkin ja pärjään kyllä. Välillä sitä vain kaipaisi niin kovasti läheisyyttä, jossa saan olla nainen ja mies pitelee turvallisesti. On varmasti totta, että minun tulee nyt vain toipua rauhassa ja sitten kun tunnen, että olen valmis parisuhteeseen niin toimin. - ap
Vierailija kirjoitti:
Niin ehkei se ole mahdollista. Osaan kyllä olla yksinkin ja pärjään kyllä. Välillä sitä vain kaipaisi niin kovasti läheisyyttä, jossa saan olla nainen ja mies pitelee turvallisesti. On varmasti totta, että minun tulee nyt vain toipua rauhassa ja sitten kun tunnen, että olen valmis parisuhteeseen niin toimin. - ap
Tuo piteleminen on jännä juttu. Se minun kumppani sanoi aina, että haluaa että häntä pidellään. Sen takia tykkäsi istua sylissä, saatettiin istua pitkäänkin ihan vain sylikkäin ja jutella kaikenlaista.
-se jolla oli tällainen suhde
Miesten aseksuaalisuus on todella harvinaista. Ehkä jonkun impotentin voit jostakin löytää, mutta ne voi olla sitten todella äkäisiä kavereita kun tekis mieli, mutta ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Niin ehkei se ole mahdollista. Osaan kyllä olla yksinkin ja pärjään kyllä. Välillä sitä vain kaipaisi niin kovasti läheisyyttä, jossa saan olla nainen ja mies pitelee turvallisesti. On varmasti totta, että minun tulee nyt vain toipua rauhassa ja sitten kun tunnen, että olen valmis parisuhteeseen niin toimin. - ap'
'Tuo piteleminen on jännä juttu. Se minun kumppani sanoi aina, että haluaa että häntä pidellään. Sen takia tykkäsi istua sylissä, saatettiin istua pitkäänkin ihan vain sylikkäin ja jutella kaikenlaista.
-se jolla oli --'
Se ja sE.. Nämä ei minulta. 🥸
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aseksuaali mies voisi olla sopiva. Mutta mistä niitä löytyy? Sen kun tietäisi
Niinpä. Olen heteroromanttinen mutta aseksuaali nainen. Koko elämä on mennyt ja tulee menemään yksin koska aseksuaaleja miehiä ei juurikaan ole (vaikka sitten toisaalta haluttomia on paljon ja halulliset naiset kärsii heidän kanssaan)(aseksuaali ei toki tarkoita halutonta eli ei sotketa niitä käsitteitä tässä). Ja lisäksi pitäisi oikeasti synkata sen ihmisen kanssa, ei se riitä että on sama suuntaumus tai sen puute.
Mulla on yli 25 v kestänyt suhde vaimoni kanssa, mutta jättäisin hänet epäröimättä, jos seksi jostain syystä loppuisi. Seksi on yksi parisuhteen kulmakivistä ja jos haluaa rakentaa suhteen ilman tätä kulmakiveä, niin romahtamisvaara on erittäin suuri.
Tarvitset siis läheistä ystävää, miespuolista sellaista. Esim. homoa tai impotenttia joka ei missään nimessä haluaisi sinua seksuaalisesti vaikka halaisitte jne.
Moni mies taas ei kaipaa läheisyyttä ja tukea, mutta haluaa sinulta jotain muuta. Vaihdantatalous toimii tässäkin asiassa.
Seksuaalisuus on erittäin tärkeää;
miehen ja naisen parisuhteen
liima ja kulmakivi. Sähän voit kaffitella
Don't tell mama-baarin femmemiehiä
kaverina ja vaikka halitella, mikset
samantien ala kämppäkaveriksi håmån
kanssa? Håmåjen kodit ovat täysin eri tasoa
kuin hetskubachelorien, mun havaintoni -
sekä estetiikaltaan että siisteydeltään.
(Olen usein ihaillut homoparien
kotipresentaatioita sis.lehdistä).
Mulle kämppäkaveruus ei erakkoassina
toimi, oon nuorena kokeillut monta kertaa.
Liikaa ärsykkeitä, en pysty. 3 kk:n sis. lähdin
omaan soolokämppään.
Eikö aseksuaalisuus ole just sitä, että seksiä ei halua? Tuossa ylempänä erilaista tekstiä.
Itse aloitin seksin vastakkaisen sukupuolen kanssa vasta kolmikymppisenä. Sitä ennen en seksiä kaivannut, masturbaatiota toki. Eka seksisuhde oli lyhyt, tokan kanssa ollaan yhdessä, yli 30v jo. Ihana, luottavainen suhde, seksiä viimeksi 15v sitten. Molemmille hyvä näin.
Mikä siinä pillun antamisessa rakkauden osoituksena on niin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö aseksuaalisuus ole just sitä, että seksiä ei halua? Tuossa ylempänä erilaista tekstiä.
Ei ole, ja tämä on ihan yleinen harhakäsitys, eli ei hätää 😁. Aseksuaalisuus tarkoittaa yksinkertaisimmillaan sitä, että ihminen ei tunne seksuaalista vetovoimaa toisiin ihmisiin.
Tämän katon alle mahtuukin sitten monenlaista tallaajaa. Joku on täysin seksikielteinen eikä harrasta mitään. Toinen harrastaa omaa kivaa vaikka joka päivä (ja niin ollen hänellä voi olla korkea libido, se vaan ei suuntaudu ihmisiin).
Kolmas harrastaa seksiä kumppaninsa kanssa koska se on tapa olla lähellä toista, mutta se on enemmän "mekaaninen suoritus" koska seksuaalista halua siihen ihmiseen ei ole (tämä on väärä kuvailu koska kuulostaa kylmältä, onhan siinä mukana tunnetta mutta ei vain sitä seksuaalista tunnetta).
Neljäs haluaa romanssin, viides ei missään nimessä, kuudes tykkää suutelusta muttei muusta jne jne.
Alloseksuaali (=henkilö joka kokee seksuaalista halua muihin ihmisiin) voi olla matalalibidoinen tai olosuhteiden/elämänvaiheen/terveyden yms takia haluton, mutta se ei tee hänestä aseksuaalia. Ja toisaalta seksin harrastaminen ei tee aseksuaalista alloseksuaalia.
Itse olen ns. Seksikielteinen aseksuaali mutta erittäin voimakkaasti romanttinen. Siksi en paria löydä, kun seksiä en halua missään muodossa, mutta silti rakastun ja haluaisin romantiikkaa elämääni. Yksinkin on hyvä, ja tämä täytyy nyt hyväksyä kun en kerta seksiä ala harrastaa.
Minä en ole aseksuaali vaikka sitäkin mietin jossain kohtaa kun minkäänlaisia haluja ei ollut. Ymmärrän nyt miksi ei ollut, sillä voimakas stressi ja masennusoireet todella vievät energian.
Nykyään minä olen paljon parempaan päin. Syön terveellisesti, liikun ja pidän elämässä tärkeää rytmiä. Ei päihteitä, ei huonoja ihmissuhteita jne.
Nykyään minulla on jo haluja, voimakkaitakin mutta haluan suojella itseäni ja sen vuoksi vain ja ainoastaan turvallinen suhde on se, jossa voin seksiä harrastaa mutta sekin vaatii aikaa ja luottamuksen rakentamista. - ap
Tsemppiä ap
Toivottavasti sopiva suhde löytyy :)
xxx
Vierailija kirjoitti:
Palstamammoilla on kuulemma yleensä mies, jolla lakkaa seisomassa alle nelikymppisenä. Kysäseppä niiltä.
Ei, vaan meillä on mies jolla lakkasi seisomassa kun ME täytimme 40. Ja tämä on ihan teidän miesten suusta. Jos eteen tuotaisiin nuori ja kaunis nainen, kyllä seisoisi.
Laita ap ilmoitus noilla tiedoilla, saat takuuvarmasti paljon vastauksia. Karsit niistä täyspäisimmät jatkoon.
Miehetkin ovat ihmisiä, hirveän suoraviivaista ajattelua, että kaikki miehet haluavat vain ja ainoastaan seksiä. Moni mies eron jälkeen kaipaa ihan seuraa ja läheisyyttä, hellyyttä. Kokevat yksinäisyyttä.
Ihan tavallisista miehistä, joilla pitkä suhde ja lapsia takana, löytyy aivan varmasti tällainen hellyysmies. Haet pääasiassa seuraa ja ystävää, et kumppania, sinun tarvitsee vain sanoittaa asia niin.
Hommaa isokokoinen uroskoira. On maskuliininen ja turvallinen, voi nukkuakin vieressä.