Valtava läheisyyden kaipuu. Haluaisin miehen, jotka saan tukea ja läheisyyttä mutta en tiedä haluanko seksiä. Voisiko tällainen löytyä?
Olen kolmekymppinen. Teen paranemisprosessia itseni kanssa, eheydyn ja olen oppinut rakastamaan itseäni.
Vaikeiden kokemuksien jälkeen minulle tuli vaihe kun en sietänyt lainkaan ihmisiä yksityiselämääni lukuunottamatta terapeuttia ja halusin nuolla haavojani rauhassa. Tarvitsin oman tilan.
Nyt olen alkanut kaipaamaan fyysistä läheisyyttä nimenomaan mieheltä. Kaipaisin syliä, halausta, tukea, yhteyttä, yhdessä tekemistä. Seuraa jossa saan olla oma itseni iloineni ja suruineni.
En kuitenkaan ole vielä valmis seksiin enkä halua ihmistä, joka kaipaa minulta ainoastaan seksiä.
Voinko löytää suhdetta vai pitäisiköhän minun vielä odottaa tai vain katsoa, jos oikea tyyppi osuisi kohdalle joskus.
Kommentit (85)
Huomenta.
Joku oli käyttänyt hymiötä,
jota mäkin melko usein käytän. Ei minulta.
Sama se olisi mennä kimppakämppään gayn kanssa, jos pelkkää seuraa/kamujaksuhaleja kaipaa. Näin Tubessa erään amerikkalainen kanavan, jossa naiset vaihtavat kokemuksia heteronainen - gaymies avioliitoistaan, joissa jopa lapsia muumimukimenetelmin. Ei tämä ole edes harvinaista.
Minulle seksuaalisuus on erittäin tärkeä elementti suhteessa, vaikka en random casualeja halua/kykene lähelleni päästämään + moraalietikkani poikkeaa mainstreamin suosimasta kevytsuhteilusta, jossa ei sitouduta kunnolla kehenkään. Ihmisiä swaipataan kuin karkkeja paperipussiin Prisman irtsaripisteeltä.. Ollaan addiktoituneena itse (thrill of chase) jännitykseen kuin varsinaiseen pysyvän rakkauden tavoitteluun. Nykyään kuulee aika usein, että toinen osapuoli jo oletti kahdenväliseksi suhteeksi, kunnes paljastui, että puoliso yhä aktiivi Tindessä. Pokkana selän takana, tottakai. 🤔
Miesten epäluotettavuus, kaksinaamaisuus ja matala kynnys pettää on puistattavaa.
On korkea kynnys lähteä mukaan ralliin. Sanonkin toistaiseksi ei kiitos äpeille. Myös juuri eronneet suhteesta seuraavaan lennosta vaihtavat = ex kummittelee sängyn alla.. karkottaa minut. Minua ahdistaa myös nykyinen tapa vaihtaa koko ajan viestejä
'Mitä teet just nyt? Missä meet?' Pitkin päivää tätä. Kaksikymppisten tapa viskata viestiä kuin pingisboltseja ei enää kiinnosta keski-ikäistä.
Hyvä ketju. Kiitos ja huomenta. x
...
P.s. Seppo-läppä on todellakin vain läppä.
Keksin sen itse; olen hengellinen, pastori Seppå. 🥸😄 Ei, olen feminiini nainen, en mies.
Oletko miettinyt oletko sittenkään hetero? Myöhäisheränneitä lesboja on paljon.
Jonkun onnettoman miehen pitäisi olla terapialelusi. Sitten kun olet voimaantunut olet taas sakset levällään toisen miehen kanssa. Terapislelusi ei saanut aitoa hellyyttä eikä edes seksiä. Naisille tyypillistä muiden hyväksikäyttöä.
Halailu on kyllä mukavaa. Mä tykkäisin pussailustakin ihan vaan ilman kieltä. Ällöttää, kun sitä kieltä pitää aina tunkea mukaan.