Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestääkö introvertti hostelleja?

Vierailija
25.02.2024 |

Vai meneekö loma pilalle?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä idio o ttikysymys tämä oli? Miksei kestäisi? Eihän siellä hostellissa muutenkaan oleilla koko päivää, eikä mikään pakko ole jutella muiden kanssa.

Vierailija
2/22 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan hostellista. Me ollaan ylvytty vain perhehuoneissa, mutta makuusaleissa lienee verhot vuoteiden edessä. Jos rauhallinen hostelli eikä bilettäjiä, varmaan ok. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä idio o ttikysymys tämä oli? Miksei kestäisi? Eihän siellä hostellissa muutenkaan oleilla koko päivää, eikä mikään pakko ole jutella muiden kanssa.

IHan asiallinen kysymys. en ole ollut niim en tiedä.

Vierailija
4/22 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on dormitory -tyyppinen makuusali, voi tehdä tiukkaa. Jaettu keittiö, suihku etc tuskin niin paljon rasittaa.

Vierailija
5/22 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa mökki mieluummin introvertille.

Vierailija
6/22 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on dormitory -tyyppinen makuusali, voi tehdä tiukkaa. Jaettu keittiö, suihku etc tuskin niin paljon rasittaa.

Minulle tuollainen olisi jo liikaa. Samoin kun ennen myytiin yksittäisiä mies-, tai naispaikkoja, jolloin samaan huoneeseen tuli joiku ventovieras. Entäs jos sattui vaikka kuorsaamaan tolkuttoman kovaa? Sitä paitsi yhden tähden hotelleista saa huoneita muutenkin halvalla.

Nyt minulla on oma huone kolmen tähden hotellista keittiöllä, kylppärillä, parvekkeella ja merinäköalalla Kanarialla, eikä tämäkään maksa kuin alle 50€ yöltä.

Vierailija
7/22 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö mitä tarkoittaa introvertti?

Introvertit eli sisäänpäin kääntyneet ihmiset kuluvat toisten ihmisten seurasta ja kaipaavat vähemmän ulkoisia virikkeitä kuin ekstrovertit. Introvertitkin voivat pitää ihmisistä ja olla seurallisia, mutta he lataavat akkunsa mielellään yksin tai ehkä vain lähimpien seurassa.

Se että on iintrovertti ei tarkoita ollenkaan välttämättä sitä että olisit ujo tai arka.  Minä olen introvertti ja työskentelen sairaanhoitajana hyvinkin hektisessä ympäristössä monien ikollegojen ja potilaitten kanssa. On  tultava toimeen ihmisten kanssa, ihmisiä ja tilanteita ei saa pelätä.

Kuitenkin työpäivän jälkeen vaadin ehdottomasti saada olla rauhassa.  Asun yksin ja kun pääsen kotiin saan huokaista ja vain rentoutua. Lataan akkujani yksin, hiljaisuudessa.

En siedä kovaa meteliä enkä remuavia juhlia, neväsyttävät minut loppuun. 

Viihdyn todella hyvin yksin, mutta kaipaan kylllä seuraa välillä ja silloin hakeudun seuraan.  osaan pitää hauskaa mutta nuo mainitsemani tavat juhlia eivät minulle sovi.

Joten kyllä, minä pystyisin kyllälasumaan hostellissa  mutta en sitä tee koska en tykkää siitä että vieraat ihmiset yöpyvät samassa huoneessa.  Jos sellaiseen tilanteeseen kuitenkin joutuisin,  pystyisin kyllä olemaan aeurallinen tarpeen vaatiessa. 

Barak Obama on introvertti ja sen julkisesti kertonut.

Clint Eastwood

Cristina Aquilera

Drew Barrymore

Julia Roberts

Tom Hanks

Tässä muutamia joiden et ehkä olisi ajatellut olevan introvertti?

Vierailija
8/22 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa edullisia hotelleja, kyllä mä ainakin mielummin otan käyttöön just sen oman kylpyhuoneen 

Vierailija
9/22 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut joskus opintojen/koulun/harrastuksen kautta matkan aikana hostellissa jossa on yhteinen huone parin kolmen muun kanssa ja yhteiset vessat ja suihkut käytävillä ja nuorempana se vielä oli ihan ok siedettävää, mutta en enää aikuisena lähtisi moiseen. Ihan sama mikä matka mutta yövyn aina hotellissa/huoneessa jossa on oma wc ja suihku ja jossa nukun vain minä ja korkeintaan mieheni/lapseni. En harrasta enää edes hyvän kaverin kanssa samassa huoneessa nukkumista, saati jonkun puolitutun. Sen verran tärkeää on oma tila ja kuormittavaa toisen läsnäolo. 

Vierailija
10/22 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö mitä tarkoittaa introvertti?

Introvertit eli sisäänpäin kääntyneet ihmiset kuluvat toisten ihmisten seurasta ja kaipaavat vähemmän ulkoisia virikkeitä kuin ekstrovertit. Introvertitkin voivat pitää ihmisistä ja olla seurallisia, mutta he lataavat akkunsa mielellään yksin tai ehkä vain lähimpien seurassa.

Se että on iintrovertti ei tarkoita ollenkaan välttämättä sitä että olisit ujo tai arka.  Minä olen introvertti ja työskentelen sairaanhoitajana hyvinkin hektisessä ympäristössä monien ikollegojen ja potilaitten kanssa. On  tultava toimeen ihmisten

Kyllä tiedän, olen introvertti ja väsähdän helposti muista. En tiedä saako hostellissa yhtään omaa tilaa. Mutta hostelli olisi edullinen verrattuna hotelleihin. Kun monta yötä reissussa niin hotellit tulevat yksinäiselle kalliiksi.

Vierailija
11/22 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tarkoitus hengailla majoituspaikassa vai pelkästään käydä siellä nukkumassa?

Jos yhteiset kylppärit ja keittiö ei ole ongelma on monessa hostellissa yhden tai kahden hengen huoneita (jaetaan se kylppäri yms tilat). Ja jos vaan nukkumapaikka ei se dormi huonekaan välttämättä ole ongelma, oma kokemus on, että ne on ollut oikeastaan vaan nukkumista varten.

Ja koska introverttejäkin on erilaisia en nyt varmasti osaa sanoa kestätkö vai et. Itse olen enemmän intro- kuin ekstrovertti ja hyvin olen pärjännyt hostellissa (mua ei haittaa muiden läsnäolo kunhan saan olla keskustelematta niin halutessani).

Vierailija
12/22 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko vietää lomasi hostellin huoneessa? Jos et niin mitä väliä sillä sitten on kun siellä käydään vain nukkumassa.

Vierailija
13/22 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko vietää lomasi hostellin huoneessa? Jos et niin mitä väliä sillä sitten on kun siellä käydään vain nukkumassa.

Jos esim  jotkut mölyää siellä puoli yötä. Onko mitään hiljaisuutta?

Vierailija
14/22 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos esim  jotkut mölyää siellä puoli yötä. Onko mitään hiljaisuutta?

Kai niissä yleensä säännöt on. Ja erikseen yhteistilat hengailulle. 

Vierailija
15/22 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hostelleita on monenlaisia. Jotkut on tunnettu nuorten bilepaikkoina, kierrä ne kaukaa jos haluat nukkua. Hostelleissa saattaa olla myös omat huoneet, mutta käytävällä yhteiset kylpyhuoneet ja keittiöt. Tässä saa jo hyvin omaa tilaa. Dormissa pitää sietää muiden läsnäoloa.

Se on sitten tuurista kiinni mitä porukkaa ne muut ovat. Reilatessa tuli monenlaista vastaan. Moni matkasi yksin, ja oli rauhallisia ihmisiä, jotka haluavat vain nukkua. Jotkut tulevat hostelliin nimenomaan tapaamaan ihmisiä ja höpöttelemään kaikille. Pahimmat omalle kohdalle sattuneet oli raivokännisten brittityttöjen huutoitkut. 

Vierailija
16/22 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää, mutta on se pidemmän päälle aika raskasta. Kokemusta on. Mutta nuorempana kun tein pidempiä matkoja hostelleissa yöpyminen oli pitkälti budjettikysymys. Ja toisaalta välillä kävi hyvä tuuri ja sai todella mukavaa matkaseuraa ja tutustui uusiin ihmisiin. Mutta pidemmän päälle raskasta.

Vierailija
17/22 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu: kestääkö introvertti niitä luteita joita hostelleista saa?

Vierailija
18/22 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun matkustan niin haluan oman huoneen omalla kylppärillä. Pitkän päivän kun on liikenteessä ihmisten keskellä ja yöllä tulee hotelliin niin ihanaa kun saa oven perässään kiinni ja on rauha ja hiljaisuus. Maksan tästä mielelläni hieman ekstraa.

Vierailija
19/22 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hostellit on oikein passeleita. En halua nukkua muiden kanssa samassa tilassa kun pelkäisin tulla ryöstetyksi mutta ei haittaa yhtään jos on yhteiset vessa, suihku, keittiö ym. Majoitun tuollaisissa jos reissaan. 

Vierailija
20/22 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestä. Ainakaan kovin huonoa ja tasotonta. Tai yhteisruokailuja, eikä huoltoasemia. Mikäli on yksityisyyttä ja ei näytä halvalta, tilanne on parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi