Kuinka pitkän tuntemisen jälkeen lähtisit matkalle?
Kuinka pitkään olisi hyvä tuntea toinen ennen kuin lähtisit ulkomaanmatkalle hänen kanssaan?
Kommentit (37)
En mä tiedä, mutta tiedän yhden, jotka osti yhteisen matkan viikon tuntemisen jälkeen. Matka oli katastrofi. Muuttivat heti eri huoneisiin ja tulivat eri koneilla pois.
Kalenterilla ei ole väliä, vaan yhdessä vietetyllä ajalla ja sen laadulla. Onko sinulla käsitystä siitä miten kumppanisi suhtautuu stressiin, väsymykseen ja pettymyksiin? Osaako huolehtia itsestään ja omaisuudestaan, älyääkö olla sinulle avuksi tarpeen mukaan? Pystyykö joustamaan suunnitelmissa tarpeen mukaan ja keksiikö vaihtoehtoja tilalle jos alkuperäinen suunnitelma ei onnistukaan?
Toki riippuu matkan laadusta ja kestosta. Viikonlopun tai viikon valmislöhölomalle uskaltaa varmaan kevyemmän tutustumisen jälkeen kuin kuukauden viidakkovaellukselle. Toisaalta, raskaampikin matka voi olla erinomainen tapa tutustua kumppaniin syvällisesti lyhyessäkin ajassa, jos sinulla on mahdollisuus ja osaamista tulla sieltä tarvittaessa omia teitäsi takaisin yksin, mikäli matkaseura paljastuu kestämättömäksi.
Me meni me Tallinnaan viikonlopuksi pari kuukauden jälkeen. Sillä reissulla tajusin, että hän on unelmieni mies.
Suomen Matkatoimisto Oy tarjoaa parhaat lähdöt Aurinkoon. Lue lisää nettisivuilta.
Aikaisintaan 1 kk päästä voisin lähteä itselle suht vieraaseen maahan tai maahan, jossa ei ole koskaan käynyt. Luultavammin kyllä menisi pidempi aika, en itse ehdottaisi kovin varhaisessa vaiheessa matkaa. Mut jos nyt vaikka ihastuisi salamana molemminpuolisesti niin aika nopeasti voisi lähteä käymään jossain naapurimaassa vaikka viikonlopun tms. Mulle ei tätä ole kyllä koskaan käynyt :D
Epävakaat varailee usein matkoja hetken mielijohteesta jonkun parin viikon tuttavuuden kanssa. Tuntuu sillä hetkellä tosi hyvältä idealta.
Joidenkin kaverien kanssa en halua matkoille, jossa ollaan tiiviisti yhdessä, koska aiheuttavat draamaa. Tunnettu pitkään. Tein virheen ja lähdin tällaiselle matkalle erään kanssa. Ongelmat alkoivat jo ennen reissua. Loppureissusta sanoin hänelle ikävästi, mutta kyseessä oli tosiasia. Hän pilasi epävakaudellaan koko reissun.
Jos oltais oltu eri huoneissa ja kyseessä olisi ollut loma, jossa pystyy menemään ja tulemaan omavalintaisesti, olisi mennyt paremmin.
Nyt jäi paha mieli odotetusta reissusta.
Siellä matkalla selviää aika nopeasti, onko yhdessäolemisen edellytyksiä olemassa. Voisin lähteä viikon tuntemisen jälkeen. Tv. M51
Riippuu, kuinka tiiviisti on ollut yhdessä toisen kanssa. Jos viikon koko ajan jonkun ihastuksen kanssa, niin silloin voisin lähteä.
Matkassa on vain se riski, että jos toisesta paljastuu ikäviä puolia, on ilkeää olla samassa hotellihuoneessa.
Riippuu henkilöstä. Jonkun kanssa vaikka heti ja toisen kanssa en koskaan. Haluan nauttia lomallani, joten kriteerit on sen mukaiset.
Nussimaan 30min, matkalle n. 1 vuosi.
Silloin harvoin kun rakastun, se tapahtuu hyvin nopeasti ja isolla liekillä, joten matkalle voisin lähteä hyvin lyhyenkin tuntemisen jälkeen.
Naisena en uskaltaisi alle kuukauden tuntemisen jälkeen lähteä Tukholmaa tai Tallinnaa kauemmas, jos sinnekään asti. Ei voi tietää, minkälainen sadistinen pervo sieltä empaattisen ulkokuoren takaa paljastuu.
Olen lähtenyt pari kertaa tuntemattoman kanssa reissuun, niin sitä tutustuu. Itse olen nainen ja he myös naisoletettuja.
Riippuu henkilöstä ja riippuu matkakohteesta.
Tapailin viime kesänä miestä, joka kävi kesällä matkalla naisen kanssa, jonka oli tuntenut pari kuukautta varatessaan sen matkan. Pakko oli kuitenkin mennä, kun matka oli maksettu ja teatteriliput ostettu jne, vaikka suhde oli jo ihan jäähtynyt.
Jos matkajärjestelyt tehtäisiin niin, ettemme olisi toisistamme riippuvaiset, niin vaikka ensi tapaamiselta. Voitaisiin viettää yhdessä aikaa määränpäässä, jos se tuntuisi hyvältä, ja erikseen, jos tyyppi osoittautuisi aivan kamalaksi. Matkaliput myös omat ja hotellihuoneet.
Edellisen kumppanini kanssa olin suhteessa 4 vuotta, enkä ikipäivänä olisi lähtenyt hänen kanssaan ulkomaille. Hän oli niin arvaamaton jo samalle paikkakunnallekin suuntautuvilla reissuilla, kuten vaikka kyläillessä, että en todellakaan olisi lähtenyt ulkomaille pelkäämään, mitä hän saa päähänsä, katoaako hän yhtäkkiä teille tietymättömille, käyttää rahansa ja hukkaa tavaransa, saa turpaan kadulla jne.
Ihmiseen olisi hyvä tutustua vähän tavallisessa arjessa. Vasta sen jälkeen matkalle.
Muutama kuukausi (5-6)