Mikä on etiketti Tinder-tapaamisessa?
Siis jos käydään ihan vain kahvilla. Kuuluuko tapaamisen jälkeen kertoa toiselle haluaako tavata uudestaan vai ei?
Ensimmäiset treffit nyt takana, ihan vain kohteliaisuudesta sanoin miehelle että olisi ihan kiva tavata uudestaankin. Niin tämä vähän hämmentyi ja kysyi, ihastunko nopeasti. No, en ihastunut enkä edes tiedä mitä haluan, muitakin treffejä jo sovittu, mutta luulin että oli kohteliasta sanoa noin.
Kommentit (45)
Se on ihan mistä tykkää. Minä en halua sänkyyni siittävää taaperoa. Mies voi siittää, ja taapero taaperona.
"kuulostat pomottavalta besserwisseriltä"
Niin ja olenkin. Viimeksi tapailin big4 johtoasemassa olevaa miestä ja laitoin hänet jalkani alle. Ihmisiä on joka junaan
Kiva että olet onnellinen. 🌺 Itselleni taas henkilökohtaisesti olisi kauhistus olla tinderammattilainen kuten ketjussa joku hauskasti totesi, siis sarjadeittailija/-tapailija vailla pitkäaikaista lämmintä parisuhdetta. Näin me ihmiset olemme erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Totta, mutta todellisuudessa näitä sankareita on paljon. Ja raivot tulevat jos antaa pakit, ja ne tulevat jos ghostaa. Jos on vaan vittumainen ja epämiellyttävä niin mies tekee johtopäätöksen, että onpa hirveä nainen, en halua olla tuon kanssa tekemisissä xD
Okei, ymmärrän pointin. Mutta jos toinen vetää kilarit jossain kahvilassa toisten ihmisten ympäröimänä, niin so what? Itsestäänhän siinä tekee idiootin, ei se edelleenkään ole treffikumppanin vika. Ystävällisesti voi pahoitella kanssaihmisille että en ole koskaan tavannut häntä ennen. 😁 Ja turvallisempaa kai ne pakit on antaa just jossain kahvilassa mihin taatusti tulee vartija äkkiä jos oikeasti tulisi kilarit. Ei muuta kuin numero pois puhelimen muistista ja jatkamaan elämää.
En minä halua pakkiraivoa yksityisesti tai julkisesti. Haluan elää rauhassa ja mukavaa elämää. Ja jos kerran tiedän miten se onnistuu, miksen niin tekisi.
Lisäksi jos mies saa ne raivot julkisestikin, niin hän saattaa silti jäädä hautomaan kostoa naiselle. Yhtä laill vaikkapa r aiskauksesta tuomitut jäävät hautomaan ja kostamaan uhrilleen, koska heidät on nyt julkisesti häpäisty.
Ongelmiin auttaa parhaiten ennaltaehkäisy. Siinä vaiheessa kun virhe tapahtuu, on jo liian myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan mistä tykkää. Minä en halua sänkyyni siittävää taaperoa. Mies voi siittää, ja taapero taaperona.
"kuulostat pomottavalta besserwisseriltä"
Niin ja olenkin. Viimeksi tapailin big4 johtoasemassa olevaa miestä ja laitoin hänet jalkani alle. Ihmisiä on joka junaan
Kiva että olet onnellinen. 🌺 Itselleni taas henkilökohtaisesti olisi kauhistus olla tinderammattilainen kuten ketjussa joku hauskasti totesi, siis sarjadeittailija/-tapailija vailla pitkäaikaista lämmintä parisuhdetta. Näin me ihmiset olemme erilaisia.
Niin ja jotkut syövät nakkikeittoa valkoisesta vehnäjauhosta ja teollisuusporsaista ruuakseen. Toiset metsästävät itse omat villipeuransa. Kaikenalista mahtuu maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Sopiiko kertoa omista perversioistaan ja kysyä mitkä ovat vastapuolella?
Voi kuule, niin monet kahvilatreffit olen tahtomattani joutunut kahvilassa kuulemaan, että voin kertoa että moni kertoo kyllä seksiasioistakin ihan suoraan. Omituisin oli mielestäni nainen, joka painotti että hän harrastaa seksiä vasta toisella tapaamiskerralla. 😁 Siis en vaan jaksanut ymmärtää että miksi ei voinut muotoilla sitä jotenkin muuten kuin että valitettavasti vasta toisilla treffeillä sori nyt kauheasti.
Ja kyllähän osa hakee Tinderistä suoraan SM-henkistä seksiseuraa, joten silloin on varmaan hyvin sopivaa aiheesta puhua viimeistään ensitapaamisella.
Kyllä minä sanoin miehelle ensimmäisten treffien jälkeen, että haluan tavata hänet uudestaan. Ja hän sanoi minulle, että niin minäkin sinut. Mutta meillä oli selvästi pientä ihastusta molemmilla, kyllä sen toisesta aisti. Nyt olemme olleet yhdessä jo 10 vuotta <3