HS: Katsokaa, minä olen työtön
https://www.hs.fi/feature/art-2000011392406.html
"Loput viestit eivät ole olleet kivoja. Lähettäjä on yleensä anonyymi ja kasvoton tili. Usein sisältö on: mene töihin."
MENE TÖIHIN
Kommentit (33)
Työsuhteellinen sijaisuus päättyy kohta ja palaan takaisin keikkaduuniin samaassa paikassa. Tulot ei muutu mihinkään, mutta olen virallisesti tass "työtön" tämän yhteiskunnan systeemeissä.
Eli työtön, joka "meni töihin", mutta status on silti työtön.
Työttömyydes ei oo mitään hienoa. Ihmisillä on ihan outo kuva että noni nyt kun ihminen on työtön niin hänellä ei ole stressiä ja hän voi tehä mitä haluaa ymmärtämättä ollenkaan mihin mielentilaan se ajaa ihmisen jos ei ole päivittäin tekemässä muiden ihmisten kanssa jotain. Se ajaa yksinäisyyteen mikä ajaa ongelmien kasaantumiseen ja just nimenlmaan siihen stressiin ja selviytymistilaan. Ei se lle mitään lomaa ja kivaa 😅
Kesällähän on ihan fine olla työtön jos ansiosidonnainen juoksee. Mutta syksyn pimeydessä se mieli kyllä muuttuu.
Kysyntää riittää jos saa seuraajia.
Itse olen ollut pitkään töissä mutta nyt työttömänä. Olen todennut työnantajien valitsevan niin omien tykkäystensä pohjalta jopa täysin kokemattomia töihin että työttömäksi jäävät ansaitsevat tukensa.
Nuorten on saatava mahdollisuuksia mutta sillä välin minä voin saada työttömyyskorvausta. Täytän työkkärit vaatimukset joka kuukausi ja se riittää.
Kyllä noin kaunis nainen aina duunia saa 😍
Vaikka hän pitää OnlyFansiä naista esineellistävänä, fakta on että tuonnäköinen nainen tienaisi 10000e kuussa sillä.
Ihmettelen kyllä kun näyttävän näköinen 30-vuotias toimittajankoulutuksen saanut ja niitä töitä tehnyt nainen ei ole saanut (tai hakenut) töitä jonkun yhtiön viestinnästä?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä kun näyttävän näköinen 30-vuotias toimittajankoulutuksen saanut ja niitä töitä tehnyt nainen ei ole saanut (tai hakenut) töitä jonkun yhtiön viestinnästä?
Toimittajia on laitettu paljon kilometritehtaalle.
Ihmiset käskee mennä töihin, vaikka henkilö elää säästöillään ja se Instagram-tilikin voisi olla työ.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettele vaan. Vielä 10 vuotta sitten yritysten viestinnässä saattoi olla vaikka 6 ihmistä. Nyt on 1-2 joiden tehtävänä on vahtia tekoälyn tekemää viestintää.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka hän pitää OnlyFansiä naista esineellistävänä, fakta on että tuonnäköinen nainen tienaisi 10000e kuussa sillä.
Näytä itse esimerkkiä ja mene esittelemään jalkojasi sinne.
Onko sinulla, ap, suuriakin ongelmia?
Tuskin tuo nainen enää media-alalta töitä saa. Hänen toivonsa on panostaa henkilökohtaiseen sisällöntuotantoon tai hakea töitä ihan muilta aloilta.
Kiinnostavan oloinen juttu, harmi kun ei ole tilausta. Itsekin olen viime aikoina oppinut hitaasti pala palalta ymmärtämään, ettei työttömyydessä ole mitään vikaa, eikä töissä oleminen kelpaa elämän tarkoitukseksi. Se on vähentänyt stressiäni paljon, minkä johdosta olen iloisempi ja energisempi, eli valmiimpi töihin nykyään. Tämän oman kokemuksen perusteella kannatan armollisuutta ja hyväksyntää työttömiä kohtaan. Suurin osa tuntuu olevan sitä mieltä, että työttömän kuuluukin kärsiä, mikä nykyään minulle itsestäänselvästi vaikeuttaa työttömän mahdollisuuksia päästä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Näin. Menisi tuokin töihin!
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavan oloinen juttu, harmi kun ei ole tilausta. Itsekin olen viime aikoina oppinut hitaasti pala palalta ymmärtämään, ettei työttömyydessä ole mitään vikaa, eikä töissä oleminen kelpaa elämän tarkoitukseksi. Se on vähentänyt stressiäni paljon, minkä johdosta olen iloisempi ja energisempi, eli valmiimpi töihin nykyään. Tämän oman kokemuksen perusteella kannatan armollisuutta ja hyväksyntää työttömiä kohtaan. Suurin osa tuntuu olevan sitä mieltä, että työttömän kuuluukin kärsiä, mikä nykyään minulle itsestäänselvästi vaikeuttaa työttömän mahdollisuuksia päästä töihin.
Itse artikkeli oli pelkkää huomionhakuista tyrkkyilyä, eli ei mitään uutta.
Sinä taas olet oivaltanut asian ja kerroit kaiken oleellisen muutamalla rivillä, eli että kaikessa, ihan kaikessa kyse on omasta asenteesta ja suhtautumisesta asiaan. Lähes jokainen meistä on ollut työtön ja tietää mitä se on. Siinä ei ole mitään ihmeellistä. Fakta on myös se, että kun pitää mielen kirkkaana ja kehittää osaamistaan, niin uusi työpaikka löytyy kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tuo nainen enää media-alalta töitä saa. Hänen toivonsa on panostaa henkilökohtaiseen sisällöntuotantoon tai hakea töitä ihan muilta aloilta.
"henkilökohtaista sisällöntuotantoa" Tilaisin!
Only Fäns pystyyn eli mene töihin
Kaunis nainen.