Parisuhteessa olevat, kuvailkaa normaali seksikerta
Mitä tapahtuu yleensä, kun harrastatte seksiä?
Missä tilanteessa?
- aamulla, päivällä, illalla?
- arkisin vai viikonloppuna?
Mitä sisältää?
-millaisia esileikkejä, niiden kesto?
-millaisia yhdyntäasentoja, aktin kesto?
Kumpi aloitteentekijä?
Kuinka usein seksiä?
Päättyykö aina orgasmiin?
Ikä/sukupuoli?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntain aamuna vaimo ottaa kuumaa kahvia suuhun minkä vien hänelle sänkyyn. Hörppyjen välissä kuumalla suulla kalu kovaksi. Hyppää päälle ja ratsastaa orgasmin. Kääntyy selin tai kontalleen. Peukaloa peppuun samalla kun lykkii menemään. Hetken päästä kalu sisään peppuun ja laukeaminen sisään. Sitten suihkuun jossa sormetan toisen orgasmin vaimolle ja hän imee minulle toisen. Siinäpä se.
No, onpas! Muuten kaikkea mitä meilläkin voi olla, mutta kuuma kahvi... Ja meillä useammin kuin kerran viikossa.
M67
Juuri tänään tuli lapsiperheessä yllättäen päivällä tilaisuus avioseksille, kun lapset lähtivät kavereiden luokse kylään.
Pariin viikkoon ei oltukaan nussittu työkiireiden ja mun menkkojen takia. Oltiin siis jo lähtökohtaisesti vähän puutteessa joten kun mies alkoi laittaa mun peppuun lelua ja hieroi samalla klitorista niin tulin ihan hetkessä. Kiima miehellä yltyi, niin hyppäsin päälle, mies kaiveli paitani alta tissini imeskeltäväksi eikä hänelläkään enää siinä sitten kovin monta työntöä kestänyt kun laukesi.
Tällaista arkista pikaseksiä tänään nelikymppisellä pariskunnalla.
20 vuotta. Ehdotan seksiä illalle. Odottelen. Vaimo lukee lehteä, selailee kännykkää. Menee vessaan ja lukee vielä vähän kännykkää. Odottelen sängyllä. Laitan viestin, laita se kännykkä pois ja tule sänkyyn. Puhelin kopsahtaa lattialle. Hän menee suihkuun. Hän tulee suihkusta ja kävelee hitaasti huoneeseen ja lukee kännykkää. Istuu sängyn reunalle ja selaa vielä vähän kännykkää. Sitten hän sanoo, hoida koira huoneesta pois ja hae paria samalla. Esileikki on suoritettu. Perusasennossa, suu seksiä naiselle, edes takaisin rynkytystä ja ensin orgasmi vaimolle (aina), sitten tavara sisälle ja viikon päästä ehkä uudelleen. Sanottakoon että vuosia oli hullun intohimoista seksiä ja monipuolista mutta todella yksipuolista nykyään.
Seksiä vain viikonloppuisin kun emme asu yhdessä pitkästä suhteesta huolimatta. Illalla ja aamulla eli seksiä on tyypillisesti 2x viikossa. Lomalla joka päivä.
Tyypillisesti on jotain läheisyyttä siinä jo ja miehen käsi mun reidellä mutta minä (nainen) teen varsinaisen aloitteen 80% kerroista. Alan sivellä hänen kalua housujen läpi tai suutelen häntä. Pikku hiljaa pussailun jälkeen (mies myös sivelee alapäätänu housujen läpi) lähtee vaatteet ja lähes aina otan ensin suihin jonkun aikaa. Usein tästä siirrytään makkariin missä 69 tai minun nuolemista, minkä jälkeen yhdyntää muutamassa asennossa. Yleensä ratsastan, mies panee takaa (doggy ja sitten jalat yhdessä vatsallani) välillä kyljellään. Nautin eniten yhdynnästä ja mies sopivan kestävä niin ehditään hyvin vaihtaa asentoja ja pääsen lähelle orgasmia. Tyypillisesti viimeinen asento on minä vatsallaan takaapäin missä mies tulee ja itse saan 70% kerroista myöskin kun hän laukeaa.
Tykätään kumpikin peppu-jutuista niin aika usein hän ensin laittaa liukkaria ja sormettaa hitaasti ja sitten panee minua anaaliin (asennot samat lähes kun normiseksissä) mikä molemmille tosi kiihottavaa. Tapahtuu ehkä parin viikon välein. Tai sitten tavallisen seksin ajaksi hän painaa peppuuni suht ison anaalitapin tai dildon, mitä pitää paikallaan samalla kun työntelee todella syvälle pilluun - joskus toisinpäin. Tykkään myös nuolla hänen pyllyä ja strap-on leikkejäkin joskus (vaatii pari viinilasia) mistä nautitaan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisena 50+ parina ja vaihdevuosien ja muiden pikkuvaivojen keskellä muutaman kerran kuussa on seksiä. Odottelen useimmiten vaimon ehdotusta, koska hän haluaa harvemmin, mutta teen kyllä selväksi kun itseä alkaa panettaa, hän sitten päättää koska pannaan.
Ajankohta on aina illalla ennen nukkumaanmenoa. Makoilen valmiiksi sängyllä alasti (tosin nukun aina alasti, joten siinä ei mitään poikkeavaa). Hän käy vielä alapesulla ja tulee pyyhkeen kanssa kylppäristä. Valot pois makkarista, mutta kylppäriin ne jää ja ovi sen verran raolleen ettei aivan pimeää ole. Hänelle jää yöpaita päälle ja puikahtaa peiton alle, vilukissa kun on.
Peiton alla alamme suudella ja hiplailla toisiamme siinä samalla jutellen, useimmiten jostain muusta kun seksistä. Pikku hiljaa alan sormetella aina vain päämäärätietoisemmin hänen levittäessä jalkojaan. Pienten rintojen tiukkoja nännejä tykkään pitää hyvänä myös, mutta imetysten jälkeen
Hienoa, mutta miksi kumi?
"Miksi kumi?"
(Palstan lainaus- ja sensurointitoiminto on entistäkin paskempi, joten en edes yritä lainata.)
Siksi, että se on ainoa ehkäisy joka rouvalle sopii. Toki enää ei ole valtavan suurta riskiä raskaudesta, mutta hän myös sanoo, että sperma ei tee hyvää pillulle. Kaiken maailman tulehdukset eivät seksielämää edistä...
Ja joo, olenhan minä ehdotellut, että voisikohan sitä vielä kokeilla, ja tarjonnut sitäkin että eihän mun sisään tarvitse laueta. Eipä ole mielenkiintoa liiemmin herättänyt, vaikka edellisestä kerrasta paljaalla alkaa jo hieman olla aikaa (kuopus on parikymppinen).
Vierailija kirjoitti:
Tällaisena 50+ parina ja vaihdevuosien ja muiden pikkuvaivojen keskellä muutaman kerran kuussa on seksiä. Odottelen useimmiten vaimon ehdotusta, koska hän haluaa harvemmin, mutta teen kyllä selväksi kun itseä alkaa panettaa, hän sitten päättää koska pannaan.
Ajankohta on aina illalla ennen nukkumaanmenoa. Makoilen valmiiksi sängyllä alasti (tosin nukun aina alasti, joten siinä ei mitään poikkeavaa). Hän käy vielä alapesulla ja tulee pyyhkeen kanssa kylppäristä. Valot pois makkarista, mutta kylppäriin ne jää ja ovi sen verran raolleen ettei aivan pimeää ole. Hänelle jää yöpaita päälle ja puikahtaa peiton alle, vilukissa kun on.
Peiton alla alamme suudella ja hiplailla toisiamme siinä samalla jutellen, useimmiten jostain muusta kun seksistä. Pikku hiljaa alan sormetella aina vain päämäärätietoisemmin hänen levittäessä jalkojaan. Pienten rintojen tiukkoja nännejä tykkään pitää hyvänä myös, mutta imetysten jälkeen
Ihan jees, mutta....
Miksi ihmeessä 5-kymppiset, vakiintuneessa parisuhteessa olevat ihmiset käyttävät kumeja? Raskaaksi ei voi tulla, tauteja ei pitäisi olla, joten mikä on homman clue?
"Miksi ihmeessä 5-kymppiset, vakiintuneessa parisuhteessa olevat ihmiset käyttävät kumeja? Raskaaksi ei voi tulla, tauteja ei pitäisi olla, joten mikä on homman clue?"
Juuri äsken vastasin edelliselle ihmettelijälle.
Elämäni aikana olen käyttänyt ehkä 30 kondomia ja viimeksi vuonna 2004 kuopuksen syntymän jälkeen. Tässä iässä kun kestävyyttä alkaa olla jo liiankin kanssa, niin kondomi veisi kaikki mahkut saada orgasmia. M53
Ei ole ollut vuosiin mitään seksiä :(
Vierailija kirjoitti:
Seksiä kerran puolessa vuodessa ja minä sormetan/nuolen orgasmin kumppanille ensiksi jonka jälkeen minä saan runkkauksen puolisolta
Tämä olisi voinut olla minun kirjoittama, sillä poikkeuksella että kun olen nuollut vaimolle orkun hän kääntyy polvilleen ja minä "saan" painaa takaa doggynä, eikä aikaakaan kun minulta lähtee kuti.
Vierailija kirjoitti:
Elämäni aikana olen käyttänyt ehkä 30 kondomia ja viimeksi vuonna 2004 kuopuksen syntymän jälkeen. Tässä iässä kun kestävyyttä alkaa olla jo liiankin kanssa, niin kondomi veisi kaikki mahkut saada orgasmia. M53
No jaa, ihmiset nyt vaan ovat erilaisia. Me ollaan käytetty koko pitkän suhteen ajan, ja itse pikemminkin olen niin herkkä, että jos kumi mitään hidastaa, niin plussaa vaan. Viimeksikin eilen rouva sanoi että hän olisi vielä voinut jatkaakin, mutta minä olin liian herkällä. Siitä huolimatta, olisihan se kieltämättä kiva vielä paljastakin kokeilla, mutta se on hänen päätöksensä. Mieluummin paljon seksiä kumin kanssa kuin ei seksiä ilman kumia.
M56, se jota tuossa yllä on ihmetelty
Peiton alla alamme suudella ja hiplailla toisiamme siinä samalla jutellen, useimmiten jostain muusta kun seksistä. Pikku hiljaa alan sormetella aina vain päämäärätietoisemmin hänen levittäessä jalkojaan. Pienten rintojen tiukkoja nännejä tykkään pitää hyvänä myös, mutta imetysten jälkeen se ei ole enää tehnyt niin hyvää kuin joskus nuorena.
Aika pian päädyn nuolemaan häntä, ensin ehkä hän selällään, mutta yleensä minä aina päädyn selälleni ja hän tuo hajareisin pillunsa kasvoilleni nuoltavaksi. Nuolen ja sormetan, ja loppua kohti sormet alkavat livahtaa myös pyllyn puolelle, kielikin toisinaan. Hänkin saattaa hieroa minun pyllyäni, mutta yleisesti ottaen minä saan paljon vähemmän esileikkihoitoa, etten vain kävisi liian kuumaksi.
Pian häneltä tulee ensimmäinen orgasmi, jota yritän pitkittää ja tunnustella niin paljon kuin mahdollista, mutta hän aina sanoo, ettei liikaa tätä, vaan menee puoli-istuvaan asentoon jalat levällään koukussa odottamaan sängynpäätyä vasten. Laitan kumin ja levitän liukkaria, ja työnnyn hänen sisäänsä. Panen vaihtelevan tahtiin, ja minun kiihdyttäessäni hän ponnistaa vastaan, himmatessani hänkin rentoutuu hieman. Emme yleensä vaihda asentoa, vaan tällä samalla mennään sinne asti, että hänellä tuntuu niin paljon, ettei enempään enää pysty.
Pyrin aina kestämään tuohon vaiheeseen asti, koska silloin hän alkaa vauhdittaa minua hieromalla sormella pyllyreikääni, mistä kovasti tykkään. Laukean, ja toimitus on ohi. Hänellä on tässä kohtaa jo kova kiire pesulle, joten mitään raukeaa köllöttelyä ei ole vaan pyrkimys nopeasti nukkumaan.
Tällä kaavalla mennään varmaan 99% kerroista, ja se yksi prosentti on kun lopuksi vaihdetaan takaapäin panoon, jossa itse laukean nopeasti. Väittäisin, että hän saa enemmän irti yhteisestä seksistä kuin minä, vaikka on tämä tietty hyvää minullekin.