Parisuhteessa olevat, kuvailkaa normaali seksikerta
Mitä tapahtuu yleensä, kun harrastatte seksiä?
Missä tilanteessa?
- aamulla, päivällä, illalla?
- arkisin vai viikonloppuna?
Mitä sisältää?
-millaisia esileikkejä, niiden kesto?
-millaisia yhdyntäasentoja, aktin kesto?
Kumpi aloitteentekijä?
Kuinka usein seksiä?
Päättyykö aina orgasmiin?
Ikä/sukupuoli?
Kommentit (54)
kerran kahdessa viikossa nuolen/sormetan ensin vaimolle useamman orkun. Sitten vaimo hyppää ratsastamaan muutamaksi minuutiksi ja saa siinä... ja minä myös.
Tuleeko ap hyvää runkkumatskua? Vai miksi kyselet niin yksityiskohtaisesti?
Jos kotona ollaan, niin useimmiten viikonloppuaamuina, jolloin teinit vielä nukkuvat. Suutelua, kullin hierontaa ja mies yleensä hieroo/sormettaa 1-2 orgasmia naiselle. Välillä hetki suuseksiä puolin ja toisin ja sen jälkeen panemista. Yleisin asento on lähäri, välillä siinä loppuun saakka ja välillä takaa. Välillä myös ratsastusta. Jos enemmän rauhaa ja lapset pois tai vaikka hotellissa, niin enemmän asentoja, äänekkäämpää ja useimmiten esim. hotellivuorokauteen mahtuu noin 3 seksikertaa. Seksiä on pääsääntöisesti 1-2 kertaa viikossa. Ikää N45 ja M47.
Mies sanoo, että nyt koirat nukkuu, oltasko? Ja minä että ainahan minä haluan. Sitten hilautuu lähemmäs samoin minä. Sitten mies otta liukkaria ja ihanasti levittää alapäähäni, minä kysyn haluatko sinäkin liukkaria, jokus joo. Sitten hän alkaa hyvälillä alapäätäni oikein kunollla.. Minä samoin kalua. Usein otan sen ensin suuhuni. Sitten aika usein saan nopsasti, tai sitten pyydän sisään ja hän tekeekin niin. Silloin saan nopeasti, ja mies myös, useimmiten. Joskus tai aika useinkin hän haluaa käteenvedon, ja mulle se on ihan fine! Kahvit juomme sitten.
Ihan mihin vuorokauden aikaan tahansa voidaan harrastella, viikon päivästä riippumatta. Minä, nainen, yleensä teen aloitteen. Esileikki voi kestää pitkäänkin. Joskus kiusotellaan päiväkin. Itse asiaan kun päästään, niin koskettelen miehen kalua, samaan aikaan, kun hän imee ja nuolee nännejä. Itse saatan kosketella myös itseäni samalla, tai ohjaa miehen käden p*llulle. Sitä jatkuu määrämättömän ajan, voin myös laittaa varpaita miehen suuhun, hän pitää siitä. Sitten yleensä mies nuolee yhden orgasmin, kun olen selälläni. Tai pari kolme, riippuen kerrasta. Usein myös 69, minä päällä, kalu suussa ja samaan aikaan mies nuolee. Joskus siirryn nojatuoliin ja mies nuolee. Yleensä saan 3-5 orgasmia joillain yllämainituista tavoista. Sitten mies voi joku nuolla varpaita ja samaan aikaan vedän häneltä käteen. Tai sitten 69, jossa joko p*llun nuolenta tai kakkosen nuolenta, ehkä molempia. Yhdyntää ei ole, koska kumpikaan ei siitä välitä.
N40
Yleensä kerran viikossa makkarissa tapahtuva sääliseksi. Viikonpäivänä torstai ettei vaimon tarvitse viikonloppua pilata seksillä. Ja akti tapahtuu niin, että laitan liukuvoidetta ja sitten kauhea rynkytys päälle ja vaimo saa orgasmin ja itse laukean siinä samalla.
Sunnuntain aamuna vaimo ottaa kuumaa kahvia suuhun minkä vien hänelle sänkyyn. Hörppyjen välissä kuumalla suulla kalu kovaksi. Hyppää päälle ja ratsastaa orgasmin. Kääntyy selin tai kontalleen. Peukaloa peppuun samalla kun lykkii menemään. Hetken päästä kalu sisään peppuun ja laukeaminen sisään. Sitten suihkuun jossa sormetan toisen orgasmin vaimolle ja hän imee minulle toisen. Siinäpä se.
Kumppani runkkaa minut loppuun noin minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Missä tilanteessa?
- aamulla, päivällä, illalla?
Aamuisin, kun olemme heränneet.
- arkisin vai viikonloppuna?
Sekä että. Eläkeläisille käy molemmat.
Mitä sisältää?
Perusseksiä, molemminpuolista hyväilyä suulla, yhdyntä.
-millaisia esileikkejä, niiden kesto?
Ensin molemminpuolista hivelyä ja suutelua. Sitten rintojen sivelyä, suutelua ja nännien imemistä. Sen jälkeen vaimon jalkovälin nuolentaa.
-millaisia yhdyntäasentoja, aktin kesto?
Vaimo alla ja minä päällä, n. 5-15 minuuttia.
Kumpi aloitteentekijä?
Molemmat, muttaminä useammin.
Kuinka usein seksiä?
Kerta tai kaksi viikossa.
Päättyykö aina orgasmiin?
Lähes aina.
Ikä/sukupuoli?
M65, N69
Nykyisinhän on ihan turha ehdottaa seksiä arki-iltana. Sehän on aivan ennenkuulumatonta! Perjantaisin ja lauantaisin sitten viikonloppuna ehdotan seksiä ja ehkä kerran kuussa tärppää! Silloin vaimo tulee kontilleen makuuhuoneen sängylle ja sanoo: "äkkiä sitten!" Minä riisun häneltä housut. (Paitaa ei voi koska kuulemma tulee kylmä vakka olisi 25 astetta lämmintä) Nuolen siitä ensin persettä että saan seisokin ja sitten laitan sormella liukkaria pilluun. Jos ehdotan että nuolisin hänelle orgasmin: "Ei nyt" No sitten nopeahkolla tahdilla se 5 minuutin pano takaapäin ja vaimo poistuu omaan huoneeseensa nukkumaan. Voin sanoa että ennen lapsia asia oli toisin. Seksiä oli lähes päivittäin ja se oli monipuolista ja tyydyttävää
Vierailija kirjoitti:
Ihan mihin vuorokauden aikaan tahansa voidaan harrastella, viikon päivästä riippumatta. Minä, nainen, yleensä teen aloitteen. Esileikki voi kestää pitkäänkin. Joskus kiusotellaan päiväkin. Itse asiaan kun päästään, niin koskettelen miehen kalua, samaan aikaan, kun hän imee ja nuolee nännejä. Itse saatan kosketella myös itseäni samalla, tai ohjaa miehen käden p*llulle. Sitä jatkuu määrämättömän ajan, voin myös laittaa varpaita miehen suuhun, hän pitää siitä. Sitten yleensä mies nuolee yhden orgasmin, kun olen selälläni. Tai pari kolme, riippuen kerrasta. Usein myös 69, minä päällä, kalu suussa ja samaan aikaan mies nuolee. Joskus siirryn nojatuoliin ja mies nuolee. Yleensä saan 3-5 orgasmia joillain yllämainituista tavoista. Sitten mies voi joku nuolla varpaita ja samaan aikaan vedän häneltä käteen. Tai sitten 69, jossa joko p*llun nuolenta tai kakkosen nuolenta, ehkä molempia. Yhdyntää ei ole, koska kumpikaan ei siitä välitä. 
Kerta se on ensimmäinenkin, kun kuulee seksuaalisesti aktiivisesta miehestä, joka ei halua yhdyntää.
Kyllä nykyään oon ilman kokonaan mielellään kun niin harvoin saa pillua ja ymmärrän kyllä puolisoa kun tulen puolessa minuutissa niin ei puoliso siitä saa mitään. Ja paremmalta ne omat sormensa varmaan tunnettaa mitä minun kun osaa tahdin itse määrittää sopivaksi niin parempi olla ilman kokonaan. Kummallekin varmaan mieluisampaa.
Odotan rauhallista hetkeä, klikkaan Por**ubn auki, etsin sillä hetkellä miellyttävää sisältöä ja runkkaan. Läheisyyden kaipuuseen silitän koiraa. Vaimo saa tehdä mitä huvittaa oman ilonsa eteen.
Saunan jälkeen yleensä,.2-3 kertaa viikossa.
Mä, mies, teen lähes aina aloitteen. Suutelen emännän kaulaa ja niskaa, emäntä suostuu melkein aina.
Suudellaan, hiplataan toisiamme. Mä imen ja nuolen vaimon rintoja ja siirryn alemmas. Vaimo saa orgasmin helposti ja alan panemaan lähärissä. Sitten vielä ratsastusta ja takaapäin panemista
M47 N29
Ollaan ihokkain, suudellaan, hyväillään ja siitä edetään fiiliksen mukaan yhdyntään eri asennoissa tai tyydytetään toisemme käsin tai suin.
Mies tekee aloitteen tulemalla sänkyyni ja siitä jo tietää että haluaa jotain. Tyrkkää munan käteen ja hoitelen sitten homman käsin, mies toteaa jonkun kiitoksen tai kehun ja menee menojaan. Joskus harvoin pyytää suikkaria ja saa sen.
Keskimäärin 4-5 krt/kk
Yleensä illalla pimeässä vaan ei peiton alla kun talossa " rauha"
Aloite lienee yhteinen, tunnelma rakentuu joskus jo illalla yhteisestä sopimuksesta
95 prosenttisesti päättyy molempien orgasmiin
Asennot, ratsastus takaa, Kähäri ym
Esileikki suutelua, ylipäätään ihokosketusta, suuseksiä
M56
N45
Ensin hyväilen vaimoa eri puolilta kehoa käsilläni, suutelen kaulaa, näykin vähän korvalehtiä, nuolen ja imen nännejä. Esileikki on ehkä 5 min.
Siirryn tisseiltä hiljalleen alaspäin, suutelen vatsan seutua, sitten reisiä. Lopulta nuolaisen ensin varovaisesti pillua. Nuolen vaimolle 1-3 orkkua. Viimeksi kun sekstailtiin, olin nuollut jo 2 orkkua ja olin jo nousemassa ylös, kun vaimo painoi kädellä pääni takaisin jalkoväliinsä ja sanoi nuole vielä. Siispä nuolin vielä kolmannen. Suuseksiä vaimolle kestää yleensä varmaan 10-20 min, en kyllä ole koskaan kellottanut.
Sitten yhdyntä, joka on yleensä nopea, koska mulla on jo niin paljon painetta. Ei yleensä yli minuuttia, joskus laukean alle 30 sekuntia. Jos olen runkannut edellisenä päivänä, saatan jaksaa muutaman minuutin. Asentoina lähetyssaarnaaja, takaapäin tai vaimo ratsastaa. Vaimo ei yhdynnässä enää orkkua saa, niin huolehdin että hän on tyydytetty jo ennen kuin siirrytään yhdyntään.
Yleensä sekstaillaan iltaisin, joskus aamulla jos lapset ei ole paikalla. Verrattain harvoin nykyään, keskimäärin ehkä 2 krt/kk. Aina minun aloitteesta. Kiva olisi enemmänkin touhuta, mutta minkäs teet.
Useimmiten illalla. Paikka voi vaihdella makuuhuoneen, olohuoneen tai vaikka autotallin välillä.
Ensin hiplailua ja suutelua, sitten vaatteet pois ja naiselle orkku lelulla/sormin/nuollen. Joskus hetki kullin imemistä ennen panoa. Yleensä ensin lähärissä, sitten ratsain, takaa ja lopussa sylikkäin kunnes nainen saa toisen. Lopuksi spermat rinnoille/pillulle/suuhun.