Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa olevat, kuvailkaa normaali seksikerta

Vierailija
13.08.2025 |

Mitä tapahtuu yleensä, kun harrastatte seksiä?

Missä tilanteessa?

- aamulla, päivällä, illalla?

- arkisin vai viikonloppuna?

Mitä sisältää?

-millaisia esileikkejä, niiden kesto?

-millaisia yhdyntäasentoja, aktin kesto?

Kumpi aloitteentekijä?

Kuinka usein seksiä?

Päättyykö aina orgasmiin?

Ikä/sukupuoli?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten illalla. Paikka voi vaihdella makuuhuoneen, olohuoneen tai vaikka autotallin välillä.

Ensin hiplailua ja suutelua, sitten vaatteet pois ja naiselle orkku lelulla/sormin/nuollen. Joskus hetki kullin imemistä ennen panoa. Yleensä ensin lähärissä, sitten ratsain, takaa ja lopussa sylikkäin kunnes nainen saa toisen. Lopuksi spermat rinnoille/pillulle/suuhun.

Vierailija
22/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kahdessa viikossa nuolen/sormetan ensin vaimolle useamman orkun. Sitten vaimo hyppää ratsastamaan muutamaksi minuutiksi ja saa siinä... ja minä myös. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko ap hyvää runkkumatskua? Vai miksi kyselet niin yksityiskohtaisesti?

Vierailija
24/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotona ollaan, niin useimmiten viikonloppuaamuina, jolloin teinit vielä nukkuvat. Suutelua, kullin hierontaa ja mies yleensä hieroo/sormettaa 1-2 orgasmia naiselle. Välillä hetki suuseksiä puolin ja toisin ja sen jälkeen panemista. Yleisin asento on lähäri, välillä siinä loppuun saakka ja välillä takaa. Välillä myös ratsastusta. Jos enemmän rauhaa ja lapset pois tai vaikka hotellissa, niin enemmän asentoja, äänekkäämpää ja useimmiten esim. hotellivuorokauteen mahtuu noin 3 seksikertaa. Seksiä on pääsääntöisesti 1-2 kertaa viikossa. Ikää N45 ja M47.

Vierailija
25/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo, että nyt koirat nukkuu, oltasko? Ja minä että ainahan minä haluan. Sitten hilautuu lähemmäs samoin minä. Sitten mies otta liukkaria ja ihanasti levittää alapäähäni, minä kysyn haluatko sinäkin liukkaria, jokus joo. Sitten hän alkaa hyvälillä alapäätäni oikein kunollla.. Minä samoin kalua. Usein otan sen ensin suuhuni. Sitten aika usein saan nopsasti, tai sitten pyydän sisään ja hän tekeekin niin. Silloin saan nopeasti, ja mies myös, useimmiten. Joskus tai aika useinkin hän haluaa käteenvedon, ja mulle se on ihan fine! Kahvit juomme sitten.

Vierailija
26/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mihin vuorokauden aikaan tahansa voidaan harrastella, viikon päivästä riippumatta. Minä, nainen, yleensä teen aloitteen. Esileikki voi kestää pitkäänkin. Joskus kiusotellaan päiväkin. Itse asiaan kun päästään, niin koskettelen miehen kalua, samaan aikaan, kun hän imee ja nuolee nännejä. Itse saatan kosketella myös itseäni samalla, tai ohjaa miehen käden p*llulle. Sitä jatkuu määrämättömän ajan, voin myös laittaa varpaita miehen suuhun, hän pitää siitä. Sitten yleensä mies nuolee yhden orgasmin, kun olen selälläni. Tai pari kolme, riippuen kerrasta. Usein myös 69, minä päällä, kalu suussa ja samaan aikaan mies nuolee. Joskus siirryn nojatuoliin ja mies nuolee. Yleensä saan 3-5 orgasmia joillain yllämainituista tavoista. Sitten mies voi joku nuolla varpaita ja samaan aikaan vedän häneltä käteen. Tai sitten 69, jossa joko p*llun nuolenta tai kakkosen nuolenta, ehkä molempia. Yhdyntää ei ole, koska kumpikaan ei siitä välitä. 

N40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi