Peukkupäissään synnyttävät aiheuttavat kaaosta sairaaloissa.
Tulee näilläkin lapsilla olemaan riemuisa lapsuus. Sääliksi käy.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b006b6b-8950-4fe8-8e04-231eb6dd99b1
Kommentit (159)
Vähän hämärä juttu mun mielestä. Miten pitkä sen peukun vaikutusaika muka on? Tuskin se koko synnytyksen ajan vaikuttaa? Eikö niille voi antaa rauhoittavia, jos ovat kovin sekaisin ja levottomia? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että käyttö saattaa jollain tapaa näkyä jälkikasvussa. Toivottavasti näin ei ole, mutta olen realisti.
Jos on jo syntymää edeltäneet kuukaudet liotettu aineissa, niin eiköhän veri vedä aineiden pariin viimeistään 10-vuotiaana, kun pystyy jo itsekin niitä hankkimaan.
Aa täällä on jo palkattuja trolleja väittämässä ettei peukku ole vitamiinia kummempaa. "Ihan turhaa hysteriaa".
Tarvitaanko jo synnytysosastoillakin vartijoita, etteivät äidit karkaile peukkupäissään kadulle synnyttämään, ja että kaikki muut äidit voivat turvallisesti synnyttää ja kaikki työntekijät tehdä rauhassa töitä?
Vierailija kirjoitti:
Vähän hämärä juttu mun mielestä. Miten pitkä sen peukun vaikutusaika muka on? Tuskin se koko synnytyksen ajan vaikuttaa? Eikö niille voi antaa rauhoittavia, jos ovat kovin sekaisin ja levottomia? 🤔
Huumepsykoosi kestää kauemmin kuin sen 15 minuutin euforian ajan.
Vierailija kirjoitti:
Ei auta rauhoittavat.
Nämä taitaa olla niitä joilla pukkaa psykoosia.
Ratkaisu on yksinkertainen. Lapsi ulos äidistä keinolla millä hyvänsä (ei haittaa vaikka äiti kuolis,.ehkä jopa parempi). Lapsi asianmukaisesti hoidetaan. Äiti heitetään ulos. Välitön huostaanotto.
Minkälaisia ongelmatapauksista näistä peukkuvauvoista oikein tulee isompana???
Vierailija kirjoitti:
Aa täällä on jo palkattuja trolleja väittämässä ettei peukku ole vitamiinia kummempaa. "Ihan turhaa hysteriaa".
Näytä yksikin kommentti tästä ketjussa joka väittää peukkua vitamiinin veroiseksi. Muuten täällä ei ole trolli kukaan muu kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumepsykoosi kestää kauemmin kuin sen 15 minuutin euforian ajan.
Jos on kyse psykoosissa olevista synnyttäjistä, niin sitten pitäisi varmaan puhua psykoosissa olevista synnyttäjistä, ei päihtyneistä synnyttäjistä. Ja silloin pitää tietenkin hoitaa sitä psykoosia.
Vierailija kirjoitti:
Vauvat huostaan.
Eipä se adoptio poista sikiöaikana aiheutuneita vaurioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tuo epäilemättä onkin kamala aine, joka aiheuttaa paljon ongelmia, niin onhan tämä median hysteria aiheesta jo vähän koomista. Tulee mieleen joku ysärin saatananpalvontapaniikki.
Et asu Helsingissä? Joka päivä kun menen töihin kouluun, väistelen näitä zombieita. Vanhemmat tuo ja vie lapset kun alueella on niin raju meno.
Edelleen, älä esiinny helsinkiläisenä kun et mitään Helsingin menosta tiedä. Meistä kirjoittajista kun varmaan suurin osa on täältä pk-seudulta ja tietää, ettei tuollainen dystopia mitä esität, ole totta. Ei edes siitä huolimatta, että huumetilanne onkin silminnähden pahentunut viime vuosina.
Kyllä olen Helsingistä. Ehkä itse asut jossain Paliheinässä tai Etelä-Haagassa niin et törmää tähän. Mutta on useita alueita joissa meno on ihan tänä kesänä muuttunut rajusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta rauhoittavat.
Miten niin ei auta rauhoittavat? Kyllä ne rauhoittaa psykoosissa olevaa.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole väittänyt niin.
Ootko itse ehkä käyttänyt sitä peukkua, kun sun ajatukset vaikuttaa harhaisilta, mikä viittaa psykoosiin?
Vierailija kirjoitti:
Tavalliset äidit laitetaan parkkihalliin synnyttämään, peukkuäidit pääsee synnytyssaliin asti. Miksi narkit saa aina muita paremman palvelun?
Tavallinen äiti nyt ei ehtinyt sairaalaan. Narkki on ollut tarkemmassa seurannassa raskausaikana ja epäilenpä, että synnytyksiä käynnistetään heiltä helpommin, ihan sen vauvan vuoksi. Tässähän ei palvella narkkia,vaan sitä syntymätöntä lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin joo ja minua epäiltiin myös narkomaaniksi useita kertoja, sillä en halunnut tuota väkivaltaista "palvelua". Joka on tietysti henkistä lisäväkivaltaa sen fyysisen seksuaalisen väkivallan päälle, mitä minulle (ja vauvalle) tehtiin.
Kyllä se pahasti kuulostaa siltä, etteivät ne narkkiepäilyt olleet ihan tuulesta temmattuja. Aivosi ovat sulaneet.
Höpsis pöpsis. Älykkyysosamääräni on erittäin korke ja tunnistan sosiaalisen ja seksuaailsen väkivallan myös silloin, kun se on yhteiskuntarakenteellista.
Naisten kohtelu raskauden ja synnytysten sekä äitiyden aikana on juuri sitä. Nämä ovat kaikki luonnollisia osia naisen seksuaalisuutta, ja ne on välineellistetty seksuaalisen väkivaltaan heitä kohtaan.
Onko sulta jo otettu lapset pois tuon sun psykoosin takia?
Miten jaksat jokaiseen synnytystä käsittelevään ketjuun jankuttaa harhojasi asian vierestä. Tässä ketjussa puhutaan narkomaaniäideistä, ei sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vauva tulossa puolivälissä maailmaan ja mutsi on ihan "apua mua satutetaan täällä, mä hyppään ikkunasta". Onko mikään muu huume aiheuttanut aiemmin tuollaista? Vai addiktoiko peukku niin pahasti, ettei naiset lopeta sen käyttöä edes tultuaan raskaaksi?
Päihdetyöntekijän silmin: ei ole kyllä aikaisemmin tullut vastaan yhtä koukuttavaa päihdettä. On tuo jo muutaman vuoden hoidoissa näkynyt ja sillon jo huoletti ilmiöt, nyt käyttö räjähtänyt. Nopeasti ja voimakkaasti koukuttaa ja saatavuus paranee kun enemmän ja enemmän valmistetaan Suomessa. Jos jostakin vaikea päästä irti niin tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta rauhoittavat.
Miten niin ei auta rauhoittavat? Kyllä ne rauhoittaa psykoosissa olevaa.
Se vauva on siinä tilanteessa vielä äidin vatsassa. Kaikki, mitä äidille annetaan, vaikuttaa myös vauvaan. Vauvan voinnin turvaamiseksi ei anneta herkästi mitään ylimääräistä. Se äitihän on vetänyt ties mitä kamaa, äiti ehkä kestää sekakäytön, mutta se pieni, syntymätön vauva ei.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt vaikutusaika (15-30min), ja sitten kun loppuu niin tulee pakko saada lisää. Siinä ei synnytys tai muu kiinnosta. T. Päihdetyöntekijä
Aww, luuletko oikeasti että muiden päihteiden kohdalla pahasti addiktoituneet naiset ovat lopettaneet raskauden myötä?