Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän on Beckhamien ja Brooklyn pojan riidan taustalla?

Vierailija
12.08.2025 |

Ovat vaikuttaneet suht läheisiltä, ymmärtääkseni myös olleet (ainakin) Davidin vanhempien ja siskon kanssa läheisiä.

Nyt poika täysin erkaantunut porukasta pois, tavallaan hyvä jos eivät likapyykkiä julkisuudessa pese, mutta kieltämättä kiinnostaa tietää miksi noin kova välirikko on tapahtunut.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha siinä on taustalla. Peltzit eivät arvosta Beckhameja, koska he eivät anna rahaa nuoren parin luxuselämään. Isä Peltzhän on siitä ihan julkisesti puhunut, että Beckhamit ovat saitureita.

Tämä. Bechamit haluavat, että lapset pärjäävät itsekin eivätkä paapo lapsiaan ja syötä rahaa niinkuin se kasvaisi puussa, vaan yrittävät opettaa, että rahaa on tienattava itse. Nämä toiset taas syytävät rahaa kuin se olisi itsestäänselvyys ja ihmettelevät miksei muut vanhemmat tee samoin. 

Jos minulla olisi raha kuin roskaa, en takuulla pihtailisi lapseltani. Auttaisin lentoon ja joka kerta takapakin tullen - koko tarvittavan rahan edestä. Silkkaa itsensä ylentämistä ja hurskailua sanoa että vaikka minulla on vaurautta, en auta lapsiani alkuun jotta oppivat itse. Varsinkaan noiden kahden t

Tuolla Hollywoodissa just Reinerien poika näytti mikä tossa paapomisessa on lopputuloksena.

Vierailija
42/42 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuvatko nuo pennut vielä vanhempiensa helmoissa? Kuten Trumpin ja monen muun varakkaan perheen jälkeläiset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla