Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysin vieras mies Tinderissä alkoi moittimaan kun en vastannut tarpeeksi nopeasti

Vierailija
12.08.2025 |

Olimme sopineet tapaavamme viikonloppuna. Sitten tänään keskellä työpäivää hän laittoikin viestin että hänen iltatapaamisensa tänään peruuntui ja lähdenkö jo tänään drinkeille. 

En ehtinyt päivällä vastata joten vastasin vasta työpäivän jälkeen. Siitä tämä sitten moitti minua usealla viestillä että olisi pitänyt vastata heti.

Ja siis emme ole koskaan tavanneet, olemme täysin vieraita!

Kysyi silti vielä viikonlopusta johon totesin että parempi perua. 

Voi vain kuvitella miten kontrolloiva mies olisi suhteessa jos suhtautuvat tuolla tavalla ennen tapaamista, eli ryhtyy moittimaan kun en käyttäytynyt miten hän halusi.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli puolet suomalaisista ovat päästään vialla se kannattaa muistaa, puheet onnellisuudesta olivat suurta huijausta.

Vierailija
2/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väistit luodin. Hyvä jos sovellus tuo esiin luonneviat jo noin varhain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ymmärrä mitä tuollainen tiuskiminen hyödyttää? Itseäkin joskus harmittanut kun treffit peruuntuu tai siirtyy mutta mitä hyötyä siitä on kiukutella? Paras kun poistat mätsin kun heti alussa lähti menemään väärille jengoille.

M38

Vierailija
4/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin vieras mies moitti sinua Tinderissä, sinä moitit täysin vierasta miestä palstalla vieraille. 

Vierailija
5/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua yksi mies haukkui pihtariksi, kun en vastannut viestiinsä kun olin töissä. Ei oltu edes nähty.

Lol. Miehet.

Vierailija
6/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan ymmärrä mitä tuollainen tiuskiminen hyödyttää? Itseäkin joskus harmittanut kun treffit peruuntuu tai siirtyy mutta mitä hyötyä siitä on kiukutella? Paras kun poistat mätsin kun heti alussa lähti menemään väärille jengoille.

M38

Tässä ne eivät edes peruuntuneet tai siirtyneet minun toimestani vaan mies halusi lyhyellä varoitusajalla siirtää niitä tähän iltaan.

Vierailija
7/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin vieras mies moitti sinua Tinderissä, sinä moitit täysin vierasta miestä palstalla vieraille. 

Niin ne naiset täällä tekevät.

Vierailija
8/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ne naiset täällä tekevät.

Nyyhkis 😞. On ne kauheita. Juttelee keskenään. Yhyyyyy.

Vierailija
9/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, heti luiskaan tuollainen komentelu, koska tavataan

Vierailija
10/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua eräs tyyppi tylytti yksien treffien jälkeen, että olin ollut paikalla Whatsapissa, mutta en vastannut hänen viestiinsä. Toisia treffejä ei tullut.

Vierailija
11/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua eräs tyyppi tylytti yksien treffien jälkeen, että olin ollut paikalla Whatsapissa, mutta en vastannut hänen viestiinsä. Toisia treffejä ei tullut.

Minä piilotin paikallaolotiedot juuri noiden stalkkereiden takia. En rupea vieraille ihmisille selittelemään, kenen kanssa olen viestitellyt millloinkin.

Vierailija
12/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on persiistä.

Vierailija
13/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Whatsapp-kyylät <3

Vierailija
14/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä piilotin paikallaolotiedot juuri noiden stalkkereiden takia. En rupea vieraille ihmisille selittelemään, kenen kanssa olen viestitellyt millloinkin.

Sitten ne tivaa, että miksi sun paikallaolotiedot on piilotettu. Ei voi voittaa.

Vierailija
15/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ne tivaa, että miksi sun paikallaolotiedot on piilotettu. Ei voi voittaa.

Tuossa kohtaa voi varmaan jo todeta väistäneensä luodin...ja siirtyä seuraavaan ehdokkaaseen.

Vierailija
16/22 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomin täynnä epätoivoisia, kokemattomia miehiä, joilla ei ole alkeellisiakaan sosiaalisia taitoja.  Kun saavat jonkun langanpäähän, olettavat jo omistavansa. Myöskään mitään seurustelurituaaleja ei hallita, eikä ymmärretä, miten nainen saadaan kiinnostumaan.  

Vierailija
17/22 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiri 🐭 

Vierailija
18/22 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joku nainen tuollaisen jännämiehen haluaa. Oli varmaan komea joten sinäkin sen takia sen kanssa viestittelit vähän aikaa.

Vierailija
19/22 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti

Vierailija
20/22 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän varmaan ajattelee olevansa alfauros ja että naiset tykkää kun mies näyttää kaapin paikan. Sängyssä varmaan yllärinä kuristaisi kuten on p-videoilta keksinyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän