Ostatteko vielä fyysisiä kirjoja, dvd:tä tai vinyylejä/cd:itä?
Vai kulutatko kaiken digitaalisena? Itse tilasin juuri kasan kirjoja ja dvd:itä kierrätyskeskuksesta :D
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Kirjoja joo. Muut digitaalisena.
Sama.
Lp-levyjä on tullut ostettua, kun on levysoitin.
Kirjoja. Kuuntelemaan en ala ja mistää näytöltä lukeminen ei tule kuuloonkaan. Kirja on yksinkertaisesti helpoin.
Ostan, kun netti on poikki digiroskalla ei tee mitään.
Kyl. Ei ihan kaikkea löydy edelleenkään digitaalisena.
Lainaan kirjastosta, rakastan oikeaa papererille painettua kirjaa yli kaiken. Levyjä/elokuvia lainaan harvemmin, mutta kirjoja jatkuvasti.😊
Vain kirjoja, vanhempia kirjoja. Niitäkin valikoiden ja halvalla tietystikin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vain vanhempia kirjoja ja halvalla?
Puoliso lukee paljon ja ostaa kirjoja. Taas alkaa olla kaikki kirjahyllyt täyttnä. Ennen sai tilattua kirjastosta, mutta nyt siitä on tullut joku hulluin huone. Lapset huutaa ja juoksee ympäriinsä. Nuoret lojuu tietokeoneitten edessä jostain syystä kovasti kiroillen. Vessassa on huumeruiskuja. Kahvilassa mammat vaihtaa paskavaippoja pöydillä.
Tarkasti valikoiden, kyllä. Fyysinen kirja on upea kokemus ja fyysiset levyt pysyvät varmasti itsellä ilman kuukausimaksua.
Tilasin just pari (omakustanne) kirjaa.
Kyllä ostan, kaikkia noita. Kirjat on parhaita oikein kirjoina, ei mitään e-kirjoja, ei ei ei... Muutamia kirjoja ostin just viikonloppuna kirppikseltä, keväällä viimeksi ostin uuden vinyylilevyn, ja CD levyn. DVD levyjen ostamisesta taitaa olla melkein 10 vuotta, paitsi että tyhjiä DVD levyjä olen ostanut että saa omia VHS nauhoituksia siirrettyä hieman pitkäikäisemmälle tallennusmedialle ja sen kautta tietokoneelle.
Kaikkia noita paitsi LP:tä kun ei oo soitinta.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoja. Kuuntelemaan en ala ja mistää näytöltä lukeminen ei tule kuuloonkaan. Kirja on yksinkertaisesti helpoin.
Kirjojen kuunteleminen...se on pikkulapsille jotka ei itse osaa lukea, tai vammaisille aikuisille. Tai sitten hyvin iäkkäille joilla ei näkö pelaa jne.
Yritän olla ostamatta kun mihinkään ei mahdu, mutta ostan silti... siis kirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjojen kuunteleminen...se on pikkulapsille jotka ei itse osaa lukea, tai vammaisille aikuisille. Tai sitten hyvin iäkkäille joilla ei näkö pelaa jne.
Ite käytän tekemään kotitöistä siedettäviä, hyvä kirja niin tulee oikein kiire lenkille tai ruokaa laittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vain vanhempia kirjoja ja halvalla?
Olen eri, mutta ostan myös vain klassikkoja ja vanhempia kirjoja. Harvoin löytyy enää yhtä hyvin tehtyjä. Poikkeuksia kyllä on. Olen kiertänyt kirpputoreja ja kierrätyskeskuksia metsästämässä niitä. Ihan kiva kokoelma on jo kasassa.
Ostan kirjoja ja CD:tä. Kirjoja tarvii, jos on vaikka joskus pitkä sähkökatko. Muutenkin vanhanaikainen kirja on minun lempparini, jota en edes halua vaihtaa muunlaiseen. CD-levyjä voi kuunnella paristomankasta sähkökatkossakin.
Kirjoja joo. Muut digitaalisena.