Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

varhennettu äitiysloman aloitus, voiko itse päättää koska aloittaa vai tarvitaanko esim lääkärin todistus

Vierailija
04.04.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tarvii lääkärintodistusta, sen voi aloittaa 50 päivää ennen la:ta

Vierailija
2/12 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse voit päättää milloin aloitat 30-50 arkipäivää ennen äitiyslomaa. Erityisäitiysvapaa onkin sitten toinen juttu (mutta siitähän tässä ei ollut kysymys..)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tarvinnu mitään todistusta. Mitä sillä on väliä vaikka kaikki alottaisikin aiemmin lomansa. Siihen on oikeus ja ei se 20päivää työnantalle mikään ongelma pitäis olla, täytyyhän hänen asiaan muutenkin varautua. Meneepähän äippä sitten aiemmin takasin töihin, jos menee...;)

Vierailija
4/12 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vauva syntyy vielä 2 vko la:n jälkeen, onkin äitiyslomasta käytetty jo n. 62 päivää ennen kuin on edes vauvaa.

Vierailija
5/12 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan itse voit päättää milloin aloitat 30-50 arkipäivää ennen äitiyslomaa. Erityisäitiysvapaa onkin sitten toinen juttu (mutta siitähän tässä ei ollut kysymys..)

Vierailija
6/12 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos vauva syntyy vielä 2 vko la:n jälkeen, onkin äitiyslomasta käytetty jo n. 62 päivää ennen kuin on edes vauvaa.

Vierailija
7/12 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

eli tällä ei oo merkitystä, jos jatkaa äitiysloman jälkeen kotihoidontuella

Vierailija
8/12 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asti kaikista neljästä nuo lomapäivät ;)

Vierailija
9/12 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos palaat vanhempainvapaalta suoraan töihin, niin lapsi on silloin lähes kuukauden nuorempi.

Vierailija
10/12 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varhennettuna äitiysrahakauden niin ainakin töissä olevalle sillä on taloudellinen merkitys: työnantajani maksaa minulle palkan 105 arkipäivältä äitiyslomalle jäännistä lukien. Jos siis jään aiemmin, niin se on sitten sieltä lopusta pois! Itse ainakin tästä syystä en aio jäädä varhennettuna äitiyslomalle. Jos ei kykene töihin, niin sitten on otettava sairaslomaa. Mutta ainakaan esikoisen kanssa tätä ongelmaa ei ollut.

Vierailija
11/12 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten aiemmin on jo mainittu. Erityisäitiysraha on sitten täysin eri juttu ja sen saa vain jos työ sellaista ettei sitä pysty turvallisesti raskauden aikana tekemään ja siihen tarvitaan sitten lääkärintodistus.

Vierailija
12/12 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo useampi sanoi, varhennettuun ei tarvitse mitään todistusta, mutta ne päivät ovat loppupäästä pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän