Elämäni biisi 2025 Official
Uusi kausi on alkamassa eli sen kunniaksi uusi ketju 🎼🎶🎵
Tänään ilmoitettiin, että syyskauden tähtisolistit julkistetaan 27. elokuuta. Tiedetään jo, että Jore, Tero ja Arja jättävät ohjelman:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011422544.html
Ensimmäinen live-jakso tulee 13.9. Kauden vieraat päivitetään EB:n sivuille elokuun aikana:
Katso lähetysajat : Elämäni biisi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1955)
Herkkyys puuttui Pikkuveljestä.
Se herkkyys on se juttu ja biisin ydin.
Suvi on laihduttanut, enpä ole huomannut aiemmin
Eikä, Suvin pikkuveli. 🥲 Ihana esitys. 💙
Kukaan muu kuin Suvi ei kykene Björkin tuotantoa uskottavasti esittämään.
Uskomaton veto. Kertakaikkiaan. Iho kananlihalla, kyyneleet silmissä ihailin esitystä, jonka upea tanssija viimeisteli.
Ja sit kirsikkana kakussa Pikkuveli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehtisen kommentti tanssijasta oli moukkamainen. Häpeä äijä!!!
Mitäs se sanoi?
Kannattasko kattoo ohjelmaa, mitä kommentoi
Ohjelman kaari on taittumassa, niin kuin ennen pitkää käy kaikkien suosikkiohjelmien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun kaksi vahvaa naislaulajas vahvalla biisillä niin Suvi elää sielullaan biisiä. Diandra esittää ja esittelee teknistä taituruuttaan.
On Diandraltakin tullut mielettömiä vetoja. Evakon laulu sai mut itkemään ihan vesiputouksena.
No nyt olis ihan ohjelman tason vuoksi potkia se M. Aro pihalle, veti nääs niiiin viimeisen päälle pieleen Mortenssonin biisin! Kauheeta rääkkäystä!!
Vierailija kirjoitti:
Törkeetä Lasse Lehtinen!! Kuinka kehtaat sanoa tanssija Sofia Ruijaa tanssivaksi ruumiiksi. Olen ollut samalla tunnilla tämän tanssijan kanssa ja hän on upea. Todella kaunis ja taitava nainen. Olen niin loukkaantunut hänen puolestaan tästä kommentista.
Eikö nyt ole Halloween-teema tässäkin?
Diandra naama sopii toki Halloweeniin.
Onneksi hänellä ei ole teini-ikäisiä vaikutusalttiita faneja.
Vierailija kirjoitti:
Saanen olla eri mieltä.ja olenkin. Hienosti lauloivat Teräsniskan sisarukset. Suvi on kyllä mahtava laulaja/artisti.
Diandran luulin saavan jonkun kohtauksen biisin lopussa.
Katja on käheänä ehtinyt jo kettuilemaankin.442
Mimosa on kyllä pulskistunut siitä mitä oli siinä Amazing Racessa tai jossain vastaavassa..
Suvi pesi koko porukan tänään. Parasta mitä on ollut koko ohjelman historiassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehtisen kommentti tanssijasta oli moukkamainen. Häpeä äijä!!!
Mitäs se sanoi?
Kannattasko kattoo ohjelmaa, mitä kommentoi
Sanoi, että tanssija oli kuin ruumisyhuoneelta karannut. Ei kannata takertua, olihan se puolialaston kalju oletettu.
Vierailija kirjoitti:
Törkeetä Lasse Lehtinen!! Kuinka kehtaat sanoa tanssija Sofia Ruijaa tanssivaksi ruumiiksi. Olen ollut samalla tunnilla tämän tanssijan kanssa ja hän on upea. Todella kaunis ja taitava nainen. Olen niin loukkaantunut hänen puolestaan tästä kommentista.
Kylläpä nyt ylireagoitte. Ei sanonut noin. Itse ymmärsin, että hän puhuimtanssijan stailauksesta, ja olihan hänet stailattu vähän siiheen tyyliin. Ihan asiallinen kommentti.
Vierailija kirjoitti:
No nyt olis ihan ohjelman tason vuoksi potkia se M. Aro pihalle, veti nääs niiiin viimeisen päälle pieleen Mortenssonin biisin! Kauheeta rääkkäystä!!
Joku toinen vanha ukko tulee tilalle kuitenkin.
Olis ollut paljon parempi toi jazz-bossanova-versio Pikkuveljestä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. PMMP versio on upea.
Hups, aloin kyynelehtimään Pikkuveli oli niin koskettava.
Kääk! Onpa törkeetä.