Elämäni biisi 2025 Official
Uusi kausi on alkamassa eli sen kunniaksi uusi ketju 🎼🎶🎵
Tänään ilmoitettiin, että syyskauden tähtisolistit julkistetaan 27. elokuuta. Tiedetään jo, että Jore, Tero ja Arja jättävät ohjelman:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011422544.html
Ensimmäinen live-jakso tulee 13.9. Kauden vieraat päivitetään EB:n sivuille elokuun aikana:
Katso lähetysajat : Elämäni biisi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1955)
Suvin tulkinta Björkin biisistä oli upea! Vau! Ehkä parasta mitä tässä ohjelmassa on kuultu. Lasse Lehtisen kommentti tanssijasta oli typerin mitä ohjelmassa on kuultu.
Ja hei Turnerin best on ollut jo monta kertaa. Ei tarvis enää 🥱 ja Katja sekä Diandra tehneet paluun 🙄
Nyt kun kaksi vahvaa naislaulajas vahvalla biisillä niin Suvi elää sielullaan biisiä. Diandra esittää ja esittelee teknistä taituruuttaan.
Ulkomailtakaan on vaikea löytää Diandran veroista.
Törkeetä Lasse Lehtinen!! Kuinka kehtaat sanoa tanssija Sofia Ruijaa tanssivaksi ruumiiksi. Olen ollut samalla tunnilla tämän tanssijan kanssa ja hän on upea. Todella kaunis ja taitava nainen. Olen niin loukkaantunut hänen puolestaan tästä kommentista.
Huh, tuli kylmikset tuosta Didin esityksestä.
Katjakin sanoi "Diandra ESITTI."
Ihan sairas tää Diandran veto, positiivisessa mielessä. 👍
Vierailija kirjoitti:
Kukaan esiintyjäjistä ei ole tässä ohjelmassa päässyt samaan kuin Suvi hetki sitten.
Totta. Täysin ainutlaatuista.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun kaksi vahvaa naislaulajas vahvalla biisillä niin Suvi elää sielullaan biisiä. Diandra esittää ja esittelee teknistä taituruuttaan.
Tämä! Diandra on aivan huippu laulaja, mutta jotenkin tajusi että Suvin veto meni jotenkin enemmän ihon alle. Diandra on - taitava. Eikä sekään ole vähän, mutta nyt oli kova vertailukohde.
Vain yksi ns hyvä kipale eli Best. Purjehdus joutava, Björk vaikea, Diandra taas yliveto, mut kipale yli hilseen. Mitä vielä tulee.
Onpa tympeää porukkaa. Pari sanaa ja omahyväinen hörötys päälle.
Okei, onhan nämä komeita tulkintoja, mutta eivät pidemmän päälle jaksa kiinnostaa saunanjälkeistä lauantai-iltaa viettäviä katsojia. Kanava vaihtuu herkästi, jos aletaan tehdä liian taiteellisia tulkintoja.
Vierailija kirjoitti:
Suvin tulkinta Björkin biisistä oli upea! Vau! Ehkä parasta mitä tässä ohjelmassa on kuultu. Lasse Lehtisen kommentti tanssijasta oli typerin mitä ohjelmassa on kuultu.
Totuuttako ei saa enää sanoa
Nyt pääsi itku tuosta Suvin ja veljensä laulusta.
Vierailija kirjoitti:
Onpa tympeää porukkaa. Pari sanaa ja omahyväinen hörötys päälle.
Niinpä, tunnelma on todella erilainen viime viikkoon verrattuna, kun oli rento tunnelma ja kovasti jutustelua.
Vierailija kirjoitti:
Törkeetä Lasse Lehtinen!! Kuinka kehtaat sanoa tanssija Sofia Ruijaa tanssivaksi ruumiiksi. Olen ollut samalla tunnilla tämän tanssijan kanssa ja hän on upea. Todella kaunis ja taitava nainen. Olen niin loukkaantunut hänen puolestaan tästä kommentista.
Voi vi*u teitä toistenkin puolesta loukkaantujis
Olen aivan 😲😲😲😲 Diandran vedosta