Olen yli 45-vuotias ja työtön.
Työskentelin aiemmin henkilöstöhallinnossa ja operatiivisessa työssä. Koska olen ollut työttömänä useita vuosia, pitäisikö minun laskea palkkaodotuksiani? Ansaitsin aiemmin hyvää palkkaa, yli 10 000 euroa kuukaudessa. Jos haen nyt työpaikkaa, jossa maksetaan esimerkiksi 5 000 -70000euroa kuukaudessa, olisivatko mahdollisuuteni hyvät? Suomi ei ole äidinkieleni, joten ajattelen, että monikansallinen yritys, joka käyttää englantia työkielenään, voisi sopia paremmin. Onko suosituksia?
Kommentit (33)
Pari tonnia on realistinen liksa, samaa paikkaa hakee satoja samanlaisia kun sinä
Onko työtehtävät kokemustasi tai osaamistasi vastaavia?
Mitä olet tehnyt työttömyysaikana (lisäkouluttautunut tms.)
Ehkä ok mahdollisuudet, mutta nyt hakijoita on runsaasti. En usko, että tuo palkka vaikuttaa mahdollisuuksiisi mitenkään, he tuskin tietävät edellistä palkkaasi.
Vierailija kirjoitti:
Henkilöstöhallinnon ammattilainen kysyy tuota palstalta...?
Enkö voi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilöstöhallinnon ammattilainen kysyy tuota palstalta...?
Enkö voi?
Uskon, että on olemassa suomalaisia HR-ammattilaisia , joilla on samanlainen tausta kuin sinulla ja jotka voivat tarjota sinulle apua, jos he ovat halukkaita.
Voit etsiä henkilöstöhallinnon töitä monikansallisista yrityksistä, joissa suomi ei ole heidän äidinkielensä ja he ovat irtisanoutumassa yrityksestä. Ehkä tämä vastaa odotuksiasi ja voit yrittää hakea.
Sukulaiseni sai uskomattoman työpaikan.Ikä 31 ,juuri kouuttautunut ja ensimmäinen työpaikka. Saa uudessa 4600 euroa kuussa. Uskomatonta, it ala kannattaa.
Voisit jo lähteä omaan maahasi rumentamasta työllisyyslukuja. Bye-bye!
Mikä on työttömyytesi syy? Oletko tehnyt työssäsi jotain epäeettistä ja joutunut alan mustalle listalle?
Jos olet vielä tikissä niin seksin myynti on hyvä business. Nettona tienaa helposti 8000 euroa /kk
Joko tehdään diili?
T: pervo setämies
Vierailija kirjoitti:
Olen mies.
Ap
Kyllä miehetkin voi seksiä myydä. Etenkin kaapissa olevat "heteromiehet" haluaa peppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies.
Ap
Kyllä miehetkin voi seksiä myydä. Etenkin kaapissa olevat "heteromiehet" haluaa peppua.
Jos et ole naisten suosiossa, prostituutio voi olla ainoa mahdollisuutesi saada nainen, ja avain on rahan ansaitseminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies.
Ap
Jos et ole naisten suosiossa, prostituutio voi olla ainoa mahdollisuutesi saada nainen, ja avain on rahan ansaitseminen.
Mitä sä mulle naiselle tuolla tavalla vastaat? En mä naisten suosiota tarvitse.
Suosittelen luopumaan turhista vaatimuksista. Suomessa on moni muukin tekemässä ihan muuta kuin mitä opiskeli. Tuolla iällä vaikeeta jo työllistyä. Kaupan alalla voi löytyä töitä kassalla tai jotai muuta. Ei kannata olla liian vaativa aluksi. Suomesss työpaikat vähissä.. Joz osaat englantia niin voit etsiä muualta töitä.
*5000-7000 euroa kuukaudessa
Ap