Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Louise on ensimmäinen yläosattomana maratoneja juokseva nainen "Rakastan sitä"

Vierailija
12.08.2025 |

Welt raportoi heinäkuisessa artikkelissaan Butcherin, 52, painelleen kahden ja puolen aikana kaikkiaan viisi maratonia ja kaksi puolimaratonia. Hän uskoo liikunnan auttaneen häntä toipumisessa.

Paitsi että sisukas nainen on pitänyt itsensä aktiivisena, hän on kääntänyt päitä juoksemalla toisesta maratonistaan lähtien yläosattomana. 

Suomessakin on järjestetty erillisiä nakujuoksuja, mutta Butcher on Weltin mukaan maailman ensimmäinen yläosattomana virallisen maratonin juossut nainen.

En käsittänyt, miksi peittäisit arpia, jotka olivat pelastaneet henkesi. Jos sinulla on arpi jossain muualla, et koe tarvetta peittää sitä.

Englantilainen myöntää, että rinnattomuudessa oli kyllä aluksi käsittelemistä.

On kuin menettäisi identiteettinsä rintojensa mukana. En enää tiennyt, koska rintani olivat kuuluneet minulle ja olleet osa minua koko elämäni. Minulla kesti noin kuusi kuukautta tottua itseeni ilman niitä.

Idean yläosattomana juoksemisesta hän sai elokuvan kuvauksissa, joka julkaistiin syöpäfoorumilla rinnanpoiston kokeneille naisille. Vieraat ihmiset näkivät ensimmäisen kerran hänet ilman rintoja. Butcher ajatteli, että he tuijottivat häntä juuri siksi, ettei rintoja ollut, ja hän sai paniikkikohtauksen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pics, or it didnt happen.

Vierailija
2/2 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelinkin miten häntä ei satu juosta ilman urheilurintsikoita. Ajatuksia herättävä kampanja kyllä, arvostan. Itsellä ei riittäisi rohkeus, rinnoilla tai ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan