Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saksassa asustelevia Suomalaisia

04.04.2007 |

Heips!

Olen juuri muuttanut Saksaan Hohentengeniin ja olisin kiinnostunut onko lähiseuduillakaan muita suomalaisa äitejä tai tulevia äitejä. Olisi äärimmäisen mukava saada tietää enemmän elämästä täällä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä ihan lähialueelta... täältä Baselin läheltä ..

Meillä on 2 v. tytär. Mieheni on saksalainen.

Vierailija
2/7 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sano tuo paikka mitään, tuskin on meidän lähellä mutta kyllähän Saksasta suomalaisia löytyy. Saksansuomalaisten palstalta voi löytyä joku sinun lähiseudultasi =)

Itse asun NRW:ssa Dortmundin lähistöllä saksalaisen miehen kanssa, lapsi on 1,5v. ja toinen tulossa kesällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnethan jo http://www.suomalaiset.de/forum :in? Sieltä(kin) voisi löytyä hyödyllistä tietoa.

Me asumme tällä hetkellä Suomessa mutta koti on Etelä-Baijerissa. Saksalainen mies, saksalaistunut minä ja kohta 5- ja 3-vuotiaat lapset.

Kauniille seudulle muutit! :-)

Vierailija
4/7 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asustaanko kenties lähelläkin? Tai ainakin lyhyen automatkan päässä?

Olen vielä aivan ummikko, joten en tiedä tarkalleen missäpäin sinä asut?

Minulla on 2-vuotias poika ja odotan toista lasta. Päiviin kaipaan todellakin seuraa muista, mielellään suomimameista.

Vierailija
5/7 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, asustelen miehen ja kohta 5 kk vanhan pojan kanssa Würselenissä (lähin suuri kaupunki Aachen). Olisi kiva tavata muita suomalaisia lähialueelta.

Vierailija
6/7 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi myöhäinen vastaus, hieman kiirettä pitänyt kaikkien sählinkien kanssa. Välimatkaa kertyy noin 50km, eli eiä kovin kaukana asustella näiden mittapuiden mukaan. Meillä saksalaisen mieheni kanssa ei vielä ennestään yhtään lasta, esikoista odotellaan ja alkutekijöissä vielä. Nyt vain toivotaan, että alku menee hyvin. Olisi mukava mahdollisesti tavata jossain vaiheessa jossain päin, ehkä Bodenseellä...

Suuri kiitos kaikille vastauksista!

Skap83

Vierailija
7/7 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TinkerBell1:

Asustaanko kenties lähelläkin? Tai ainakin lyhyen automatkan päässä?

Olen vielä aivan ummikko, joten en tiedä tarkalleen missäpäin sinä asut?

Minulla on 2-vuotias poika ja odotan toista lasta. Päiviin kaipaan todellakin seuraa muista, mielellään suomimameista.

Hei!

Anteeksi myöhäinen vastaus, hieman kiirettä pitänyt kaikkien sählinkien kanssa. Välimatkaa kertyy noin 50km, eli eiä kovin kaukana asustella näiden mittapuiden mukaan. Meillä saksalaisen mieheni kanssa ei vielä ennestään yhtään lasta, esikoista odotellaan ja alkutekijöissä vielä. Nyt vain toivotaan, että alku menee hyvin. Olisi mukava mahdollisesti tavata jossain vaiheessa jossain päin, ehkä Bodenseellä...

Suuri kiitos kaikille vastauksista!

Skap83

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi